اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805273963612608

لوله استیل چگونه ساخته می‌شود؟

کد: 139805273963612608

http://bit.ly/31L4jU3

، تهران , (اخبار رسمی): مهزیار فولاد یک موجودی کامل از لوله‌های استیل از سایز ۱٫۸ اینچ تا ۴۸ اینچ است. این شرکت به عنوان یک توزیع کننده عمده لوله استیل در بازارهای داخلی شامل طیف وسیعی از ‏ضخامت‌ها و سایز های مختلف لوله استیل است.

لوله استیل چگونه ساخته می شود؟
لوله استیل چگونه ساخته می‌شود؟

لوله استیل به دو روش بدون درز و درزجوش داده شده تولید می‌شود.

این که لوله استیل به کدام یک از روش‌های جوش داده شده یا بدون درز تولید شود، اولین گام برای فرآیند تبدیل فولاد خام به شکل قابل استفاده است.

فولاد خام توسط ذوب مواد خام در کوره تولید می‌شود و ترکیب آن را از طریق افزودن آلیاژها و حذف ناخالصی‌ها کنترل می‌کنند. فولاد ذوب شده به قالب‌ها ریخته می‌شود تا شمش‌ها را بسازند و یا در ماشین ریخته گری برای تولید انواع مختلف کاربردها از جمله بلبرینگ و دیگر محصولات فولادی ریخته شود. بنایراین فولاد خام باید به یک فرم تبدیل شود که می‌تواند لوله‌هایی با ابعاد خاص یا لوله‌های توخالی باشد.

دو محصول مهم فلزی ​​وجود دارد که برای ساخت لوله استیل مورد استفاده قرار می‌گیرند:

اسکلت فلزی متشکل از اسلب‌هایی است که تا ۲۲۰۰ درجه فارنهایت گرم می‌شوند. گرما باعث می‌شود یک روانی روی سطح ایجاد شود که با از بین بردن زائده‌ها و تمیز کردن در فشار بالا همراه است.

پس از تمیز کردن، ورق استیل به ورق‌های نازک‌تر و نوارهای باریک استیل که اسکلپ نامیده می‌شود تبدیل می‌شوند. تمیز کردن سطح با اسید سولفوریک مرحله بعدی کار است، سپس ورق با آب شسته شده و به عنوان یک ماده خام برای ساخت لوله، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فولاد بیلت می‌تواند به طور مستقیم از یک ماشین ریخته گری مستمر یا به عنوان یک محصول ثانویه از شمش ساخته شود. شمش‌ها به صورت غلتک‌های دوار برای تولید کشیده می‌شوند.

برای تبدیل این ورق‌ها به لوله، یک دنباله دیگر از نورد و کشش نیاز است تا با فرمول خاص با ابعاد مورد نیاز برای مشخصات لوله استیل تولیدی به کار رود.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر در مورد لوله های استیل می‌توانند به سایت ‏مهزیار فولاد به آدرس mahzyar.net مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مهزیار فولاد صنعت

ورق استیل شرکت بازرگانی مهزیار فولاد صنعت تامین کننده انواع ورق استیل دکوراتیو و پانچ شده جهت مصارف ساختمانی و صنعتی ، ورق های استیل نسوز در ایران . به آلیاژی که پایه آن آهن است و کمتر از 2% کربن دارد استیل میگویند . ورق استیل ورقی با خاصیت فلز استیل است که دارای ویژگی های براقی ، زیبایی ، سطح صاف ، عدم خوردگی و زنگ زدگی است . تولید ورق استیل در ابعاد ، اندازه های مختلف و قطعات به صورت مربع و مستطیل صورت میگیرد و در نهایت به صورت رول و شیت عرضه میگردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار