اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806033987012608

ارائه قوطی و پروفیل صنعتی با ابعاد و ضخامت در خواستی

کد: 139806033987012608

http://bit.ly/2KVDvLy

، تهران , (اخبار رسمی): بازرگانی مهزیار فولاد به عنوان تخصصی ترین مجموعه فعال در زمینه توزیع لوله و پروفیل صنعتی اکنون افتخار آن را دارد که ابعاد و ضخامت در خواستی محصولات را با بهترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهد .

قوطی و پروفیل صنعتی
ارائه قوطی و پروفیل صنعتی با ابعاد و ضخامت در خواستی

پروفیل صنعتی 

در فرآیند ساخت پروفیل،  ورق فولادی به صورت رول (با توجه به سایز مورد نیاز از قبل نوار بری می شود ) وارد خط نبرد (نبرد سرد) شده و پس از فرم دهی به وسیله مواد مذاب آلیاژی درز جوش آن دوخته و تبدیل به پروفیل صنعتی می‌شود و محصول نهایی در ابعاد مختلف (پروفیل باز و بسته ) و مقاطع مستطیل و مربع در طول‌های ۶ الی ۱۲ متری برش خورده و پروفیل‌ها در حالت کلی به دو نوع ساختمانی و صنعتی تقسیم می‌شوند که پروفیل‌های ساختمانی در صنعت ساختمان سازی و پروفیل های صنعتی در ساخت قطعات صنعتی کاربرد دارد .

سایر کاربرد های پروفیل 

  • از پروفیل‍‌های مربع و مستطیل شکل در صنایع خودرو سازی استفاده می‌شود. 
  • برای ساخت پایه میز و صندلی از پروفیل مربع شکل استفاده می‌شود .
  • پروفیل‌های به شکل Z ، برای پوشش سقف سوله کاربرد دارد .
  • در ساخت شاسی تریلرها و نفت کش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد .

پروفیل صنعتی با استفاده از روش نورد سرد تولید می‌شوند و از آنها می‌توان در ساخت چهارچوب درب‌های آهنی، انواع قالب‌های فلزی استفاه شده در ماشین آلات و کرکره مغازه استفاده کرد .

این پروفیل‌ها درآلیاژهای  ST37 – ST44 – S235JR – S275JR قابل تولید و تامین هستند.

بازرگانی مهزیار فولاد به عنوان تخصصی ترین مجموعه فعال در زمینه توزیع لوله و پروفیل صنعتی افتخار آن را دارد که ابعاد و ضخامت در خواستی محصولات را با بهترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت شرکت مهزیار فولاد صنعت به ادرس mahzyar.net مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مهزیار فولاد صنعت

ورق استیل شرکت بازرگانی مهزیار فولاد صنعت تامین کننده انواع ورق استیل دکوراتیو و پانچ شده جهت مصارف ساختمانی و صنعتی ، ورق های استیل نسوز در ایران . به آلیاژی که پایه آن آهن است و کمتر از 2% کربن دارد استیل میگویند . ورق استیل ورقی با خاصیت فلز استیل است که دارای ویژگی های براقی ، زیبایی ، سطح صاف ، عدم خوردگی و زنگ زدگی است . تولید ورق استیل در ابعاد ، اندازه های مختلف و قطعات به صورت مربع و مستطیل صورت میگیرد و در نهایت به صورت رول و شیت عرضه میگردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار