اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806043989010871

سفر به تورنتو با کم ترین هزینه

کد: 139806043989010871

http://bit.ly/326duhY

، تهران , (اخبار رسمی): در حالی که از تورنتو به عنوان شهرهای گران قیمت برای سفر به کانادا نام برده می‌شود؛ اما با چندین فعالییت ساده کم هزینه و رایگان می‌توان یک سفر خوب و خاطره انگیز از این شهر برای خود به یادگار گذاشت.

سفر به تورنتو با کم ترین هزینه:
سفر به تورنتو با کم ترین هزینه

از دیدن موزه‌های زیبای در تورنتو گرفته تا گشت و گذار در شهر کارهایی است که با هر بودجه‌ای می‌توان در سفر به کانادا انجام داد.

میدان یونگ دانداس (Yonge-Dundas Square)

در فصل تابستان انواع فستیوال‌های غذا و موزیک‌های زنده در میدان یونگ دانداس تورنتو برگزار می‌شود. میدان یونگ تورنتو همانند میدان TIME نیویورک است که پر از آدم است که هر کدام برای کاری به این میدان آمده‌اند.

گالری هنر انتاریو  (Art Gallery of Ontario)

افرادی که عاشق هنر و آثار زیبا و خارق العاده هستند، گالری هنر انتاریو مناسب آنهاست. گالری هنر تورنتو یکی از بزرگترین گالری‌های هنر در قاره آمریکای شمالی است و نزدیک به 10 هزار اثر در این مکان نگه داری می‌شود. برای اینکه هزینه‌ای پرداخت نکرد در روز چهارشنبه می‌توان به اینجا رفت. بازدید برای عموم رایگان است . نکته دیگر، اگر سن همراهانتان کمتر از  ۲۵ و یا نزدیک آن باشد آنگاه بازدید برای همه ساعات رایگان است.

موزه آقاخان (Aga Khan Museum)

همان طور که از نامش مشخص است ، موزه ی آقاخان  موزه‌ای مربوط به خاورمیانه و دوران اسلامی به خصوص دوران عثمانی است. آقاخان اولین موزه‌ای است که در قاره امریکای شمالی افتتاح شده است که آثار مرتبط به دوران اسلامی را برای حضار به نمایش گذاشته است. علاوه بر این آثار زیبا، باغ‌های اسلامی همچون AGO  در اطراف موزه قرار دارد که می‌توان در روزهای چهارشنبه به صورت رایگان در آنجا رفت و آمد کرد.

اَلن گاردن (Allan Gardens Conservatory)

اَلن گاردن متشکل از یک فضای سرسبز با پوشش‌های گیاهی خاص که مملو از گل‌های رنگارنگ ‌زیباست. یک نکته‌ای که در مورد این باغ باید دانست این است که اجازه گرفتن عکس در این مکان وجود ندارد پس نمی‌توان با موبایل  یا دروبین عکاسی از این گیاهان و گل‌های زیبا عکس گرفت زیرا موبایل یا دوربین توسط ماموران ظبط خواهد شد.

پاور پلنت (Power Plant Contemporary Art Gallery)

افرادی که عاشق دیدن آثار خلق شده توسط هنرمندان معاصر هستند این گالری مناسب آنهاست. گرچه به نسبت گالری‌های دیگر خلوت است، ولی می‌توان هر روزی از هفته که زمان وجود داشته باشد از گالری پاور پلنت تورنتو بازدید کرد.

باغ گیاهی تورنتو (Toronto Botanical Gardens)

از باغ‌هایی که می‌توان بازدید کرد و از دیدن زیبایی آنها لذت برد باغ تورنتو است. باغ تورنتو در خارج از مرکز شهر قرار دارد و بازدید از آن رایگان است.

میدان ناتان فیلیپ  (Nathan Phillips Square)

هر کس به هر شهری که سفر می‌کند از جاهایی معمولا عکس سلفی می‌گیرد که در همه جای دنیا شناخته شده باشد. بهترین جا برای سلفی گرفتن در تورنتو  بعد از برج مخابرتی سی. ان تاور میدان ناتان فیلیپ است. میدان ناتان در مکان مناسبی از شهر قرار دارد که می‌توان عکس‌های عالی سلفی از خود گرفت و در اینستا گرام یا فیسبوک به اشتراک گذاشت. علاوه برآن، توریست‌های دیگری که از نقاط مختلف دنیا آمده‌اند را در میدان می‌توان دید.

اّپرای کانادا (Canadian Opera Company)

افراد عاشق اجراهای زنده، بهتر است سری به اپرای کانادا بزنند. این اپرا در مکانی معروف به نام  Four Seasons Centre قرار دارد. از ماه سپتامبر تا می اجراهای زنده و رایگان در این مرکز برگزار می‌شود. پس اگر در ماه سپتامبر به کانادا سفر شود حتما به این مرکز نیز می‌توان رفت و از  اجراهای زنده‌ی خواننده‌های زبر دست اپرا لذت برد.

گرفیتی اَلی (Graffiti Alley)

افرادی که قلبشان برای هنر می‌تپد و دوست دارند آثاری را ببینند که تا کنون درهیچ جا ندیده‌اند، از گرفیتی الی حتما  دیدن کنند. درست است که به نسبت موزه‌ها و گالری‌های دیگر مخاطب یا بازدید کننده زیاد ندارد اما آثاری عجیب قابل دیدن است.

سنت لورنس مارکت (St Lawrence Market)

هنگام سفر با افرادی که عاشق گشت و گذار هستند بازدید از سنت لورنس  که قدمت ۲۰۰ ساله دارد بسیار جذاب است. کانادایی‌ها به خصوص شهروندان تورنتو به بازار سنت لورنس خود زیاد می‌نازند. در این مکان می‌توان انواع غذاهای خوشمزه و میوه‌ها را تست کرد. در کنار آن از اجرای موسیقی زنده نیز لذت برد.

trinity Bellwood’s Park

این پارک مناسب آنهایی است که عاشق پارک هنری هستند. در اینجا کافی شاپ‌هایی وجود دارد که می‌توان از آنها نوشیدنی‌های خوشمزه خریداری و در این فضای دلچسپ  آنها را نوشید.

اِور گرین بریک وّرکس (Evergreen Brick Works)

اِور گرین بریک وّرکس مکانی پر از درختان زیبا و سر سبز محلی است که مناسب  پیک نیک‌های دور همی است پس بهتر است این مکان را در برنامه بازدید خود قرار داد. علاوه براین، در کنار دست این مکان، فروشندگان محلی که اکثرا کشاورز هستند، محصولات خود را به فروش گذاشته اند. 

های پارک زوو (High Park Zoo)

این پارک خارج از شهر تورنتو قرار دارد و مناسب خانواده‌ها یا افرادی  است که گروهی سفر می‌کنند. پارک ‌های همچون جواهری است که می‌توان لحظات زیبایی در آن سپری کرد. همچنین این پارک مناسب آنهایی است که با کودکان خود به کانادا سفر کرده‌اند ر این پارک یک باغ وحش وجود دارد، اگرچه کوچک است ولی ارزش دیدن  دارد.

وودبین بیچ (Woodbine Beach)

عاشقان رفتن به ساحل و انجام ورزش‌هایی چون والیبال ساحلی وودبین بیچ را از قلم نیاندازند. این ساحل بهترین مکان برای  انجام فعالیت‌های گروهی همچون فوتبال، والیبال است. همچنین آفتاب گرفتن در ساحل  برای آنهایی که دوست دارند پوست خود را برنزه کنند، نیز جذاب است.

پس با کمترین هزینه می‌توان به این مکان‌های زیبا در تورتنو رفت و یک تجربه خاطره انگیز را برای خود به یادگار گذاشت.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویزای توریستی ۵ ساله می‌توانند به سایت نیلاگشت به آدرس www.nilagasht.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نیلاگشت

آژانس مسافرتی نیلاگشت |مجری خدمات تخصصی و لوکس سفر مرکز تخصصی خدمات ویزای کانادا و سایر کشورها خدمات رزرواسیون بیزینس لانج در تمام فرودگاهای دنیا

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]