اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980610400748197

معرفی بهترین دوربین گوشی در سال 2019

کد: 13980610400748197

http://bit.ly/2lLAqmR

، تبریز , (اخبار رسمی): معیارهای خرید یک گوشی موبایل جدید برای هر فرد نسبت به شرایطش متفاوت است. برای برخی، داشتن صفحه نمایش بزرگ با کیفیت بالا اولویت دارد. عده‌ای دیگر خواهان تلفن همراه با شارژدهی بالا هستند. اما عده‌ای نیز هستند که برای خرید، به دنبال موبایل‌هایی با بهترین دوربین گوشی هستند.

معرفی بهترین دوربین گوشی در سال 2019
معرفی بهترین دوربین گوشی در سال 2019

عده‌ای نیز هستند که برای خرید، به دنبال موبایل‌هایی با بهترین دوربین گوشی هستند. در این مقاله، موبایل‌ها، از لحاظ کیفیت دوربین بررسی شده است تا بتوان بهترین دوربین گوشی را انتخاب کرد.​

معیارهای انتخاب بهترین دوربین گوشی

در گذشته، شرکت‌ها از عدد مگاپیکسل دوربین موبایل که معیار دقیقی برای تعیین کیفیت نیست، به عنوان یکی از ابزارهای تبلیغاتی استفاده می‌کردند. در حال حاضر هم تعداد لنز‌های روی تلفن همراه به یکی از بهانه‌های جدید برای جولان‌های تبلیغاتی تبدیل شده است. اما برای انتخاب بهترین دوربین گوشی باید معیارهای مختلفی همچون گشودگی دیافراگم، میدان دید، OIS و… را نیز در نظر گرفت تا بتوان موبایلی را که شایسته دریافت لقب «بهترین دوربین گوشی» است، انتخاب کرد. سایت DxOmark یکی از معتبرترین مراجع بررسی کننده دوربین‌های عکاسی،‌ دوربین موبایل و لنز است. این سایت تمامی موبایل‌ها را از نظر دوربین بررسی کرده و آن‌ها را رتبه‌بندی می‌کند.

در ادامه اسامی بهترین موبایل‌ها، براساس رتبه‌بندی‌شان در Dxomark عنوان شده است. اگر معیار خرید گوشی، داشتن بهترین دوربین گوشی باشد، بسته به بودجه و نیاز خود می‌توان یکی از گوشی‌های این لیست را انتخاب کرده و خریداری کرد:

1. کسب مقام اول بهترین دوربین گوشی توسط Huawei P30 Pro

2. Samsung S10 5G

3. Huawei Mate 20 Pro

4. Huawei P20 Pro

5. Samsung S10 Plus

6. Xiaomi Mi 9

7. Apple iPhone XS Max

8. HTC U12 Plus

9. Samsung Galaxy Note 9

10. Xiaomi Mi MIX 3

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر و خرید گوشی می‌توانند روی کلمه بهترین دوربین گوشی کلیک کنند یا به سایت برتر دیجیتال به آدرس bartardigital.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

برتر دیجیتال

برتر دیجیتال ایده برتر دیجیتال از آذر ماه ۱۳۹۵ شروع شد و فعالیت رسمی خود را از مهر ماه ۱۳۹۶ آغاز کرد. برتر دیجیتال که به عنوان پشتوانه، تجربه ۱۰ ساله در زمینه فعالیت در بازار موبایل و تبلت، و تجربه ۲۰ ساله در زمینه فروش انواع محصولات حوزه بازی را با انبوهی از مشتریان ثابت در کارنامه خود دارد،با انگیزه گسترش خدمت رسانی خود به اقشار و جمع بیشتری از مردم عزیز ایران، فروشگاه اینترنتی خود را دایر نمود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]