اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980612401298197

معرفی بهترین کاستوم رام‌های اندروید

کد: 13980612401298197

http://bit.ly/2ZNLMoR

، تبریز , (اخبار رسمی): اگر بیشتر از دو سال از گوشی هوشمند استفاده شود، به احتمال زیاد تنها با نصب رام‌‌های سفارشی قادر می‌توان به روزرسانی برنامه‌ها را داشت. در ادامه دنیای رام‌‌ها و بهترین کاستوم رام‌های اندروید معرفی می‌شوند.

معرفی بهترین کاستوم رام های اندروید
معرفی بهترین کاستوم رام‌های اندروید

با نصب رام‌های سفارشی، می‌توان طرح‌‌ها و رابط‌های کاربری جدید را تجربه کرده و کارهای جدیدی را انجام داد. در ادامه لیستی از بهترین کاستوم رام‌های اندروید معرفی شده است.

کاستوم رام‌های اندروید

اکثر سازندگان گوشی‌‌های هوشمند انتقادهای مهم و زیادی درباره رام‌های اصلی، از کاربران دریافت می‌کنند. از این رو شرکت‌ها و انجمن‌های ثانویه دست به تولید و انتشار کاستوم رام‌های سفارشی میزنند. بهترین کاستوم رام‌های اندروید از روی فعال بودن انجمن‌هایشان و تعداد دستگاه‌هایی که پشتیبانی می‌کنند، شناخته می‌‌شوند.
در اینجا به برخی بهبودهایی که کاستوم رام‌های ثانویه ارائه می‌کنند اشاره می‌شود:

  • به‌‌روزرسانی‌‌های امنیتی
  • برنامه‌‌های از قبل نصب شده کمتر
  • بهبود رابط کاربری

در مورد رام‌های اصلی پس از حدود دو سال یا بعضا سه سال، به‌‌روزرسانی‌‌های امنیتی پایان می‌‌یابد. اگر همچنان شخصی تمایل به استفاده از گوشی خود داشته باشد، یا باید خطرات امنیتی آن را قبول کند یا حداقل نرم‌‌افزار و رام آن را عوض کند. همچنین با عدم به‌روزرسانی شاخصه‌های امنیتی در رام‌های اصلی برای گوشی‌های قدیمی، اجرای برخی اپلکیشن‌ها در این گوشی‌ها به مشکل برمی‌خورد. برای مثال اپلکیشن‌ها و گیم‌هایی نظیر Snapchat ،Super Mario Run ،Pokemon Go و Netflix بهترین مثال‌‌های آشنا برای همه هستند.

لیست بهترین کاستوم رام‌های اندروید

  1. کاستوم رام Lineage (از خانواده CyanogenMod)
  2. سیستم عامل Lineage برای microG – اندرویدی فاقد گوگل!
  3. Dirty Unicorns – بهترین کاستوم رام های اندروید برای همه دستگاه‌ها
  4. اندروید Paranoid برمی‌گردد
  5. Resurrection Remix
  6. SlimROMs – کم حجم اما دارای امکانات فراوان
  7.  OmniROM – یکی از بهترین کاستوم رام های اندروید
  8. AOSP Extended
  9. Pixel Experience 

بهترین کاستوم رام های اندروید

کاستوم رام‌‌‌ها می‌‌تواند تلفن‌‌های هوشمند و تبلت‌‌های قدیمی را نجات دهد. همچنین قادرند تلفن‌‌های هوشمند جدید را پاکسازی کرده و نرم‌افزارهای اضافی را از بین ببرند. اغلب سرعت عملکرد تلفن‌های هوشمند را بالا برده و امکانات و قابلیت‌های بیشتری را اضافه می‌کنند. اما برای تغییرات و شخصی‌سازیهای بیشتر، کمی به حرفه‌ای بودن نیاز است؛ چرا که این پروسه ممکن است برای مبتدیان سر در گم کننده باشد. البته این مورد در خصوص رام LineageOS کمتر صدق می‌کند؛ چرا که بسیار ساده‌تر بوده و پشتیبانی آن نیز به واسطه انجمن خوب و فعال CyanogenMod بسیار خوب است. 

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر و نصب کاستوم رام می‌توانند روی کلمه بهترین کاستوم رام‌های اندروید کلیک کنند یا به سایت برتر دیجیتال به آدرس bartardigital.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

برتر دیجیتال

برتر دیجیتال ایده برتر دیجیتال از آذر ماه ۱۳۹۵ شروع شد و فعالیت رسمی خود را از مهر ماه ۱۳۹۶ آغاز کرد. برتر دیجیتال که به عنوان پشتوانه، تجربه ۱۰ ساله در زمینه فعالیت در بازار موبایل و تبلت، و تجربه ۲۰ ساله در زمینه فروش انواع محصولات حوزه بازی را با انبوهی از مشتریان ثابت در کارنامه خود دارد،با انگیزه گسترش خدمت رسانی خود به اقشار و جمع بیشتری از مردم عزیز ایران، فروشگاه اینترنتی خود را دایر نمود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی