اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806164022412608

ورق‌ استیل میرور رنگی محصول شرکت مهزیار فولاد صنعت

کد: 139806164022412608

http://bit.ly/2LHr4mT

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت مهزیار فولاد صنعت با پشتیبانی تیمی از متخصصان مجرب، اکنون توانایی ارائه انواع ورق‌های استنلس استیل را دارد. یکی از متداول‌ترین ورق‌های استیل ضد زنگ، ورق استیل میرور رنگی است که در ادامه توضیحاتی در خصوص آن ارائه شده است.

ورق های  استیل میرور رنگی
ورق‌ استیل میرور رنگی محصول شرکت مهزیار فولاد صنعت

با پشتیبانی تیمی از متخصصان مجرب، انواع ورق‌های رنگی از جنس استنلس استیل در شرکت مهزیار فولاد صنعت ارائه می‌شود. با استفاده از مواد اولیه باکیفیت و جدیدترین ماشین آلات، ورق‌ها در اندازه‌های مختلف برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان در دسترس هستند. در واقع باید پارامترهای کیفیت مختلف را باید به دقت بررسی کرد تا از بی عیب بودن آنها اطمینان حاصل کرد. این صنعت طیف گسترده‌ای از نیازها را پاسخگو است و مشتریان می‌توانند ورق‌های باکیفیت و قیمت‌های بسیار مناسب را از شرکت مهزیار فولاد صنعت دریافت کنند.

ویژگی‌های محصولات مهزیار فولاد صنعت شامل قدرت بالا، توانایی تحمل شرایط جوی نامساعد و دوام بالا است.

انواع متداول ورق استیل ضد زنگ با درجه مقاومت بالا، در برابر خوردگی جوی مقاوم است. سطح روشن و جذاب، آن را به یک انتخاب عالی برای سازه‌های تزئینی تبدیل کرده است. این نوع ورق در انواع کاربردهای ساختمانی و تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از رایج‌ترین و شناخته‌شده‌ترین آلیاژهای موجود در محدوده استنلس استیل است. کاربردهای متداول آن در ساختارهای بهداشتی با فشار کم است.

کاربردها ورق استیل ضد زنگ بیشتر در تجهیزات صنعت نفت و شیمیایی، مخازن صنعتی، صنعت جنگ و نیروگاه، تجهیزات پزشکی، ساخت کارد و چنگال، وسایل آشپزخانه، شیر آلات یا امکانات پردازش مواد غذایی، مبدل‌های حرارتی بویلر، مصارف ساختمانی، پله برقی، وسایل نقلیه، ماشین آلات و سخت افزار است.

ورق‌های استیل میرور وارد شده این مجموعه از مزیت رسانای خوب گرما، مقاومت در برابر فشار، آینه با کیفیت بالا برخوردار است و این مجموعه با بیش از ۱۰ سال تجربه کار اکنون بهترین ورق‌های استیل میرور را به تمام مشتریان ارائه می‌دهد..

فروش ورق‌های استیل میرور در طرح‌های مختلف و مصارف گوناگون در ضخامت‌های ۰٫۴ – ۰٫۵ – ۰٫۶ – ۰٫۷ – ۰٫۸ – و ابعاد ۲*۱ و ۱٫۲۵*۲٫۵ و تولید کشورهای اسپانیا،  آفریقای جنوبی، تایوان و  چین جهت مصارف نما ساختمانی و صنعتی در مهزیار فولاد ارائه می‌شود.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایزها و ابعاد موجود می‌توانند به سایت این شرکت به آدرس mahzyar.net مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مهزیار فولاد صنعت

ورق استیل شرکت بازرگانی مهزیار فولاد صنعت تامین کننده انواع ورق استیل دکوراتیو و پانچ شده جهت مصارف ساختمانی و صنعتی ، ورق های استیل نسوز در ایران . به آلیاژی که پایه آن آهن است و کمتر از 2% کربن دارد استیل میگویند . ورق استیل ورقی با خاصیت فلز استیل است که دارای ویژگی های براقی ، زیبایی ، سطح صاف ، عدم خوردگی و زنگ زدگی است . تولید ورق استیل در ابعاد ، اندازه های مختلف و قطعات به صورت مربع و مستطیل صورت میگیرد و در نهایت به صورت رول و شیت عرضه میگردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید