اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980627405468357

شرکت جابجایی درخت را چگونه انتخاب کنیم؟

کد: 13980627405468357

http://bit.ly/2ObXZBt

، تهران , (اخبار رسمی): در سال‌های اخیر به علت جرائم سنگین قطع و صدمه به درخت، جابجا کردن درختان به صورت تخصصی انجام می‌پذیرد. این امر توسط شرکت جابجایی درخت که کسب مجوز از سازمان مربوطه کرده است قابل اجراست تا این موجود زنده که فواید فراوانی برای زندگی انسان دارد، ادامه حیات دهد.

شرکت جابجایی درخت
شرکت جابجایی درخت

ممکن است سال‌ها درختی رفت و آمد به پارکینگ منزل یا محل کار را دچار مشکل کرده یا اینکه برای ساخت ملک نیاز به تغییر نقشه به دلیل وجود درختان وجود اشته باشد.

در بسیاری از موارد اتفاق افتاده که پس از اتمام عملیات ساخت بنا، مالک به علت عدم آگاهی از اهمیت وجود درخت در فضای ملک، جرائم سنگینی پرداخت کرده و نیز تاخیر در اخذ پایان کار سبب ایجاد مشکلاتی شده است. توصیه می‌­شود قبل از هر اقدامی از کارشناسان مربوطه اطلاعات کسب و بعد شروع به کار کرد. شهرداری مناطق از فضای سبز موجود در ملک از قبل به صورت عکس و یا نوشته‌ای در پرونده ملک اطلاعاتی دارد.

این موضوع مربوط به قسمتی در اداره فضای سبز منطقه مربوطه تحت نظر کارشناس فضای سبز است. در ادامه روشی بسیار جالب ارائه شده که کمک فراوانی به بقای محیط زیست و فضای سبز می‌کند.

جابجایی و انتقال درختان با هر سایز

افراد قادرند بدون اینکه نگران از تغییرات در نقشه که ممکن است مشکلاتی در پی داشته باشد، اقدام به اخذ مجوز جابجایی درخت کنند. این امر با مراجعه به مسئول پرونده در اداره فضای سبز و تشخیص کارشناس جهت تایید نیاز به جابجا کردن درخت، میسر خواهد شد. 

 پیمانکار جابجایی درخت چگونه انتخاب شده است؟

چند سالی است که در شهر تهران و برخی شهرهای دیگر جابجایی درختان بجای قطع آن‌ها یکی از قوانین بسیار جالب و خوب است. در ابتدای کار مناطق مختلف شهرداری عملیات جابجایی درخت را به افراد و شرکت‌هایی واگذار می‌کردند که شاید هیچ تجربه‌ای از جابجایی درخت نداشتند. اما با گذر زمان و مشاهده نحوه اجرای کار توسط پیمانکاران جابجایی درخت قوانین و مقرراتی از جانب شهرداری تهران و سازمان پارک‌های تهران وضع شد و در نهایت تعداد محدودی از پیمانکاران به عنوان پیمانکار جابجایی درخت انتخاب شدند که طی چند سال گذشته بازهم از میان آن‌ها چند شرکت جابجایی درخت مورد تایید قرار گرفتند.

جابجایی درخت و بخشی از رزمه پیمانکار جابجایی درخت سبزوانه(سروکاران) 

  • جابجایی و انتقال درختان، پهن برگ و سوزنی برگ از تاریخ ۰۱/۱۰/۱۳۸۶ الی۱۰/۰۴/۱۳۹
  • انتقال و جابجایی ۳۰۰۰ نفر نخل مرداسینگ از میناب به جزیره قشم از تاریخ ۰۱/۱۰/۱۳۸۶ الی ۲۰/۱۲/۱۳۸۸
  • انتقال ۱۵ اصله سرو نقره ای در داخل ملک به تاریخ ۰۵/۰۶/۱۳۹۱ به آدرس محمد علی جناح، خروجی شیخ‌فضل الله نبش کوچه خداداد
  • جابجایی ۳۱ اصله کاج تهران و سرو نقره ای به تاریخ ۱۳/۰۷/۱۳۹۱ به آدرس مرزداران،خ آریافر ،خ جانبازان، خ کمال لو، کوچه لاله قطعه ششم جنوبی
  • انتقال دو اصله چنار، دو اصله کاج تهران و یک اصله سرو نقره ای به تاریخ ۰۷/۱۰/۱۳۹۱ به آدرس سعادت آباد، میدان فرهنگ ،خ پیوند دوم پلاک ۵ که به درختان پارک بوستان پیوند منتقل گردید.
  • جابجایی دو اصله چنار به تاریخ ۰۴/۱۰/۱۳۹۱ به آدرس سعادت آباد، علامه جنوبی،خ ۲۶ شرقی پلاک ۱۸ که درختان حاشیه ملک به معبر روبروی ملک انتقال داده شد. پیمانکار جابجایی درخت سبزوانه(سروکاران)
  • و ...

تفاوت کار شرکت جابجایی درخت سبزوانه (سروکاران) چیست؟

 این شرکت اولین پیمانکار جابجایی درخت در تهران و شهرهای مختلف ایران بود. از نمونه کارها و تجربیات  جابجایی درخت این شرکت، انتقال و کاشت ۳۰۰۰ اصله درخت نخل در جزیره قشم است. علت موفقیت پروژه این است که این شرکت از مواد مخصوص جابجایی درختان که پس از سال‌ها آزمایش به دست آمده است و قبل، زمان جابجایی و بعد از جابجایی استفاده می‌شود، در اختیار دارد.

از دیگر تفاوت‌های اجرایی این شرکت، استفاده از روش‌های مختلف جابجایی درخت با توجه به گونه درخت است. به این معنی که با توجه به نوع درخت روش و زمان جابجایی هر درخت را با در نظر گرفتن مسائل علمی و تجربیات در نظر گرفته می‌شود. 

استفاده از خاک مخصوص جهت کاشت درخت نیز از دیگر تفاوت‌های کاری این شرکت است. این خاک با توجه به نوع گونه گیاهی از دو تا پنج خاک و مواد ساخته می‌شود.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر در مورد جابجایی درخت می‌توانند به سایت شرکت جابجایی درخت فضای سبز سبزوانه به ادرس Www.Sabzevane.Com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فضای سبز سبزوانه

فروشگاه اینترنتی سبزوانه بهترین مقصد برای خرید اینترنتی انواع گل و گیاه، گیاهان دارویی، لوازم باغبانی، جعبه گل به صورت تخصصی و نیز کسب اطلاعات در زمینه پرورش و نگهداری گل و گیاه در ایران می باشد. ((ارسال سریع))، ((تحویل به موقع))، ((عالی ترین قیمت)) و ((تضمین بهترین کیفیت)) از اصولی است که سبزوانه به آن پایبند است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | محیط زیست