اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14000704544928357

انتقال و جابجایی درختان

جابجایی درخت

کد: 14000704544928357

https://bit.ly/3uaI2yu

، تهران , (اخبار رسمی): اگر از مواد مخصوص قبل و بعد از جابجایی استفاده نمایید،درخت شما احتمالاً در جابجایی زنده می‌ماند.توصیه می شود که جهت جابجایی درختان بزرگ (بن ۳۵ سانتیمتر به بالا) و درختان همیشه سبز، حتما از کارشناس جابجایی درخت و شرکت جابجایی درخت که تجربه این کار را داشته باشد استفاده نمایید.

جابجایی درخت
جابجایی درخت با جرثقیل

شما قادرید بدون اینکه نگران از تغییرات در نقشه که ممکن است مشکلاتی در پی داشته باشد، اقدام به اخذ مجوز جابجایی درخت کنید.

شاید برای شما هم  پیش آمده باش که سال‌ها درختی رفت و آمد شما به پارکینگ منزل یا محل کار شما را دچار مشکل کرده باشد یا اینکه برای ساخت ملک خود مجبور به تغییر نقشه به دلیل وجود درختان شده باشید. در سال‌های اخیر به علت جرائم سنگین قطع و صدمه به درخت، جابجا کردن درختان به صورت تخصصی انجام می‌پذیرد. این امر توسط شرکت جابجایی درخت که کسب مجوز از سازمان مربوطه نموده است قابل اجراست تا این موجود زنده که فواید فراوانی برای زندگی انسان دارد، ادامه حیات دهد.

در بسیاری از موارد شاهد این موضوع بوده‌ایم که پس از اتمام عملیات ساخت بنا، مالک به علت عدم آگاهی از اهمیت وجود درخت در فضای ملک، جرائم سنگینی پرداخت نموده و نیز تاخیر در اخذ پایان کار سبب ایجاد مشکلاتی شده است. توصیه می‌­شود قبل از هر اقدامی از کارشناسان مربوطه اطلاعات کسب نمایید و بعد شروع به کار کنید. احتمالا برای شما هم جالب است بدانید شهرداری مناطق از فضای سبز موجود در ملک از قبل به صورت عکس و یا نوشته ای در پرونده ملک شما اطلاعاتی دارند. این موضوع مربوط به قسمتی در اداره فضای سبز منطقه مربوطه تحت نظر کارشناس فضای سبز می‌باشد. در این مطلب راهی را پیش پای شما می‌­گذاریم که روشی بسیار جالب می‌­باشد و نیز کمک فراوانی به بقای محیط زیست و فضای سبز می‌­نماید.

بررسی شرایط محل قدیم و جدید درخت جهت جابجایی

قبل از هر اقدامی باید به این نکته توجه کرد که میزان تابش نور آفتاب به درخت چقدر است. به طور مثال اگر درخت در معرض تابش نسبتا کم آفتاب بوده، با انتقال آن به محیطی با شرایط آفتاب شدید به احتمال زیاد درخت را از بین میبرد. حتی ما پیشنهاد میکنیم درخت در همان جهت محل قدیم کاشته شود تا زاویه تابش خورشید به آن تغییر نکند. شاید جابجایی درخت از محیطی که قبل از جابجا شدن در معرض تابش شدید آفتاب قرار داشته است به مکانی با نور کمتر، مناسب تر باشد تا اینکه درخت از محیط با نور کم به مکانی با نور شدید آفتاب جابجا شود. باید این موضوع  هم در نظر گرفت که وزش باد هم بی تاثیر در این امر نیست. سعی کنید محل جدید درخت را طوری انتخاب کنید که در مسیر باد شدید قرار نگیرد. علت در نظر گرفتن این نکات این است که درختی که جابجا می­شود دچار تنش شدید خواهد شد.دلیل آن هم از دست رفتن حجم قابل توجهی از ریشه درخت می­باشد که پس از جابجا شدن با شرایط جدید باید ادامه حیات دهد.

شرایط درخت برای جابجایی

باید توجه شود که درختی که می‌­خواهیم جابجا کنیم سالم باشد. بیماری نداشته باشد و سالم و شاداب باشد. لازم به ذکر است که هر چه سن درخت یا سایز درخت کمتر باشد، در جابجایی بهتر جواب می­‌دهد. در واقع باید تحول درخت در عملیات جابجایی بالا باشد، زیرا همانگونه که گفته شد درخت مقداری از ریشه­‌هایش را از دست خواهد داد. لذا باید بتواند در بستری مناسب ریشه‌­زایی کند. عموما درختچه­‌ها بهتر از درختان تحمل جابجایی و رشد پس از انتقال به محل جدید را دارند. می‌­توان به این نکته هم اشاره کرد که درختان خزان کننده از درختان سوزنی برگ (همیشه سبز) بیشتر قابلیت جابجایی و انتقال را دارند. در مطالب بعدی در خصوص اینکه چه گونه‌های برای جابجایی مناسب‌تر هستند صحبت خواهیم کرد.

سبزوانه از مواد زیر که به طور انحصاری در اختیار این شرکت است جهت جابجایی درخت استفاده می‌نماید که تاثیر به سزایی در موفقیت‌آمیز بودن عملیات جابجایی درخت دارد. جهت مشاوره جابجایی درخت و یا درخواست انجام جابجایی درخت، با شماره تلفن 09353366632 تماس بگیرید.

روش های جابجایی درخت

گاهی پیش می آید که باید بنا به اجبار یا عوامل دیگر، یک درخت یا گیاه را که در خاک ریشه دوانده است را از مکان فعلی خود به مکان و محیط جدید انتقال دهیم. معمولا در مواردی که گیاه در مکان فعلی به دلیل شرایط محیطی به خوبی رشد نمی کند، می بایست عملیات انتقال را انجام داد. در مواردی نیز برای امور ایجاد فضای سبز می بایست، درختان را از مکانی به مکان دیگر جا به جا کرد. اما به هر حال علت جابجایی مهم نیست. آنچه که در این شرایط از اهمیت بالایی برخوردار است، روش های جابجایی درختان است. برای جابجایی و انتقال درختان معمولا از سه روش اصلی استفاده می شود. این روش ها عبارتند از:

- جابجایی درختان به روش ریشه برهنه
- جابجایی درخت با روش بسته بندی
- جابجایی درخت با ماشین آلات مخصوص

چطور با سبزوانه در ارتباط باشم؟

جهت مشاوره در ضمینه جابجایی درخت، انواع سوالات در خصوص گیاهان، احداث و طراحی فضای سبز، محوطه‌سازی و ثبت سفارش محصولات، از طریق تلفن 09353366632 و یا 02122118728 و وبسایت www.sabzevane.com بخش خدمات سبزوانه می‌باشد.

بابت مشاوره و بازدید لازم نیست هزینه کنید! مشاوره سبزوانه رایگان است!

با توجه به مشکلات و سوالات متعدد شما در خصوص امکان جابجایی انواع درختان و همچنین مراحل اقدام به جابجایی و انتقال درختان، هدیه شرکت جابجایی درخت سبزوانه مشاوره و بازدید از درخت مورد نظر( بازدید در شهر تهران) به صورت رایگان انجام می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فضای سبز سبزوانه

فروشگاه اینترنتی سبزوانه بهترین مقصد برای خرید اینترنتی انواع گل و گیاه، گیاهان دارویی، لوازم باغبانی، جعبه گل به صورت تخصصی و نیز کسب اطلاعات در زمینه پرورش و نگهداری گل و گیاه در ایران می باشد. ((ارسال سریع))، ((تحویل به موقع))، ((عالی ترین قیمت)) و ((تضمین بهترین کیفیت)) از اصولی است که سبزوانه به آن پایبند است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه