اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990909477788357

چه درختی و از کجا بخریم؟

کد: 13990909477788357

https://bit.ly/3lnn6yh

، تهران , (اخبار رسمی): قبل از اینکه بخواهید درختی بخرید حتما باید چند نکته را بدانید و بعد اقدام به خرید درخت کنید. احتمالا برای شما هم اتفاق افتاده که درختی را خریدید و بعد از مدتی شروع به خشک شدن کرده. کلی ناراحت شدید و به فروشنده زنگ زدید. اما فروشنده متعهد نبوده است. پس حتما این مطلب ر بخوانید و بعد درخت بخرید!

خرید درخت
چه درختی و از کجا بخریم؟

در این مطلب قصد داریم مواردی را به شما بگوییم که فروشندگان درخت هیچگاه به شما نخواهند گفت. پس حتما تا آخر مطلب را بخوانید و اگر سوالی داشتی از سبزوانه بپرسید!

اگر خودتان قصد خرید درخت دارید، باید به چند نکته مهم توجه کنید. این نکات آنقدر مهم هستند که اگر شناختی نسبت به آن نداشته باشید، قطعا پول خود را دور ریخته‌اید.

ابتدا باید نسبت به شرایط منطقه‌ای که قصد کاشت درخت دارید آگاهی داشته باشید و بدانید چه درختی مناسب با شرایط آب و هوایی آن منطقه است. 

مورد بعدی اینکه با توجه به بوجه‌ای که در نظر گرفته‌اید هزینه کنید.

دقت کنید درختی را خریداری کنید که مرغوب و با کیفیت باشد.

درختی که انتخاب می‌کنید عاری از هرگونه بیماری و آفت باشد.

درخت حتماً باید به اندازه کافی ریشه تولید کرده باشد، ۳ الی ۴ عدد شاخه فرعی داشته باشد و فاصله این شاخه ها از هم ۲۰ سانتی متر بوده و با زاویه باز به این معنی که درخت اسکلت اولیه خود را تشکیل داده است.

نهال باید از رشد متوسط برخودار باشد، نهالهای خیلی کوچک و خیل بزرگ برای کاشت مناسب نیستند.نهال باید در زمان خواب از زمین کنده شود.

در زمان کندن نهال زمین نباید یخ زده باشد. نهالها را بلافاصله پس از انتقال کاشت کنیم و اگر بهر دلیل این امکان وجود نداشت، در یک منطقه از باغ که آفتابگیر نباشد، شیاری کند. و ریشه نهالها را داخل شیار قرار داده، روی آن را خاک مرطوب بریزید.
زمان کندن نهال رطوبت خاک باید در حد گاورو باشد. از کندن نهال در زمین گل و خشک خودداری کنید.توجه داشته باشید در زمان حمل و نقل، ریشه نهال در معرض هوا قرار نگیرد.

توجه داشته باشید نهالهایی که از سایر استانها تهیه می شوند باید گواهی قرنطینه حفظ نباتات را داشته باشند.نهالها را باید با پلاستیک، چادر، برزنت بپوشانیم یا از کامیونهای کانتینردار استفاده کنیم.

در هنگام کاشت درخت به نیازهای گرده افشانی آن توجه داشته باشید. لذا به گونه ای باید نقشه باغ را طراحی کرد که گرده افشانی بطور کامل انجام گیرد.

لازم نیست متخصص خرید درخت باشید!

سبزوانه با رعایت تمام نکاتی که در مورد انتخاب و خرید درخت ذکر شد، تضمین می‌کند بهترین و باکیفیت‌ترین درختان را برای شما ارسال کند و همه‌ی اصول را در انتخاب آن‌ها رعایت نماید.

پس دیگر نگران این نباشید که شاید تشخیص بیماری و آفت و یا ریشه‌پر بودن درخت برای شما امکان‌پذیر نباشد. سبزوانه این مشکل را برای خرید درخت حل کرده است.

درخت بن ۱۵ سانتیمتر، درخت بن ۲۰ سانتیمتر یعنی چه؟

بُن درخت

خیلی از سازندگان سوال می‌کنند “اقدام به ساخت ملک خود کردیم و به شهرداری مراجعه کردیم. اونجا به ما گفتن باید تعدادی درخت بن ۱۵ یا ۲۰ سانتیمتر تحویل دهیم و یا بکاریم.” مواردی زیادی هم مشاهده شده که درخت با بن‌های مختلف داخل ملک وجود دارد و منظور از بن درخت را نمی‌دانند.

منظور از بُن درخت محیط دور تنه درخت از محل خروج از خاک را گویند. در واقع چنان‌چه متر را دور تنه درخت قرار دهیم و اندازه گیری کنیم، بُن درخت بدست می‌آید.

به طور مثال درخت بُن ۱۵ سانتیمتر تنه‌ای به اندازه دسته بیل دارد.

سال‌هاست که سبزوانه درختان و گیاهان با سایزهای بزرگ عرضه می‌کند. یکی از مواردی که این گیاهان در سال‌های اخیر خواهان بسیاری پیدا کرده، جایگزینی این درختان به جای درختانی است که در اثر عملیات ساختمانی از بین رفته‌اند و در صورت عدم جایگزینی آن‌ها احتمالا باید جرائم سنگین شهرداری را متقبل شد. البته دلایل دیگری مانند زیبایی و پر شاخ و برگ بودن این درختان از سایز کوچکتر آن‌ها و همچنین باردهی درختان میوه در این اندازه‌ها نیز از دلایل دیگرطرفداران بسیار زیاد این سایز از درختان است.

چنانچه نیاز به جایگزینی و یا کاشت درخت بن بالا و درخت سایز بزرگ دارید، همین حالا با شماره ۰۹۳۵۳۳۶۶۶۳۲ تماس بگیرید. بلافاصله بعد از اعلام نیاز شما به تیم سبزوانه، درخت مورد نظر ارسال خواهد شد.

چرا باید از سبزوانه درخت بخریم؟

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد درختی را خریداری کرده‌اید که پس از کاشت به دلایلی خشک شده باشد. قبل از خرید درخت باید چند نکته را در نظر بگیرید. مثل عاری از بیماری و آفت بودن، سالم بودن، تناسب میان ریشه و ظرف مورد نظر، انتخاب سایز مناسب، ریشه‌پر بودن و خیلی موارد دیگر. 

در تمام مراحل در کنار شما هستیم!

مشاوره انتخاب و خرید درختان به شما کمک می‌کند درخت مناسب و با کیفیت را انتخاب کنید. به طور مثال شما درختان بسیاری در ملک خود داشته‌اید و پس از اتمام عملیات ساخت برای جایگزینی نمی‌دانید باید چه درختانی جایزین کنید. تیم سبزوانه با مشاهده مدارک به شما کمبود درختان را اعلام می‌کند.

لازم نیست شما متخصص شناخت درختان باشید!

تیم سبزوانه تمام تلاش خود را می‌کند تا بهترین و مرغوب‌ترین درختان را جهت کاشت انتخاب و ارسال نماید.

چرا تا بحال ۲۵۳۷ نفر از سازندگان از خدمات سبزوانه استفاده کرده‌اند؟

اینکه شخص بازدید کننده که احتمالا قصد خرید واحدی از آپارتمان شما را دارد با صحنه‌ای جذاب همچون طراحی مهندسی شده فضای‌سبز مواجه شود و حس لذت بردن از فضای ایجاد شده توسط گل و گیاه‌های مختلف در او بوجود بیاید، احتمالا زندگی کردن در ساختمان شما را انتخاب درستی می‌داند. بنابراین حس بسیار متفاوتی که طبیعت بر ذهن افراد ایجاد می‌کند باعث می‌شود فرد خریدار تمایل بیشتری برای خرید ملک داشته باشند و این موضوع برای تمام سازندگانی که تا بحال از خدماتی همچون طراحی فضای‌سبز سبزوانه استفاده کرده‌اند، اثبات شده است.

شما هم اگر نیاز به خرید درخت یا خرید نهال دارید می‌توانید از سبزوانه کمک بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فضای سبز سبزوانه

فروشگاه اینترنتی سبزوانه بهترین مقصد برای خرید اینترنتی انواع گل و گیاه، گیاهان دارویی، لوازم باغبانی، جعبه گل به صورت تخصصی و نیز کسب اطلاعات در زمینه پرورش و نگهداری گل و گیاه در ایران می باشد. ((ارسال سریع))، ((تحویل به موقع))، ((عالی ترین قیمت)) و ((تضمین بهترین کیفیت)) از اصولی است که سبزوانه به آن پایبند است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی