اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806304060110871

راحت‌ترین کشورها برای دریافت ویزای شنگن 2019

کد: 139806304060110871

http://bit.ly/2Ocg3LN

، تهران , (اخبار رسمی): هزاران نفر مایلند با هدف‌های گوناگون به کشورهای حوزه شینگن سفر کنند. از این رو همیشه این سوال به ذهن می‌رسد که کدام کشور را برای درخواست ویزای شینگن برای نخستین سفر انتخاب کرد.

راحترین کشور ها برای دریافت ویزای شنگن 2019
راحت‌ترین کشورها برای دریافت ویزای شنگن 2019

نکته اصلی در اینجا این است که کدام کشور را برای سفر باید انتخاب کرد. در ادامه سعی شده با استفاده از آمار رسمی اتحادیه اروپا آسان‌ترین و راحت‌ترین کشور برای سفر معرفی شود.

لیست آسانترین کشورهای حوزه شینگن به شرح زیر است:

لیتوانی

برطبق آمار وب سایت رسمی ویزای شینگن از تمامی درخواست‌ها برای سفر به این کشور 98.7 درصد از درخواست‌ها تایید شده و تنها 1.3 درصد از آنها ریجکت شده است. از موضوعات مهم و جالب این است که وقت برای سفارت لیتوانی به مراتب آسان‌تر و زودتر از سفارت‌های اروپایی همچون فرانسه و آلمان است که باید ماه‌ها منتظر پیدا کردن زمان مناسب برای وقت سفارت بود.

استونی

از کشورهای حوزه بالتیک که گرفتن ویزای شینگن بسیار آسان به نظر می‌رسد کشور استونی است. بر طبق آمار از کل درخواست‌ها برای سفر به این کشور نود و هشت درصد از آنها پذیرفته شده و تنها به دو درصد از درخواست‌ها نه گفته شده است.

فنلاند 

شمالی ترین کشور اتحادیه اروپا امسال علیرغم اینکه بیشترین درخواست را برای سفر تجربه کرده است با این وجود میزان رد درخواست در میان متقاضیان کمتر از 1.8 درصد بوده است و به ۹۸.۳ از آنها مهر تایید زده شده است.

ایسلند

اگرچه ایسلند در چند سال گذشته در رتبه نخست راحت‌ترین کشورها  برای سفر به اروپا بوده است اما امسال،  با سه پله نزول در رتبه چهارم آسان‌ترین کشورهای حوزه شنگن قرار گرفته است. از تمامی درخواست‌ها برای سفر به این کشور تنها 1.7 درصد نه گفته شده است.  هدف از سفر به حوزه شینگن به خصوص کشورهایی که برای سفر بعد از ایسلند انتخاب می‌شود برای سفارتخانه ایسلند بسیار مهم است.

لتونی

از راحت ترین کشورها برای اخذ ویزای شینگن کشور لتونی است که در منطقه بالتیک واقع شده است. امسال از تمامی درخواست، تنها ۲.۱ درصد از آنها ریجکت شده است و مابقی تایید شده است.

لهستان

کشور جمهوری لهستان با اختلاف چند صدم درصدی نسبت به لتونی در رتبه ششم راحتترین کشور اروپایی برای اخذ ویزای شینگن قرار گرفته است. متقاضیانی که درخواست سفر به این کشور اروپایی را در سال ۲۰۱۸ داده بودند شانس ۹۷ از ۱۰۰ درصد را داشته‌اند که در خواست آنها مورد قبول واقع شود.

لوکزامبورگ

اگرچه یک جزیره کوچک محسوب می‌شود اما نرخ رد شدن ویزای آن کمتر از ۴ درصد در سال ۲۰۱۸ بوده است این کشور مناسب آنهایی است که تمایل دارند به کشورهای بزرگی همچون فرانسه و آلمان که در همسایگی این کشور کوچک قرار دارند سفر کنند. نکته جالب در مورد لوگزامبورگ این است که این کشور دومین کشوری بوده است که کمترین درخواست را برای سفر در سال ۲۰۱۸ داشته است.

اسلواکی:

اسلواکی در میان کشورهای اروپایی، پنجمین کشوری است که کمترین درخواست سفر را در سال 2018 داشته است. از تمامی درخواست‌ها، با ۹۵ درصد آنها موافقت شده و تنها ۵ درصد از آنها رد شده است.

جمهوری چک

اگرچه نرخ ریجکت شدن درخواست‌ها برای سفر به جمهوری چک از کشور اسلواکی بیشتر بوده اما در مقابل، تعداد متقاضیان به مراتب بیشتر از آن کشور بوده است. بنابراین شانس موافقت درخواست‌ها برای سفر به این کشور بالاست. امسال جمهوری چک در مکان نهم راحترین کشورها قرار گرفته است.

یونان

5 سال پیش از میان تمامی درخواست‌ها برای سفر به این کشور تنها به دو درصد از آنها مهر ریجکتی زده شده یود. اما با گذشت چندین سال و قرار گرفتن نام یونان در میان پرطرفدارترین کشورهای اروپایی برای سفر، میزان ریجکت شدن درخواست‌ها به مراتب افزایش یافته است. اگر چه تعداد درخواست کنندگان در سال گذشته از مرز 8۰۰ هزار نفر گذشته بود ولی با این حال، میزان رد شدن آنها کمتر از ۵ درصد بوده است این آمار باعث شده است که رتبه ۱۰ دهم راحت ترین کشورها برای سفر در سال ۲۰۱۸ به کشور یونان تعلق بگیرد.

برای اخذ ویزای شینگن باید مدارک کامل و مستند باشد تا درخواست مورد تایید افسر پرونده قرار گیرد. به همین منظور، می‌توان از طریق وکلای مجرب نیلاگشت که در امر ویزای شنگن و کانادا تجربه دارند، اقدام کرد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نیلاگشت

آژانس مسافرتی نیلاگشت |مجری خدمات تخصصی و لوکس سفر مرکز تخصصی خدمات ویزای کانادا و سایر کشورها خدمات رزرواسیون بیزینس لانج در تمام فرودگاهای دنیا

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کار و استخدام | سرگرمی و تفریح