اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806304060912608

تهیه و توزیع لوله مانیسمان آلیاژی

کد: 139806304060912608

http://bit.ly/2LJeMKF

، تهران , (اخبار رسمی): مهزیار فولاد بصورت تخصصی در زمینه تهیه و توزیع لوله‌های مورد نیاز در صنایع نفت و گاز آلیاژهای فولادی، فولاد ‏ضد زنگ و فولاد کربن فعالیت دارد. در ادامه درجه بندی و اندازه‌های مختلف موجودی لوله‌های الیاژی بررسی شده است.

لوله مانیسمان آلیاژی
تهیه و توزیع لوله مانیسمان آلیاژی

لوله الیاژی دارای مقاومت کششی و سختی بالا است. لوله‌های آلیاژی گزینه عالی برای قطعاتی هستند که نیاز به برشکاری ‌‏دارند. ‏سختی پذیری، مقاومت بالا در برابر سایش و انعطاف پذیری در شرایط آب و هوایی مختلف از شاخصه‌های اصلی این لوله‌ها ‌‏است.

برای سالیان متمادی است که مهزیار فولاد صنعت رهبر عرضه انواع لوله آلیاژی با کیفیت بالا است، چشم انداز مدیریت مجموعه ‏ارائه لوله‌های دارای استاندارد بالا و همچنین ارائه یک قیمت رقابتی برای مشتریان خود است. مجموعه کاملی از این لوله ‌های آلیاژی از معتبر ترین تولید کنندگان مهزیار فولاد را قادر ساخته است که برای بسیاری از صنایع به عنوان توزیع کننده اصلی ‏لوله الیاژی شناخته شده باشد. صنایعی از قبیل:‏

• صنایع نفت و گاز
• پتروشیمی‌ها
• حمل و نقل ‏
• کارخانجات تولید خودرو و صتایع وابسته
• تجهیزات کشاورزی

لوله‌های آلیاژی برای نفت و گاز

تنوع در عرضه لوله‌های آلیاژی از قبیل لوله‌های مقاوم در برابر خوردگی، فولادهای کم آلیاژ، لوله‌های آلیاژی با دیواره‌های ‏ضخیم و لوله‌های مناسب برای صنایع نفت و گاز که مناسب برای محیط‌هایی با فشار بالا یا با وضعیت اسیدی شدید هستند، ‏فرصت مناسبی را برای فعالان صنایع بوجود می‌آورد تا در کمترین زمان به محصول مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.‏

لوله الیاژی گرید های 

‏۴۱۳۰، ۴۱۴۰، ۴۱۳۰‏M7 ،4145، 4330V ،4340، 8620 ،8630MOD

ویژگی‌ها

  • تست و تحویل به مشتری، شامل استانداردهای صنعت فولاد

محدوده اندازه‌ها

  • ”‏۱٫۲۵ – ۲۷” اینچ

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت مهزیار فولاد به ادرس mahzyar.net مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مهزیار فولاد صنعت

ورق استیل شرکت بازرگانی مهزیار فولاد صنعت تامین کننده انواع ورق استیل دکوراتیو و پانچ شده جهت مصارف ساختمانی و صنعتی ، ورق های استیل نسوز در ایران . به آلیاژی که پایه آن آهن است و کمتر از 2% کربن دارد استیل میگویند . ورق استیل ورقی با خاصیت فلز استیل است که دارای ویژگی های براقی ، زیبایی ، سطح صاف ، عدم خوردگی و زنگ زدگی است . تولید ورق استیل در ابعاد ، اندازه های مختلف و قطعات به صورت مربع و مستطیل صورت میگیرد و در نهایت به صورت رول و شیت عرضه میگردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار