اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806314062410871

۶ اشتباه رایج در رد شدن پرونده‌های اقامتی تمکن مالی اسپانیا

کد: 139806314062410871

http://bit.ly/2mg5wDw

، تهران , (اخبار رسمی): با گذشت زمانی چند از آغاز برنامه اقامتی «تمکن مالی» کشور اسپانیا می‌توان به دلایل رایج رد شدن متقاضیان این پرونده‌ها تا حدودی پی برد.

۶ اشتباه رایج در رد شدن پرونده‌های اقامتی «تمکن مالی» اسپانیا
۶ اشتباه رایج در رد شدن پرونده‌های اقامتی تمکن مالی اسپانیا

برای کسب بیشترین شانس جهت قبولی در برنامه اقامتی تمکن مالی کشور اسپانیا باید از موارد زیر اجتناب کرد:

1- کافی نبودن مدارک کسب درآمد

متقاضی باید مدارکی از درآمد خود اعم از سپرده بانکی یا میزان دریافتی از سود سپرده، عایدی از بازنشستگی و از این قبیل درآمدهای خود را ارائه دهد، تا از این طریق ثابت کند که او و خانواده‌اش حداقل به مدت 6 ماه در سال می‌توانند در کشور اسپانیا زندگی کنند. یک پرونده اقامتی از طریق «تمکن مالی» پذیرفته نخواهد شد، در صورتی که متقاضی نتواند ثابت کند حداقل درآمد ماهیانه‌اش 2151 یورو (به علاوه 537 یورو در ازای هر فرد وابسته به متقاضی) باشد.

2- بیمه سلامت نامعتبر

اخذ بیمه سلامت برای متقاضی اجباری بوده و باید از یک شرکت فعال در اسپانیا و براساس سیستم خدماتی بیمه این کشور تهیه شود. باید به یاد داشت بیمه مسافرتی که در کشور صادر می‌شود مورد قبول نخواهد بود.

3- کمبود مدارک ارائه شده برای محل اقامت

یکی از مواردی که منجر به رد شدن پرونده برای درخواست اقامت می‌شود معلوم نبودن محل اقامت متقاضی است. مدارک ارائه شده می‌تواند سند خانه یا اجاره‌نامه باشد. با وجود این که براساس قوانین مهاجرتی حال حاضر اسپانیا ارائه آدرس محل اقامت جزو موارد درخواستی نیست، نبود اطلاعات در این مورد برخی از پرونده‌ها را دچار مشکل کرده است.

4- کمبود مدارک برای مدرسه فرزندان متقاضی

اگر فرد درخواست‌کننده دارای فرزندانی باشد که به مدرسه می‌روند، که در اسپانیا بین 6 تا 16 ساله به حساب می‌آیند، پیش از ثبت درخواست باید برنامه تحصیلی‌شان مشخص شده باشد. این مورد باید با ثبت‌نام فرزندان پیش از ورود به کشور اسپانیا انجام پذیرد.

5- عدم ارائة مدارک برای اثبات انگیزة متقاضی جهت اخذ اقامت

هر متقاضی برنامه اقامتی باید مدارکی ارائه دهد تا آفیسر پرونده را راضی کند برای چه منظوری خواستار اخذ اقامت است و نیز دلیل منطقی بیاورد که حداقل 6 ماه از سال را در کشور اسپانیا سپری خواهد کرد، نه این که قصد دارد با اخذ این اقامت تنها به کشورهای حوزه شینگن بدون گرفتن ویزا سفر کند.

6- عدم موفقیت در مصاحبة سفارت

پس از ثبت درخواست توسط متقاضی، مسئول بررسی پرونده برای صحت مدارک ارائه شده با فرد درخواست‌کننده قرار مصاحبه‌ای را تنظیم می‌کند. این مصاحبه اغلب اوقات دردسری برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد. با این حال، درخواست درصد کمی از افراد متقاضی اقامت اسپانیا به دلایل مختلفی از جمله عدم اعتماد افسر پرونده در این مرحله رد می‌شود.     

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نیلاگشت

آژانس مسافرتی نیلاگشت |مجری خدمات تخصصی و لوکس سفر مرکز تخصصی خدمات ویزای کانادا و سایر کشورها خدمات رزرواسیون بیزینس لانج در تمام فرودگاهای دنیا

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی