اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807024073012608

بررسی لوله مانیسمان A333 گرید 6-9

کد: 139807024073012608

http://bit.ly/2l1mhlG

، تهران , (اخبار رسمی): لوله مانیسمان A333، نوعی از لوله‌های فولادی است و لوله فولادی کربنی و آلیاژی برای استفاده در دماهای پایین را پوشش می‌دهد. درجات مختلفی از فولاد ضد زنگ وجود دارد. برخی از اندازه‌های محصول ممکن است در این مشخصات موجود نباشند چون ضخامت دیواره بیشتر تاثیری منفی بر خواص ضربه در دمای پایین دارد.

لوله مانیسمان A333 گرید 6-9
بررسی لوله مانیسمان A333 گرید 6-9

این مشخصات، جداره لوله را تقریبا بطور انحصاری و در کل پوشش می‌دهد. درجات مختلفی از فولاد ضد زنگ وجود دارد. برخی از اندازه‌های محصول ممکن است در این مشخصات موجود نباشند چون ضخامت دیوار بیشتر تاثیری منفی بر خواص ضربه در دمای پایین دارد. لوله مانیسمان A333 با ۹ گرید متفاوت با اعداد ۱، ۳، ۴، ۶، ۷، ۹، ۱۰، ۱۱ ارائه شده‌است. در این مطلب گریدهای ۱ تا ۶ مورد بحث قرار می‌گیرد.

بازرگانی مهزیار فولاد صنعت یک محدوده کامل از لوله‌های مانیسمان  (ASTM A333 (ASME S/A 333 را تامین می‌کند.

طیف وسیعی از محصولات ارائه شده شامل لوله‌های فولادی کربنی ASTM A333 و لوله‌های فولادی کربنی ASTM A333  گرید ۳ و همچنین محصولات بیشتری است. کلیه محصولات با استفاده از آخرین فن آوری که مطابق با مشخصات صنعت است تولید می‌شود.

این مجموعه به طور گسترده در ساخت و تامین لوله‌های فولادی کربن A333 Gr3 ERW در حال فعالیت است. لوله‌های بدون درز ASTM A333 گرید ۳ از جنس فولاد کربنی با مقاومت در برابر خوردگی و اکسیداسیون در دماهای بالا هستند.

همچنین لوله‌های کربن A333 در اندازه‌ها و شکل‌های مختلف تولید می‌کنند و از فولادهای باکیفیت و مرغوب برای تهیه این لوله‌های کربن A333 که به طور گسترده در صنایع پتروشیمی، گاز طبیعی، نفت و گاز و ساخت و ساز و سایر صنایع استفاده می‌شود، بهره می‌برند.

ASTM A333 لوله‌های فولادی کربن و آلیاژی بدون درز و جوش داده شده هستند که برای استفاده در دماهای پایین مورد استفاده قرار می‌گیرند. شامل چندین درجه از فولاد فریتیک است. تحت این مشخصات، اندازه‌های خاص محصول ممکن است در دسترس نباشد زیرا ضخامت دیواره‌های بزرگتر می‌توانند بر عملکرد ضربه‌ای دما تأثیر منفی بگذارند.

لوله‌های فولادی کربنی ASTM A333 گرید ۳/۶

  • محدوده اندازه: از ۱٫۲ اینچ تا ۳۶ اینچ
  • ضخامت:  رده ۴۰، ۶۰ ، ۸۰
  • برنامه‌های کاربردی: پالایشگاه‌های نفت، پتروشیمی، تولید برق (هسته‌ای / حرارتی)، فولاد، تجهیزات بویلر، مخازن تحت فشار و اهداف مهندسی عمومی
  • نوع: بدون درز /ERW  / جوش داده شده / CDW
  • فرم: لوله/ گرد / قوطی‌های مربعی / قوطی‌های مستطیلی / کویل / لوله‌های هیدرولیک
  • پوشش بیرونی: رنگ سیاه، روغن ضد خوردگی، روکش گالوانیزه، هر پوششی مطابق با نیاز مشتری

تست مکانیکی 

آزمون تست کششی عرضی یا طولی، تست کشش، تست سختی یا تست خمیدگی برای بررسی رفتار مواد حرارت دهی شده در نوعی کوره استفاده می‌شود، آزمایشات باید بر روی ۵ درصد از هر مقادیر لوله انجام  شود. برای قطعات کوچک، حداقل یک لوله باید آزمایش شود. برای حرارت موادی که با فرآیند مستمر مورد استفاده قرار می‌گیرد، آزمایشات باید بر تعداد کافی لوله انجام شود تا ۵٪ از قطعه را تشکیل دهد اما در هر صورت کمتر از ۲ لوله باشد.

 آزمون ضربه‌ای هیدرواستاتیک یک آزمون ضربه محکم و ناگهانی است که شامل شکستن سه نمونه است و باید از هر گرمای اعمال شده در یک بار حرارتی بر روی نمونه‌های گرفته شده از لوله به انجام رسد.

کاربردهای متداول لوله بدون درز فولاد کربن ASTM A333 

لوله بدون درز ASTM A333 از فولاد کربن نه تنها برای مهمترین کاربردهای مهندسی بلکه برای کاربردهای خاص در بخش خودرو نیز استفاده می‌شود. لوله کشی ASTM A333 برای کاربردهای مکانیکی و فشاربالا و همچنین برای استفاده عمومی در خطوط بخار، آب، گاز طبیعی و هوا مناسب است.

برنامه‌های کاربردی لوله مانیسمان A333  گرید ۳/۶ در قالب بدون درز و جوش 

پالایشگاه‌ها، نیروگاه‌ها، بویلرها، ساختمان کشتی، مبدل‌های حرارتی، خازن، برنامه‌های دریایی، نیروگاه‌های هسته‌ای، نیروگاه‌های سوخت فسیلی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مهزیار فولاد صنعت

ورق استیل شرکت بازرگانی مهزیار فولاد صنعت تامین کننده انواع ورق استیل دکوراتیو و پانچ شده جهت مصارف ساختمانی و صنعتی ، ورق های استیل نسوز در ایران . به آلیاژی که پایه آن آهن است و کمتر از 2% کربن دارد استیل میگویند . ورق استیل ورقی با خاصیت فلز استیل است که دارای ویژگی های براقی ، زیبایی ، سطح صاف ، عدم خوردگی و زنگ زدگی است . تولید ورق استیل در ابعاد ، اندازه های مختلف و قطعات به صورت مربع و مستطیل صورت میگیرد و در نهایت به صورت رول و شیت عرضه میگردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار