اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807094092513285

کاراباما، ارائه دهنده تعمیرات ظرفشویی، جارو برقی و کولر گازی سامسونگ

کد: 139807094092513285

http://bit.ly/35fmXpR

، تهران , (اخبار رسمی): اغلب افرادی که قصد خرید لوازم خانگی مثل ماشین ظرفشویی، جارو برقی، کولر گازی و یا سایر دستگاه‌های الکتریکی یا الکترونیکی همچون گوشی‌های همراه را دارند، امکان ندارد که برند سامسونگ را در نظر نگیرند و یا از طرف فروشنده به آنها پیشنهاد نشود.

کاراباما: مرکز ارائه دهنده تعمیرات ظرفشویی، جارو برقی و کولر گازی سامسونگ
عکس 1

سامسونگ برندی شناخته شده و مطرح در تولید محصولات مختلفی از جمله لوازم خانگی، گوشی‌های همراه، انواع مانیتور، سیستم‌های تهویه مطبوع و... است

سامسونگ برندی شناخته شده و مطرح در تولید محصولات مختلفی از جمله لوازم خانگی، گوشی‌های همراه، انواع مانیتور، سیستم‌های تهویه مطبوع و... است. اما گستردگی این کمپانی کره‌ای تنها به تولید لوازم الکترونیکی محدود نمی‌شود، بلکه شاخه‌ها و یا شرکت‌های تابعه برند سامسونگ در زمینه‌های دیگری چون بازرگانی، بیمه، صنایع عمرانی، شیمیایی، کشتی‌سازی و غیره نیز فعالیت کرده و سامسونگ الکترونیک که به تولید محصولات لوازم خانگی مانند لباسشویی، ظرفشویی، یخچال، تلویزیون، کولر گازی، جارو برقی و غیره می‌پردازد، تنها یکی از شرکت‌های زیرمجموعه برند سامسونگ است.

نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ توسط متخصصان کاراباما  

سامسونگ همواره برای تولید محصولات باکیفیت و کارآمد در تلاش است تا رضایت مشتریان خود را جلب کند. با این حال، بروز مشکلات و از کار افتادن محصولات سامسونگ به علل متفاوتی چون وارد آمدن ضربه، سقوط، نفوذ آب و مواد شیمیایی به داخل آنها، نوسانات برق یا استهلاک تدریجی وسایل پرمصرف و حتی گاهی استفاده نادرست کاربران از دستگاه‌ها، امری اجتناب‌ناپذیر و طبیعی است.

به همین دلیل، خدمات پس از فروش سامسونگ را می‌توان جزء بسیار مهمی از تجربه مشتریان پس از خرید محصولات سامسونگ به شمار آورد. مرکز تعمیرات لوازم خانگی کاراباما برای پاسخگویی به این نیاز مشتریان، بیش از سه سال است که به صورت حرفه‌ای مشغول فعالیت است.

متخصصان مجرب کاراباما با میانگین 11 سال تجربه، به صورت تخصصی به ارائه خدمات تعمیرات و سرویس ماشین ظرفشویی سامسونگ، لباسشویی سامسونگ، یخچال فریزر، تلویزیون، جارو برقی، کولر گازی و سایر محصولات سامسونگ در سرتاسر استان تهران، البرز و گیلان می‌پردازند.

ویژگی‌های متفاوتی که کاراباما را از شرکت‌های مشابه متمایز می‌کند، عبارتند از:

  • صدها متخصص حرفه‌ای و باتجربه تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ
  • ارائه 180 روز گارانتی خدمات ارائه شده
  • پوشش دهی سرتاسر نقاط استان تهران، البرز و گیلان
  • ارائه خدمات در سریع‌ترین زمان ممکن
  • اولویت با تعمیر قطعات جهت کاهش هزینه‌های تعمیرات
  • امکان ثبت درخواست آسان از طریق سایت و اپلیکیشن 

تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ  

شستن ظروف همیشه یکی از کارهای وقت‌گیر و آزاردهنده برای اکثر مردم است؛ اما با حضور ماشین‌های ظرفشویی سامسونگ این مساله تبدیل به یکی از ساده‌ترین امور منزل شده است. ظرفشویی‌های سامسونگ یکی از باکیفیت‌ترین و کارآمدترین ظرفشویی‌های موجود هستند که در ساخت آنها از فناوری‌های جدید روز دنیا استفاده شده است.

تکنولوژی waterwall یکی از جدیدترین فناوری‌های به کار رفته در ظرفشویی‌های سامسونگ است که با ایجاد دیواری از آب، امکان شستشوی ظروف کثیف قفسه پایینی را که دسترسی به آنها دشوارتر است، مهیا می‌سازد. Zone booster یکی دیگر از فناوری‌های جدید سامسونگ به شمار می‌رود که در سری D164 ظرفشویی‌های آن به کار رفته است. این فناوری با به کارگیری چندین نازل در سمت چپ و راست دستگاه، امکان پاکسازی سرسخت‌ترین ذرات غذا را نیز فراهم می‌کند.

با این حال بسیاری از افراد با مراجعه به متخصصان حرفه‌ای کاراباما از مشکل طولانی بودن سیکل شستشوی ظرفشویی خود و یا کثیف بودن ظروف پس از پایان شستشو شکایت می‌کنند. این مشکلات که می‌تواند به دلایلی چون از کار افتادن بازوهای آبپاش، شکستگی و یا تغییر موقعیت آنها و یا ایراد در برد کنترلی و سنسورهای دستگاه و... روی دهد، به هیچ وجه نگران کننده نیستند؛ زیرا خدمات ظرفشویی سامسونگ کاراباما شامل هرگونه خدمات تعمیر ظرفشویی سامسونگ بوده و رفع مشکل دستگاه به صورت اصولی و در کوتاه‌ترین زمان توسط متخصصان تعمیرات ظرفشویی سامسونگ انجام خواهد شد.

تعمیر جارو برقی سامسونگ  

بدون شک یکی از وسایل ضروری هر خانه‌ای جارو برقی است؛ چرا که بدون جارو برقی تمیز کردن خانه کاری بسیار دشوار و وقت‌گیر خواهد بود. به خصوص اگر فردای یک مهمانی بزرگ قرار باشد خانه خود را تمیز و مرتب کرد!

جارو برقی‌های سامسونگ در چندین مدل مختلف تولید و عرضه می‌شوند. جارو برقی‌های کیسه‌دار و بدون کیسه در ظرفیت‌های مختلف 2، 3 و 4 لیتری و با موتورهای قدرتمندی که در عین داشتن قدرت مکش بالا صدای بسیار کمی هم تولید می‌کنند، و تجربه جارو کردن تمام خانه را با آرامش خاطر هدیه می‌دهند.

اگر جارو برقی مکش چندانی نداشته باشد، کلیدهای آن کار نکنند، برس‌ها و بیرینگ‌ها معیوب بوده و به تعویض نیاز داشته باشند و یا موارد دیگری که سبب کارکرد معیوب جارو برقی شوند، تعمیر جارو برقی را پیش از آنکه به از کار افتادن کلی دستگاه منجر شود الزامی می‌کند. خدمات جاروبرقی سامسونگ در مرکز تعمیرات کاراباما به کمک متخصصان حرفه‌ای و باتجربه این امکان را فراهم کرده تا هرگونه خدمات تعمیرات جارو برقی سامسونگ را در سریع‌ترین زمان ممکن ارائه و از سلامت دوباره دستگاه اطمینان حاصل شود.

تعمیر، نصب و سرویس کولر گازی سامسونگ  

کولر گازی‌های سامسونگ بدون شک یکی از بهترین گزینه‌ها در خرید کولر گازی هستند. سامسونگ با تولید کولر گازی‌های متنوع در مدل‌های ایستاده و دیواری، توانسته است یکی از برندهای قدرتمند در حوزه سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی باشد. کولر گازی wind free سامسونگ که از جدیدترین محصولات این شرکت است، قابلیت خنک کردن سریع محیط را بدون تولید باد سرد ناخوشایند از طریق پخش هوای سرد از منافذ بسیار کوچک فراهم آورده است.

با اینکه سامسونگ در کولرهای گازی خود از فناوری‌های مدرن و کارآمدی استفاده کرده تا کیفیت ساخت محصولات خود را بیش از پیش افزایش دهد، اما خرابی‌های شایع و مشکلاتی که گریبان‌گیر تقریبا تمامی کولرهای گازی هستند، کولرهای گازی سامسونگ را نیز دچار ایراد و بعضا از کار افتادن کلی می‌کند.

یکی از مواردی که در بسیاری از مواقع به آن توجه نمی‌شود، سرویس به موقع کولر است که باید هر ساله انجام شود تا ایرادات جزئی و مشکلاتی که ممکن است منجر به اختلال در عملکرد کولر و از کار افتادن آن شوند، رفع شوند. از جمله مواردی که در سرویس کولر سامسونگ اهمیت دارد، بررسی میزان گاز و شارژ گاز کولر گازی سامسونگ است.

کمبود گاز مبرد می‌تواند منجر به مشکلات بسیاری در کولر گازی از جمله کاهش میزان خنکی و سرمای تولید شده شود و در صورت عدم رسیدگی می‌تواند منجر به خرابی کولر نیز شود. تعمیرات کولر گازی سامسونگ توسط متخصصان حرفه‌ای کاراباما در سریع‌ترین زمان ممکن امکان رفع هرگونه مشکل کولر گازی سامسونگ را ممکن ساخته و این اطمینان را به افراد می‌دهد که مشکل دستگاه به صورت اصولی و بدون بازگشت رفع می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کاراباما

شرکت نگار پشتیبان با چندین سال سابقه درخشان درزمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم کاراباما خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]