اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139809024228813285

کاراباما: مرکز تخصصی تعمیرات جاروبرقی ال جی، سامسونگ و بوش

کد: 139809024228813285

http://bit.ly/2QYwLj4

، تهران , (اخبار رسمی): در گذشته تمیز کردن خانه پیش از آمدن مهمان و جارو کردن همه جا به کمک جاروی دستی و خاک انداز، کاری بسیار دشوار بود که در نهایت نیز باعث کمردرد می‌شد. به همین دلیل اختراع جارو برقی را می‌توان یکی از بهترین اختراعات در زمینه لوازم خانگی دانست.

کاراباما: مرکز تخصصی تعمیرات جاروبرقی ال جی، سامسونگ و بوش
کاراباما: مرکز تخصصی تعمیرات جاروبرقی ال جی، سامسونگ و بوش
کاراباما: مرکز تخصصی تعمیرات جاروبرقی ال جی، سامسونگ و بوش
کاراباما: مرکز تخصصی تعمیرات جاروبرقی ال جی، سامسونگ و بوش
کاراباما: مرکز تخصصی تعمیرات جاروبرقی ال جی، سامسونگ و بوش
کاراباما: مرکز تخصصی تعمیرات جاروبرقی ال جی، سامسونگ و بوش
اگر گذشته‌ها را به خوبی در خاطر داشته باشید، احتمالا یادتان می‌آید که تمیز کردن خانه پیش از آمدن مهمان‌ها و جارو کردن همه جا به کمک جاروهای دستی و خاک انداز، کاری بسیار دشوار و وقت گیر بود که در نهایت نیز درد کمر را باقی می‌گذاشت. به همین دلیل اختراع جارو برقی را می‌توان یکی از بهترین اختراعات در زمینه لوازم خانگی دانست.

به راستی استفاده از جارو برقی برای جارو کشیدن خانه کاری ساده و بدون دردسر است که توانسته موجب رفاه و راحتی بیشتر در سبک زندگی انسان باشد. با این حال، بسیار پیش آمده که افراد در رابطه با عملکرد جارو برقی خود شکایت داشته و دچار مشکل شده باشند. از مشکلات متداول جارو برقی می‌توان به کاهش قدرت مکش آن، روشن نشدن دستگاه، از کار افتادن سیم جمع کن، سر و صدای بسیار بلند، خاموش شدن یک‌باره و غیره اشاره کرد.

اما چه دلیلی سبب بروز مشکل در عملکرد جارو برقی می‌شود و در این مواقع چکار باید کرد؟

خدمات جاروبرقی بوش، ال جی و سامسونگ در مرکز تعمیرات کاراباما

همانطور که همه می‌دانند جارو برقی وسیله‌ای الکتریکی – مکانیکی است که براساس مکانیزم ساده‌ای مکش ذرات و گرد و خاک و غیره را انجام می‌دهد و به این ترتیب عملکرد تمیز کردنی که از آن انتظار می‌رود را محقق می‌سازد. در همین راستا، مجموعه‌ای از عوامل مربوط به بخش الکتریکی و نیز مکانیکی جاروبرقی می‌توانند سبب اختلال در کارکرد دستگاه، عملکرد مشکل دار آن و یا از کار افتادن و خرابی جارو برقی باشند.

مرکز تعمیرات لوازم خانگی کاراباما با ارائه خدمات جارو برقی خود توسط متخصصان مجربی که در زمینه تعمیرات جارو برقی سامسونگ، ال جی، بوش و... دارای تخصص و تجربه چندین ساله هستند، توانسته است هرگونه نیاز افراد به خدمات جارو برقی از جمله سرویس و تعمیر جاروبرقی برندهای مختلف را به بهترین شکل پاسخگو باشد.

برخی از ویژگی‌های منحصر به فرد کاراباما که سبب تمایز آن با رقبا است، عبارتند از:

  • بیش از 1100 متخصص حرفه‌ای تعمیرات جارو برقی با میانگین 11 سال تجربه
  • ارائه 180 روز گارانتی خدمات ارائه شده
  • پوشش دهی سرتاسر نقاط تهران، البرز و گیلان
  • ارائه خدمات در سریع‌ترین زمان ممکن
  • اولویت با تعمیر قطعات جهت کاهش هزینه‌های تعمیرات
  • امکان ثبت درخواست آسان از طریق سایت و اپلیکیشن

تعمیر جاروبرقی ال جی

یکی از دلایل کاهش قدرت مکش جاروبرقی، پر شدن کیسه در جاروهای کیسه دار یا پاکت دار است. علاوه بر این، گاهی به دلیل برخورد اجسام نوک تیز کیسه یا پاکت پاره شده و در عملکرد جارو برقی اخلال ایجاد می‌کند. اما امروزه با جارو برقی‌های بدون کیسه ال جی دیگر هیچ یک از این موارد نگران کننده نیست.

ال جی محصولات جارو برقی خود را با تنوع در رنگ، قدرت و نیز قابلیت بدون کیسه و کیسه دار بودن روانه بازار کرده و توانسته یکی از برندهای محبوب و پرفروش در حوزه جارو برقی خانگی باشد. جارو برقی ال جی با طراحی زیبا و کیفیت بالایی که در ساخت آن رعایت شده است، علاوه بر قدرت مکش بالا دارای صدای بسیار کمی نیز است.

کاراباما با داشتن تعمیرگاه جارو برقی ال جی که مجهز به دستگاه‌های تخصصی به روز بوده و توسط نیروی تکنسین حاذق و کاربلد که سال‌ها تجربه تعمیرات جاروبرقی ال جی را به صورت تخصصی در رزومه خود دارند، آماده ارائه هر گونه خدمات جارو برقی ال جی در زمینه سرویس و تعمیرات این برند است. متخصصان کاراباما در کوتاه‌ترین زمان در محل حاضر شده و به صورت تضمینی مشکل جارو برقی ال جی را رفع خواهند کرد.

بهتر است اشاره شود که جارو برقی‌های ال جی در سری‌های اخیر خود از فناوری موتورهای اینورتر بهره گرفته‌اند که تعمیرکاران این برند را که قادر به رفع مشکلات دستگاه باشند، بسیار معدود می‌کند. بنابراین لازم است تا در انتخاب تعمیرکار جارو برقی ال جی مراقب بود تا خسارت غیر مترقبه‌ای وارد نشود.

خدمات جاروبرقی سامسونگ

سامسونگ یکی دیگر از برندهای مطرح در تولید لوازم خانگی است که با تولید جارو برقی‌های متنوع خود توانسته سهم بزرگی از بازار را در اختیار داشته باشد. جارو برقی‌های سامسونگ در ظرفیت‌های 2، 3 و 4 لیتری بیشترین فروش را داشته که در دو مدل کیسه دار و بدون کیسه نیز موجودند.

سامسونگ در عین تولید جارو برقی‌هایی با قدرت مکش بالا به فکر سر و صدای تولید آنها نیز بوده و با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته توانسته است دستگاهی بسیار آهسته و کم صدا تولید کند. همین امر سبب شده که تعمیرکاران جاروبرقی سامسونگ که امکان انجام تعمیرات بر روی مدل‌های جدید آن را داشته باشند، معدود بوده و انتخاب فرد باتجربه و متخصص دشوارتر شود.

در صورتی که جاروبرقی سامسونگ دچار مشکل شده، قدرت مکش آن کاهش یافته، کلیدها و دکمه‌های آن کار نمی‌کنند، برس‌ها و بیرینگ‌ها معیوب شده و نیاز به تعویض دارند و یا هر مورد دیگری که سبب کارکرد معیوب جارو برقی شده است، نیاز به نگرانی نیست. تعمیرگاه جارو برقی سامسونگ کاراباما با داشتن صدها متخصص حرفه‌ای و دوره دیده قادر به رفع مشکلات جاروبرقی سامسونگ بوده و سرویس یا تعمیر جاروبرقی سامسونگ را به صورت اصولی، تضمین شده و در کوتاه‌ترین زمان و بالاترین کیفیت انجام می‌دهد. 

تعمیرات جاروبرقی بوش

برند بوش یکی از برندهای آشنا در زمینه لوازم خانگی است. این برند آلمانی در دهه 70 میلادی اولین جارو برقی خود را تولید کرد و از آن زمان تاکنون با پیشرفت های چشم گیر در ارتقای عملکرد و کارایی جاروبرقی‌های خود، موفق به تصاحب بخش بزرگی از بازار و نیز رضایت مشتریان بوده است.

بخشی از ویژگی‌های جاروبرقی بوش را می‌توان این‌گونه نام برد: قدرت مکش بالا، عملکرد کم صدا و آرام، جابه جایی راحت و سبک، طراحی زیبا، چرخش و کارایی عالی دسته جاروبرقی، حساس در برخورد با سطوح مختلف و غیره. همچنین بوش با تولید جاروهای شارژی توانسته است استفاده از جاروبرقی را برای زمانی که امکان استفاده از الکتریسیته فراهم نیست، ممکن بسازد.

تعمیر جاروبرقی بوش همچنان که از ظواهر امر پیداست، به دلیل ساختار تکنولوژیک و پیچیده محصولات این برند آلمانی، تنها توسط تعمیرکاران متخصص و باتجربه امکان‌پذیر است و در غیر این‌صورت ریسک آسیب رسیدن به دستگاه و تشدید مشکل آن وجود دارد. بر همین منوال، مرکز کاراباما با تجهیز تعمیرگاه جاروبرقی بوش خود به کمک نیروی متخصص مجرب و باسابقه، امکان ارائه خدمات سرویس و تعمیر جارو برقی‌های بوش برای انواع مدل‌های مختلف را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به صورت گارانتی شده دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کاراباما

شرکت نگار پشتیبان با چندین سال سابقه درخشان درزمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم کاراباما خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]