اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807294145313285

کاراباما: مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی بوش، سامسونگ و ال جی

کد: 139807294145313285

http://bit.ly/2D9WBbT

، تهران , (اخبار رسمی): بی گمان زمانی که ماشین لباسشویی به درستی کار می‌کند و لباس‌های تمیز را تحویل می‌دهد، به فکر خرابی آن نیستید و نگهداری بهتر از لباسشویی خود را در نظر نمی‌گیرید. با این حال، ممکن است بر اثر وقوع عوامل بسیاری لباسشویی دچار مشکل شده و یا به طور کلی از کار افتد.

کاراباما: مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی بوش، سامسونگ و ال جی
کاراباما: مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی بوش، سامسونگ و ال جی
کاراباما: مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی بوش، سامسونگ و ال جی
کاراباما: مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی بوش، سامسونگ و ال جی
کاراباما: مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی بوش، سامسونگ و ال جی
کاراباما: مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی بوش، سامسونگ و ال جی

مسلما برای ماشینی که به صورت مداوم مورد استفاده بوده و هر بار حجم قابل ملاحظه‌ای از لباس‌‌ها را تمیز می‌کند، بروز مشکل و یا کاهش عملکرد آن دور از انتظار نیست. ممکن است ماشین لباسشویی عمل آبگیری را به درستی انجام ندهد و یا پس از آبگیری دستگاه شروع به چرخش نکند. گاهی ماشین لباسشویی پس از پایان سیکل شستشو آب‌های کثیف را تخلیه نمی‌کند و یا از همان ابتدا روشن شدن آن با مشکل مواجه شده است. وقوع چنین مشکلاتی به خصوص برای دستگاه‌هایی که چندین سال از عمر آنان می‌گذرد، دور از انتظار نیست.  

خدمات ماشین لباسشویی بوش، سامسونگ و ال جی در مرکز تعمیرات کاراباما به مرور زمان و با استفاده بیشتر از ماشین لباسشویی، استهلاک و استفاده ناصحیح می‌تواند در به بوجود آمدن معایب و ایرادات مختلف در آن بیانجامد. سرویس ماشین لباسشویی یکی از راهکارهای جلوگیری از مشکلات است که از بروز معایب اساسی و از کار افتادن دستگاه جلوگیری می‌کند و به عمر مفید آن می‌افزاید.

علاوه بر این، برخی از مشکلات پیش آمده برای لباسشویی و راه حل رفع آنها را می‌توان ساده نامید. اما به طور کلی تعمیر ماشین لباسشویی کاری تخصصی و دشوار است که تنها توسط افراد متخصص و ماهر باید انجام شود. علی الخصوص برای برندهای مطرحی همچون بوش، سامسونگ و ال جی که از برندهای باکیفیت لباسشویی به حساب می‌آیند، تعمیرات لباسشویی بسیار حساس و مهم است، زیرا ریسک آسیب رسیدن به دستگاه در صورت دستکاری و نداشتن تخصص کافی بسیار بالاست که موجب افزایش هزینه تعمیرات می‌شود.

مرکز تعمیرات لوازم خانگی کاراباما با بیش از صدها متخصص حرفه‌ای ماشین لباسشویی در سرتاسر تهران، البرز و گیلان، هر گونه خدمات لباسشویی ال جی، سامسونگ و بوش را در کوتاهترین زمان توسط متخصصان حرفه‌ای هر برند ارائه می‌کند. تعمیرکاران مجرب و باتجربه کاراباما به صورت تخصصی در زمینه تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی سامسونگ، بوش و ال جی فعالیت دارند و تمامی مشکلات پیش آمده برای دستگاه را به صورت گارانتی شده برطرف می‌کنند.

برخی از ویژگی‌های کاراباما که سبب تمایز چشم گیر آن است، عبارتند از:

  • بیش از 1100 متخصص حرفه‌ای تعمیرات لوازم خانگی با میانگین 11 سال تجربه
  • ارائه 180 روز گارانتی خدمات ارائه شده
  • پوشش دهی سرتاسر نقاط تهران، البرز و گیلان
  • ارائه خدمات در سریع‌ترین زمان ممکن
  • اولویت با تعمیر قطعات جهت کاهش هزینه‌های تعمیرات
  • امکان ثبت درخواست آسان از طریق سایت و اپلیکیشن   

تعمیرات ماشین لباسشویی بوش

بوش یکی از برندهای باکیفیت موجود در بازار است که با تولید ماشین‌های لباسشویی خود در 4 سری 2، 4، 6 و 8 و تنوع ظرفیت‌ها، توانسته است رضایت بسیاری از مشتریان را کسب کند. لباسشویی‌های بوش از قابلیت‌ها و ویژگی‌های چشم گیری جهت کاهش مصرف انرژی و آب برخوردارند و عملکرد سریع آنان در شستشوی لباس‌ها نیز به مراتب موجب جذابیت آنان در نزد خریداران گشته است.

مشکلات متداول لباسشویی‌های بوش همانند سایر برندهای لباسشویی، مواردی همچون مشکل در آبگیری و یا تخلیه دستگاه، عدم شروع برنامه‌ها، خاموش شدن، نشتی، قفل شدن درب و غیره استا. درواقع کیفیت بالای لباسشویی‌های بوش احتمال خرابی و بروز مشکل در دستگاه را غیرممکن نمی‌سازد و تنها به کمک سرویس لباسشویی بوش که بصورت منظم لازم است انجام گیرد، می‌توان از بروز چنین مشکلاتی در آینده جلوگیری کرد.

یکی از خدمات ارائه شده توسط متخصصین لباسشویی‌های بوش در کاراباما، تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی بوش و رفع هر گونه مشکل و ایراد موجود در دستگاه بوده که پس از عیب یابی کامل لباسشویی انجام می‌شود. برطرف کردن ایرادات جزئی لباسشویی در سرویس‌های دوره‌ای، علاوه بر جلوگیری از تشدید مشکل به افزایش عمر مفید دستگاه نیز می‌انجامد.

تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ

یکی دیگر از بهترین برندهای موجود در ماشین‌های لباسشویی، سامسونگ است. سامسونگ لباسشویی‌های خود را در انواع ظرفیت‌ها از 6 تا 12 کیلوگرم تولید می‌کند. لباسشویی‌های این برند همواره با فناوری‌ها و تکنولوژی‌های جدید و کاربردی به بازار عرضه می‌شوند که از این میان می‌توان به تکنولوژی QuickDrive، AddWash و Ecobubble اشاره کرد.

سامسونگ با استفاده از قابلیت‌های کاربردی که در ماشین‌های لباسشویی خود تعبیه کرده است، در تلاش است تا کیفیت بالا و عملکرد بدون مشکل را به مشتریان خود ارائه کند. با این حال، به دلیل عوامل مختلفی همچون ضربه، نوسانات الکتریکی، استفاده نادرست و یا حتی کارکرد مداوم و استهلاک، با گذر زمان امکان بروز مشکل و خرابی دستگاه وجود دارد.

از جمله اقداماتی که در راستای جلوگیری از تبدیل ایرادات کوچک به مشکلات بزرگ و خرابی دستگاه می‌توان اشاره کرد، سرویس لباسشویی سامسونگ است که باید به صورت منظم و سالانه و توسط تعمیرکاران وارد، انجام شود. مرکز تعمیرات کاراباما خدمات ماشین لباسشویی سامسونگ خود را که شامل نصب، سرویس و تعمیرات است، توسط متخصصین حرفه‌ای لباسشویی سامسونگ و در کوتاهترین زمان ممکن، به صورت گارانتی شده ارائه می‌کند.

تعمیرات و سرویس ماشین لباسشویی ال جی

بی گمان در هنگام خرید ماشین لباسشویی یکی از برندهایی که توجه افراد را به خود جلب خواهد کرد ال جی است. لباسشویی‌های ال جی برای پیشی گرفتن از رقبا از ویژگی‌های منحصر بفردی برخوردارند که علاوه بر کاهش مصرف انرژی و آب، عملکرد دستگاه را در شستشوی لباس‌ها بهبود بخشیده و کمترین آسیب را به الیاف پوشاک حساس می‌رسانند.

تعمیر لباسشویی ال جی در مواقعی که دستگاه با مشکل رو به رو بوده و از کار افتاده است، امری بسیار مهم محسوب می‌شود که متاسفانه اغلب با سهل انگاری افراد مواجه شده است؛ زیرا تکنولوژی ساخت و ساختار لباسشویی‌های ال جی به گونه‌ای است که تنها افراد متخصص و حرفه‌ای از عهده تعمیرات آن برمی‌آیند که در غیر این صورت احتمال آسیب رسیدن به دستگاه و افزایش هزینه تعمیرات بسیار بالا خواهد بود.

با این وجود، با سرویس لباسشویی ال جی به صورت سالانه می‌توان از بسیاری از مشکلات رایج لباسشویی پیشگیری کرده و ایرادات کوچک دستگاه را رفع و به عمر مفید آن افزود. متخصصین مجرب کاراباما در سریع‌ترین زمان ممکن هرگونه خدمات مربوط به سرویس و تعمیرات لباسشویی‌های ال جی را به صورت تضمینی ارائه کرده و خیال افراد را از بابت تکرار دوباره مشکل آسوده می‌کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کاراباما

شرکت نگار پشتیبان با چندین سال سابقه درخشان درزمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم کاراباما خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار