اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807244133713285

کاراباما: مرکز ارائه دهنده تعمیرات ظرفشویی، جارو برقی و اجاق گاز بوش

کد: 139807244133713285

http://bit.ly/2Cy2I9G

، تهران , (اخبار رسمی): ​​​​​​​سالیان سال است که لوازم خانگی بوش با هدف آسان کردن زندگی مردم و بهبود معیشت آنان، در نهایت کیفیت، دقت و سرعت طراحی و تولید می‌شوند.

کاراباما: مرکز ارائه دهنده تعمیرات ظرفشویی، جارو برقی و اجاق گاز بوش
کاراباما: مرکز ارائه دهنده تعمیرات ظرفشویی، جارو برقی و اجاق گاز بوش
کاراباما: مرکز ارائه دهنده تعمیرات ظرفشویی، جارو برقی و اجاق گاز بوش
کاراباما: مرکز ارائه دهنده تعمیرات ظرفشویی، جارو برقی و اجاق گاز بوش
کاراباما: مرکز ارائه دهنده تعمیرات ظرفشویی، جارو برقی و اجاق گاز بوش
کاراباما: مرکز ارائه دهنده تعمیرات ظرفشویی، جارو برقی و اجاق گاز بوش

به کمک محصولات خانگی بوش، انجام کارها به مراتب ساده‌تر و سریع‌تر شده و با توجه به مهندسی دقیق و تکنولوژی به کار رفته در ساخت این محصولات، کیفیتی غیر قابل رقابت و مورد اعتماد را برای مشتریان به ارمغان آورده است. بوش برند شماره یک اروپا، یکی از نام آشناترین برندهای لوازم خانگی در ایران است که توانسته است با تولید محصولات باکیفیت و کاربردی سهم چشم گیری از بازار را به خود اختصاص دهد.

این برند آلمانی بیش از یک قرن است که در تولید محصولات خانگی از جمله یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، جارو برقی، اجاق گاز، وسایل آشپزخانه مانند پلوپز، مخلوط کن، غذا ساز، قهوه ساز و غیره تجربه دارد. با این حال، بوش هیچ گاه از بهبود خدمات پس از فروش خود غافل نشده و همواره در کسب رضایت مشتریان کوشیده است.

نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی بوش توسط متخصصین ماهر کاراباما

یکی از مسائل مهمی که بعضا خریداران را دچار تردید می‌کند، وجود نمایندگی رسمی و شناخته شده برای ارائه خدمات پس از فروش و اجرای گارانتی محصولات بوش است. بدون شک بروز خرابی و مشکلات کوچک و حتی بزرگ در لوازم خانگی بوش، به دلیل ایرادات الکتریکی یا مکانیکی و یا هر عامل ناخواسته‌ای دور از انتظار نبوده و کاملا طبیعی است. با این حال بوش همچون سایر برندهای مطرح بازار از نمایندگی‌های رسمی شناخته شده‌ای در سطح کشور برخوردار نبوده و همین امر سبب نگرانی خریداران آن می‌شود.

مرکز تعمیرات لوازم خانگی کاراباما جهت پاسخگویی به نیاز عزیزان و با بهره گیری از صدها متخصص حرفه‌ای و باسابقه در زمینه تعمیرات تخصصی برند بوش، هر گونه خدمات نصب، سرویس و تعمیرات محصولات بوش را برای انواع مدل‌های یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، اجاق گاز، جارو برقی و... در کوتاهترین زمان ممکن ارائه می‌دهد.

آنچه که سبب تمایز بارز کاراباما با رقبا شده است را می‌‌توان به طور خلاصه به صورت زیر بیان کرد:

  • صدها متخصص حرفه‌ای
  • تعمیرات لوازم خانگی بوش با میانگین 11 سال تجربه
  • ارائه 180 روز گارانتی خدمات ارائه شده
  • پوشش دهی سرتاسر نقاط تهران، البرز و گیلان
  • ارائه خدمات در سریعترین زمان ممکن
  • اولویت با تعمیر قطعات جهت کاهش هزینه‌های تعمیرات
  • امکان ثبت درخواست آسان از طریق سایت و اپلیکیشن   

تعمیرات ظرفشویی بوش

در دهه 60 میلادی موج عظیم جهانی در حمایت از اشتغال خارج از خانه زنان در دنیا به راه افتاد. بوش با تولید اولین ماشین ظرفشویی خود در این مدت، به این موج پیوست و از اشتغال بانوان حمایت کرد. ماشین‌های ظرفشویی بوش در 4 سری 2، 4، 6 و 8 تولید شده‌اند. ظرفشویی‌های بوش در مدل‌های مختلف مبله، توکار و رومیزی موجودند و قابلیت‌های کاربردی و خاصی دارند که آنان را در ابتدای لیست ظرفشویی‌های باکیفیت قرار می‌دهد.

داشتن بیش از 10 برنامه شستشوی مختلف، تکنولوژی Load sensor برای محاسبه وزن ظروف و تنظیم مقدار آب مورد نیاز جهت صرفه جویی در مصرف آب، برخورداری از Aquasensor جهت اطمینان از تمیز شدن تمامی ظروف دستگاه، سبد قابل تنظیم برای قرارگیری بهینه و بیشتر ظروف و برچسب انرژی A+++ که نشانگر کم مصرف بودن ماشین ظرفشویی بوش است تنها بخشی از ویژگی‌های آن به شمار می‌رود.

تعمیر و سرویس ماشین ظرفشویی بوش یکی از خدمات ارائه شده توسط متخصصین مجرب کاراباما بوده که با بهره مندی از سال‌ها تخصص و تجربه، قادر به برطرف کردن هر گونه ایراد کوچک و بزرگ دستگاه‌های مختلف هستند و انواع خدمات ظرفشویی بوش را در کوتاه ترین زمان و در محل مهیا می‌سازند. تعمیر ظرفشویی بوش حساس است و در صورت دستکاری ناشیانه امکان آسیب رسیدن به دستگاه و تعمیرکار آن وجود دارد. توصیه می‌شود جهت جلوگیری از تشدید مشکل ظرفشویی، حتما با افراد خبره در ارتباط بود.

خدمات جارو برقی بوش

در سال 1970 میلادی بوش اولین جارو برقی خود را روانه بازار کرد. از آن زمان تا کنون جارو برقی‌های بوش تحولات بسیاری را پشت سر گذاشته‌اند. امروزه جارو برقی بوش در مدل‌های کیسه دار، بدون کیسه و شارژی تولید می‌شود و یکی از باکیفیت ترین جارو برقی‌های موجود در بازار است.

عملکردی کم صدا، سبک و راحت در هنگام جا به جایی، کم مصرف، حساس در برخورد با سطوح مختلف همچون کفپوش‌های چوبی، دقیق و سخت گیر در رابطه با گرد و خاک و موی حیوانات به همراه عملکرد پاک کنندگی و مکش بسیار قوی، خلاصه‌ای از ویژگی‌های یک جارو برقی بوش است.

اما خرابی و از کار افتادن این دستگاه‌ها را نیز باید در نظر داشت. تعمیرات جارو برقی بوش به دلیل پیچیدگی ساختاری و تکنولوژی به کار رفته بخصوص در مدل‌های اخیر بوش، تنها توسط تعمیرکاران ماهر و دوره دیده ممکن است. بر همین اساس دستکاری سرخود جارو برقی نه تنها به رفع مشکل کمکی نخواهد کرد، بلکه سبب پیچیدگی بیشتر و تشدید مشکل خواهد شد. کاراباما متخصصین تعمیر جارو برقی بوش خود را ملزم به ارائه گارانتی خدمات انجام شده می‌داند تا بدین صورت خیال مشتریان را از بابت تضمین خدمات و سلامت کامل دستگاه راحت کند.

تعمیرات گاز بوش

پخت و پز غذا یکی از معمول ترین کارهای هر خانه‌ای است و داشتن یک اجاق گاز باکیفیت، دارای سرشعله‌های کافی و شعله‌های یکنواخت آبی را می‌توان از ضروری ترین وسایل هر خانه‌ای برشمرد. در دهه 80 میلادی، اولین اجاق گاز توکار مایکروویودار و فر چند منظوره بوش معرفی شد. البته از سال‌ها پیش، انواع مختلف اجاق گازهای مبله یا ایستاده بوش در بازار موجود بودند. امروزه بوش با تولید اجاق گازهای ایستاده و صفحه‌ای در دو مدل برقی یا الکتریکی و گازی، توانسته است بعنوان برندی معتبر در زمینه وسایل پخت و پز خانگی شناخته شود.

تعمیرات اجاق گاز بوش از جمله خدمات ارائه شده توسط متخصصین ماهر کاراباما بوده که تمامی مشکلات رایج پیش آمده برای اجاق اعم از روشن نشدن گاز، کم یا زیاد بودن شعله، از کار افتادن فندک، مسدود شدن سرشعله‌ها و غیره را در کوتاهترین زمان ممکن برطرف می‌سازند.

با توجه به هزینه اولیه خرید اجاق‌های بوش و ساختار تکنولوژیک آنها که بسیاری از تعمیرکاران را از ارائه خدمات این برند باز می‌دارد؛ لازم است تا در انتخاب تکنسین ماهر جهت انجام سرویس و تعمیر اجاق گاز بوش احتیاط کافی جهت جلوگیری از هزینه‌های اضافی در نظر گرفته شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کاراباما

شرکت نگار پشتیبان با چندین سال سابقه درخشان درزمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم کاراباما خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | دکوراسیون و منزل