اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807224128913285

کاراباما: ارائه دهنده تعمیرات پکیج ایران رادیاتور، بوتان، ایساتیس و آریستون

کد: 139807224128913285

http://bit.ly/33uHrcY

، تهران , (اخبار رسمی): پکیج‌ها مدت زیادی است که جایگزین موتورخانه‌های مرکزی شده‌اند و با اینکه همان وظیفه تامین آب گرم مصرفی و آب گرم شوفاژها را انجام می‌دهند اما مزیت‌های بسیاری نسبت به شوفاژخانه‌ها دارند. پکیج‌ها در حالی که بازده انرژی بالاتری دارند، سوخت کمتری نیز مصرف می‌کنند.

کاراباما: ارائه دهنده تعمیرات پکیج ایران رادیاتور، بوتان، ایساتیس و آریستون
کاراباما: ارائه دهنده تعمیرات پکیج ایران رادیاتور، بوتان، ایساتیس و آریستون

آپارتمان‌ها و خانه‌ها به کمک آن‌ها از لوله‌کشی‌های گسترده رها شده‌اند و هر واحد از نظر تامین گرمایش و آب گرم مصرفی، مستقل از دیگران است.

پکیج‌ها از نظر سوخت مصرفی به 4 نوع تقسیم می‌شوند. گازسوز و برقی که هم دیواری و هم زمینی نصب می‌شوند و گازوئیل سوز و دوگانه سوز که تنها زمینی هستند و صدای بیشتری نسبت به 2 نوع اول دارند. بنا بر کاربرد و محیط مورد نظر، یکی از این انواع نسبت به باقی، مناسب‌تر است. علاوه بر انواع مختلف پکیج، مورد دیگری که آن‌ها را از هم متمایز می‌کند برند و مدل پکیج‌هاست. از برندهای رایج پکیج می‌توان ایران رادیاتور، بوتان، ایساتیس و آریستون را نام برد.

سرویس و تعمیرات پکیج ایران رادیاتور

شرکت ایران رادیاتور که از سال 1383 شروع به تولید محصولات خود کرد، امروزه در بازار پکیج‌ها از محبوبیت بالایی برخوردار است و محصولات متنوع بسیاری ارائه می‌دهد. پکیج شوفاژ دیواری گرمایشی ایران رادیاتور در انواع تک مبدل و دو مبدل تولید می‌شود و هرکدام بر اساس ظرفیت، نوع، راندمان سوخت مصرفی، فشار آب مورد نیاز و... دارای مدل‌های متنوعی هستند. این تقسیم‌بندی برای سهولت بیشتر در امر انتخاب پکیج مناسب است. پکیج‌های مدل ECO - K - ES - E - M - L - LR  پکیج‌های دو مبدل هستند و سری مدل‌های BM جز مدل‌های تک مبدل ایران رادیاتور محسوب می‌شوند.

همچنین لازم به ذکر است در هر کدام از این دو مدل سری FF فن دار و سری CF بدون فن هستند. مدل‌های L و K ایران رادیاتور دارای نمایشگر عیب‌یاب دیجیتال بوده و مدل L دارای منبع انبساط بزرگتری نسبت به سایر مدل‌هاست. مدل‌های M و E از نظر کارکرد یکسان بوده و ظاهر متفاوتی دارند. تعمیر پکیج ایران رادیاتور درست مانند سرویس آن باید توسط تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور انجام شود زیرا انجام سرویس و تعمیرات پکیج، بدون داشتن دانش و تخصص در این زمینه باعث صدمات بیشتر به دستگاه و همچنین خسارات مالی و جانی می‌شود، از این رو تعمیر پکیج ایران رادیاتور خود را بهتر است به تکنسین‌های کاراباما سپارد تا این کار به درست‌ترین نحو انجام شود.

سرویس و تعمیرات پکیج بوتان

شرکت بوتان با بیش از نیم قرن سابقه در انواع لوازم خانگی و تجهیزات گرمایشی دارای تولیدات خوبی است. پکیج‌های بوتان دارای انواع بسیاری هستند اما از بین همه آنها پرلا پرو (perla pro)، پاویا (pavia)، پارما (parma) و بیتا (bita) مدل‌های رایج‌تری هستند که هرکدام از مزیت‌هایی نسبت به دیگر موارد برخوردارند؛ اما در میان تمام این انواع و حتی مدل‌های دیگر پکیج بوتان، 8 ایراد بسیار شایع است که عبارتند از:

  • گرم نبودن آب مدار گرمایشی به اندازه دمای تعریف شده و گرم نشدن رادیاتورها
  • بالا و پایین شدن دمای آب گرم مصرفی
  • روشن و خاموش شدن مداوم دستگاه
  • خاموش شدن مشعل
  • فعال بودن پمپ در حالی که فن کار نمی‌کند.
  • غیرفعال شدن پمپ
  • غیرفعال بودن جرقه‌زن در حالی که فن کار می‌کند.
  • عدم تشکیل شعله در حالی که جرقه‌زن کار می‌کند.

این 8 مشکل به همراه مشکلات دیگر از پکیج های بوتان گزارش شده‌اند. نکته مهم این نیست که کدام یک از اینها برای دستگاه پیش آمده است بلکه چیزی که اهمیت دارد نحوه تعمیر پکیج بوتان است. به طوری که باید توسط کسی انجام شود که کاملا به مدل‌ها، ساختار و مشکلات این برند آگاه است که این فرد تنها تعمیرکار پکیج بوتان می‌تواند باشد. در همین راستا می‌توان سرویس و تعمیرات پکیج بوتان خود را به عهده تعمیرکاران حرفه‌ای کاراباما گذاشت و دیگر مشکلات را حل شده دانشت.

سرویس و تعمیرات پکیج آریستون

شرکت آریستون یکی از شرکت‌های زیر مجموعه شرکت ایندزیت است که در سال 1958 در ایتالیا و توسط ویتوریو مرلونی تأسیس شد. پکیج‌های دیواری و آبگرمکن‌های دیواری آریستون از همان ابتدا، در زمره محصولات مهم این شرکت محسوب می‌شدند. این کمپانی ایتالیایی توانست با خلاقیت و نوآوری و نگاهی دقیق به آینده، نسل جدیدی از محصولات کم مصرف پکیج‌های چگالشی را رونمایی کند و پیشرو در این مسیر جهان باشد.

مهم‌ترین ویژگی محصولات چگالشی آریستون ایتالیا 35 درصد صرفه‌جویی در مصرف انرژی نسبت به پکیج‌های معمولی رایج بوده که این طراحی هوشمند باعث شد که محصولات آریستون مورد استقبال بیش از 150 کشور جهان قرار گیرد. این پکیج‌ها از راندمان بیش از 107% نسبت به پکیج‌های معمولی (combi) برخوردار هستند. آریستون در تولیدات خود از تکنولوژی‌های پرکاربردی استفاده می‌کند که از مهم‌ترین‌ آنها می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • ویژگی Comfort (ذخیره آب گرم بهداشتی برای ۳۰ دقیقه پس از آخرین مصرف)
  • سیستم عیب‌یاب الکترونیکی داخلی
  • ذخیره انرژی از طریق کنترل فعال دما
  • سیستم ایمنی محدودکننده حداکثر دمای آب مدار گرمایش
  • دارای سیستم مولتی زون ( برنامه‌ریزی مستقل برای محیط های مختلف)
  • سیستم حفاظت در برابر یخ‌زدگی و...

از آنجا که محصولات کمپانی آریستون از فناوری‌ها و تکنولوژی‌های به روز و جدیدی برخوردار هستند، نصب، سرویس و تعمیر پکیج آریستون باید به صورت حرفه‌ای انجام شود. انجام این امر به کمک تعمیرکار پکیج آریستون که سال‌ها تجربه در زمینه تعمیرات این برند دارد، بهترین انتخاب است. شرکت کاراباما با داشتن صدها تعمیرکار مجرب و ماهر در سرتاسر سه استان تهران، البرز و گیلان آماده خدمت‌رسانی در اسرع وقت است.

سرویس و تعمیرات پکیج ایساتیس

شرکت ایساتیس با 13 سال سابقه، در ابتدا با کمپانی آریستون ایتالیا برای وارد کردن پکیج‌های دیواری قرارداد بست. بعد از مدتی که این محصولات مورد توجه بازار ایران و مصرف کنندگان آن قرار گرفتند، مدیران این شرکت تصمیم به وارد کردن قطعات پکیج دیواری و سپس مونتاژ آن در ایران گرفتند و مقدمات اجرای آن را فراهم کردند.

محصولات ایساتیس همچون دیگر کمپانی‌هایی که ذکر شد،  از ویژگی‌های خوبی برخوردار هستند و در ظرفیت‌های مختلفی تولید می‌شوند. ظرفیت پکیج گرمایشی با توجه به شرایط آب و هوایی، نوع ساختمان و عایق‌بندی آن مشخص می‌شود. ظرفیت 24000 برای فضاهایی تا متراژ 120 مترمربع، ظرفیت 28000 برای فضاهایی تا متراژ 180 مترمربع و ظرفیت 36000 برای فضاهایی تا متراژ 250 مترمربع مناسب است.

خانواده‌هایی که پکیج شوفاژ دیواری ایساتیس دارند احتمالا شاهد مشکلات کوچکی مثل جرم گرفتن مبدل، آسیب دیدن تنظیمات شیر گاز و اختلال عملکرد پمپ دستگاه و... بوده‌اند. با توجه به اینکه شل یا سفت بودن یک پیچ هم روی عملکرد پکیج تاثیر خواهد گذاشت و هم مسائل ایمنی در زمینه تعمیر پکیج ایساتیس و دیگر برندها بسیار حائز اهمیت است و خطا در انجام تعمیرات بارها باعث آتش‌سوزی و یا حتی انفجار شده است، توصیه می‌شود برای حل مشکل و سرویس پکیج‌ تعمیرکار پکیج ایساتیس درخواست شود.

شرکت کاراباما با حدود 11 سال تجربه، ارائه 180 روز گارانتی تعمیرات و اولویت قرار دادن تعمیر قطعات بر تعویض آنها برای کاهش هزینه‌ها، انتخاب درستی در راستای نصب، سرویس و تعمیر پکیج ایران رادیاتور، بوتان، آریستون و ایساتیس است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کاراباما

شرکت نگار پشتیبان با چندین سال سابقه درخشان درزمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم کاراباما خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار