اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807104094510871

۷ دلیل رایج رد شدن درخواست ویزای دبی

کد: 139807104094510871

http://bit.ly/2pjv9VB

، تهران , (اخبار رسمی): دبی یکی از محبوب ترین شهرهای عربی است که سالیانه میلیون‌ها نفر به دلایل متعددی همچون توریستی، کار، تجارت یا تحصیل به آن شهر سفر می‌کنند. از این رو، امارات متحده عربی روزانه درخواست های زیادی از جانب متقاضیان دریافت می‌کند که تعدادی از درخواست‌ها مورد قبول واقع می‌شود و تعداد دیگر هم رد می‌شود.

 ۷ دلیل  رایج رد شدن درخواست ویزای دبی
۷ دلیل رایج رد شدن درخواست ویزای دبی

درخواست ویزای دبی آنلاین است و نیاز به حضور فیزیکی نیست. کافی است مدارک خود را به کارگزار تحویل داده و منتظر نتیجه نهایی که اخذ ویزا یا رد درخواست ویزا است، بود.

سفارت‌های امارات متحده عربی همانند سفارتخانه‌های دیگر دلایل خاصی  را برای ریجکت کردن درخواست متقاضیان دارد که به مهمترین آنها در ادامه اشاره شده است.

۷ دلیل  رایج رد شدن درخواست ویزای دبی

در ادامه ۷ دلیل  رایج رد شدن درخواست ویزای دبی آمده است.

اگر شخص درخواست کننده ویزا، روادید شهروندی را در گذشته دارا بوده و بدون هماهنگی با مسئولان ویزای امارات خاک کشور را ترک کرده باشد برای آن که درخواستش مورد قبول واقع شود باید به قسمت مهاجرت امارات رفته و دلایل ترک کشور را برای آنها ارائه کند.

اگر پاسپورت شخص متقاضی به صورت دستی نوشته شده باشد مسئولان مهاجرت امارات آن شخص را ریجکت خواهند کرد.

اگر شخص درخواست کننده ویزا دارای مدارکی که دال بر مجرم بودن، تقلب، کلاهبرداری یا داشتن دوران محکومیت باشد درخواست ویزای او ریجکت خواهد شد.

اگر در گذشته شخص متقاضی ویزای توریستی امارات را دریافت کرده و در مدت زمان تعیین شده به آن کشور سفر نکرده باشد باید به آژانس یا کارگزار اطلاع دهد تا مدارک قبلی از پرونده وی پاک شود زیرا احتمال رد شدن درخواست بعدی شخص متقاضی بسیار بالا است.

اگر متقاضی ویزای دبی موفق به دریافت ویزای کار شده ولی در مدت زمان مقرر وارد خاک این کشور نشده باشد باید به آژانس هواپیمایی یا کارگزار اطلاع دهد تا مدارک قبلی در اداره مهاجرت امارات پاک شود زیرا احتمال ریجکت شدن درخواست بعدی او بسیار زیاد است.

اگر در مدارک شخص درخواست کننده ویزا خط خوردگی در نام، شماره پاسپورت و کدها وجود داشته باشد درخواست او رد خواهد شد.

اگر عکس شخص متقاضی واضح نباشد سیستم آنلاین سفارت آن عکس را نخواهد پذیرفت و موجب ریجکت شدن شخص متقاضی خواهد شد.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت نیلا گشت به ادرس www.nilagasht.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نیلاگشت

آژانس مسافرتی نیلاگشت |مجری خدمات تخصصی و لوکس سفر مرکز تخصصی خدمات ویزای کانادا و سایر کشورها خدمات رزرواسیون بیزینس لانج در تمام فرودگاهای دنیا

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]