اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807154106912736

لیست کلیدی تجهیزات استخر

کد: 139807154106912736

http://bit.ly/2LTSB4u

، تهران , (اخبار رسمی): در هنگام ساخت استخر شنای منزل بهتر است در ابتدا از کلیدی‌ترین تجهیزات استخر شنا آگاه بود و از سازنده در مورد آن سوال پرسید. با تجهیزات اساسی جهت افزایش عمر استخرهای مورد استفاده در باشگاه های بزرگ نیز آشنا شد.

لیست کلیدی تجهیزات استخر یک مجموعه
لیست کلیدی تجهیزات استخر

تجهیزات استخر شنا

1. مواد شیمیایی 

در حالی که پمپ و فیلتر در اکثر موارد تمای کارهای لازم را برای تمیز نگه داشتن آب انجام می‌دهند، بهرحال مواد شیمیایی لازم است تا آب را از عوامل بیماری زا حفظ کنند. در آب باکتری‌هایی وجود دارند که باعث تیره شدن آب استخر، سوزش پوست و چشم و در بدترین حالت آسیب به خود استخر می‌شوند. هنر و علم تعادل مواد شیمیایی مورد نیاز آمیخته شده به آب استخر فراتر از محدوده این مقاله است، با این حال، در اینجا ترکیب ساده‌ای از مواد شیمیایی مورد نیاز بعنوان تجهیزات استخر شنا بررسی شده است.

  • کلر
  • عوامل متعادل کننده کلر
  • سیستم آزمایش آب
  • مواد متعادل کننده قلیایی
  • مواد متعادل کننده کلسیم تجهیزات استخر شنا

2. دستگاه فیلتر 

زمانی که پمپ، آب را به گردش در می‌ آورد، برای رفع ناخالصی‌های بزرگتری که در یک استخر جمع می‌شوند، به یک فیلتر نیاز است. 3 نوع دستگاه فیلتر برای انتخاب جهت تجهیزات استخر شنا وجود دارد:

دستگاه فیلتر شن و ماسه: این مورد اساسی ترین و در عین حال کم هزینه ترین دستگاه مورد نیاز یک استخر استاندارد است و به بیشترین تعمیر و نگهداری نیاز دارد. باید تقریبا هر 2 هفته یکبار این فیلتر را شست. بهترین میزان کارکرد این فیلتر برای ذرات در سایز 20 تا 40 میکرون (ذرات کوچک) است.

دستگاه فیلتر کارتریج: شبیه به خلاء عمل می‌کند. این دستگاه فیلتر فقط به 2 بار تمیز کردن در فصل نیاز دارد و از عبور ذرات بین 10 - 15 میکرون جلوگیری می‌کند.

دستگاه فیلتر DE یا Diatomaceous Earth: این دستگاه پدر بزرگ همه فیلترها بعنوان تجهیزات استخر شنا است. با استفاده از سیستم منحصر به فرد شبکه‌های اسکلتی، این دستگاه قادر به فیلتر ذراتی در اندازه 2-5 میکرون است. به محض راه اندازی این دستگاه و فشار آب در پمپ، آب استخر به بهترین نحو ممکن تمیز خواهد شد.

3. جارو استخر یا وکیوم 

تجهیزات جارو استخر یا وکیوم‌های داخلی در اندازه‌ها و اشکال گوناگون یافت می‌شوند. قیمت‌های تجهیزات وکیوم یا جارو استخر بعنوان تجهیزات استخر شنا، ویژگی‌های آنها را منعکس می‌سازد و از 40 دلار تا 2000 دلار متغیر هستند. بعضی از آنها به صورت دستی هستند و به همان روش کار می‌کنند در واقع به این شکل که جارو استخر به صورت افقی در سطح داخلی استخر کار خود را انجام می‌دهد. برخی دیگر از جارو استخرهای متفاوت و مدرن سیستم خزنده خود را دارند که به همین شکل هم کار خود را انجام می‌دهند.

4. Caulk (مواد تشکیل دهنده آب بندی درزهای استخر)

با گذشت زمان، درزهای اطراف استخر شنا شکسته می‌شوند. جهت جلوگیری از رویش خزه، کپک و جمع بندی کثیفی و خاک در این ترک‌ها به یک ترکیب مشترک لاستیکی سیلیکونی انعطاف پذیر احتیاج است. این ترکیب‌ها در رنگ‌های مختلفی جهت دکوراسیون زیبای استخر شنا در طرح سنگ‌های متنوع ارائه می‌شوند. این ترکیب همچنین از یخ زدگی آب در منافذ و ترک‌ها در طول زمستان جلوگیری می‌کند. استفاده از مواد بی کیفیت جهت درزهای استخر مورد نظر باعث ایجاد شکاف در طول زمان شده و آسیب و خسارات بیشتری را موجب می‌شود.

5. پومیس (Pumice)

فضای داخلی استخر شنا توسط تجمیعی از مواد معدنی رنگ آمیزی می‌شود. همواره در بازه زمانی یکساله حدود یک الی دو بار استخر شنا باید از تمامی زوایا و تجهیزات ممکن مورد بررسی قرار گیرد تا میزان خسارت‌های حاصله کاملا مشخص و جلوی خسارات احتمالی و استهلاک بیشتر گرفته شود. با انجام اینکار هزینه‌های تعمیر ناشی از خرابی استخر را به شدت کاهش خواهد داد. هنگامی که زمان برداشتن رسوبات فرا رسید، سطح آب را باید تا زیر کاشی‌های استخر پایین آورد و با سنگ قیر تمیز کرد. این زمان همچنین زمان مناسبی برای ترمیم مجدد یا جایگزینی کاشی‌های آسیب دیده است.

6. پاک کننده‌های فایبر گلاس

به سایش و پارگی‌های موجود بر روی تخته سنگ‌ها و اسلایدهای غواصی توجه شود. پاک کننده‌‌های فایبرگلاس مناسب تمام چیزی است که برای محافظت از سطوح استخر شنا در معرض آفتاب به آن نیاز است. پاک کننده‌های فایبر گلاس لهستانی بعنوان تجهیزات استخر شنا به حفظ لغزندگی اسلاید کمک وافری می‌کنند.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند قبل از راه اندازی استخر و خرید تجهیزات استخر به سایت صدای آب دریا به آدرس seawater.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صدای آب دریا

شرکت صدای آب دریا در سال ۱۳۸۹ جهت ارائه خدمات در حوزه تاسیسات مکانیکی تاسیس گردید. این شرکت با توجه به نیروهای متخصص و جوان خود در زمینه های تهویه مطبوع ، پمپاژ و بوستر پمپ ها ، لوله و اتصالات آب رسانی ، موتور خانه و تاسیسات استخر فعالیت داشته که در زیر به صورت مختصر توضیحاتی خدمتتان ارائه می گردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار