اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807154107410871

شیک‌ترین لباس‌های مهماندارن پرواز در سال 2019

کد: 139807154107410871

http://bit.ly/2LTNktS

، تهران , (اخبار رسمی): در دوره کنونی رقابت بین خطوط هواپیمایی در ارائه خدمات به قدری بالا گرفته است که هر کدام از آنها برای نشان دادن برتری خود نسبت به دیگران دست به اقدامات جالبی زده‌اند. از اقدامات جالبی که توسط آنها انجام گرفته می‌توان به، به کارگیری طراحان برتر لباس در طراحی لباس‌های مهمانداران پروازشان اشاره کرد.

شیک ترین لباس های مهماندارن پرواز در سال 2019
شیک‌ترین لباس‌های مهماندارن پرواز در سال 2019

در این مقاله از نیلا گشت به برترین و شیک‌ترین لباس‌های مهمانداران خطوط هواپیمایی پرداخته شده است.

هاینان ایرلاینز (Hainan Airlines)

لباس فرم شرکت هاینان ایرلاینز را «لورنس زیو» طراحی کرده است. در این طرح، عناصر چینی همچون پرنده و سبک مدرن غربی با هم آمیخته شده تا این لباس زیبا را به وجود آورده است. این لباس برای نخستین بار در نمایشگاه پاریس 2017 به نمایش گذاشته شده بود.

اتحاد ایرویز (Etihad Airways)

لباس مهمانداران پرواز اتحاد برگرفته از طرح‌های فرانسوی و ایتالیایی دهه ۱۹۶۰ است که توسط «اتورِ بیلوتتا» طراحی شده است.

ویرجین  آتالانتیک (Virgin Atlantic)

طراحی لباس مهمانداران پرواز ویرجین توسط شرکت معروف انگلیسی انجام شده است. همچنین از نکات جالب می‌توان به جنس لباس‌ها اشاره کرد که از جنس پلی استر است و سازگار با محیط زیست است.

کانتاس  ایرلاین (Qantas)

کانتاس که امسال به عنوان سومین ایرلاین برتر سال شناخته شده است طراحی مهمانداران پرواز خود را در سال 2013 به طراح مشهور استرالیایی مارتین برآیت داده بود که طرحی فوق‌العاده برای این ایرلاین بزند. طراحی کانتاس از آن سال تاکنون تغییری نداشته است.

ایرفرانس (Air France)

لباس‌های ایرفرانس همیشه به عنوان یکی از شیک‌ترین لباس‌ها در میان مهمانداران پرواز شناخته می‌شود. طراحی این لباس‌ را «کریستین لاکرویکس» طراح مشهوری فرانسوی اجرا کرده است.

چاینا ایسترن (China Eastern)

لباس‌های آبی رنگ با یقه‌های V شکل که بر گرفته از نظریه چینی‌ها یعنی «ساده، زیبایی و باشکوه» است و هم اکنون به عنوان یکی از شیک‌ترین لباس‌های مهمانداران پرواز شناخته می‌شود. طراحی این لباس توسط طراح ایر فرانس «کریستین لاکرویکس» است.

سنگاپور ایرلاینز  (Singapore Airlines)

لباس‌های مهمانداران پرواز توسط  پیِر بالمِین (Pierre Balmain) در سال ۱۹۶۶ طراحی شده است و تاکنون تغییری نکرده است. لباس‌های مهمانداران پرواز در چهار رنگ است که هر کدام نمادی از کشور سنگاپور است.

کُرین ایر (Korean Air)

لباس‌های مهمانداران پرواز در دو نوع کت، شلوار و کت و دامن است. طراحی این لباس را «جیان فرانکو فِرو» انجام داده است. استفاده از رنگ آبی ملایم با کرم زیبایی خاصی به لباس‌های این ایرلاین بخشیده است.

اِیرفلوت(Aeroflot)

در گذشته‌های نه چندان دور طراحی لباس و رنگ اِیرفلوت زیبا به نظر نمی‌رسید. اما با طراحی مجدد آن توسط دو طراح معروف به نام‌های باناکوا و ایوان کوهولو در جایگاه یکی از بهترین و شیک‌ترین لباس‌های مهمانداران پرواز قرار گرفته است.

تر کیش ایر لاین (Turkish Airlines)

لباس‌های ترکیش ایرلاین توسط «اتورِ بیلوتتا» طراحی شده است که بر گرفته از نمادهای اصیل ترکی است که در لباس مهمانداران اعمال شده است.

آنا (ANA)

طراح این ایرلاین ژاپنی توسط پاربل گرانگ؛ طراح مشهور که قبل‌ترها لباس‌های میشل اوباما، همسر رئیس جمهور پیشین آمریکا را طراحی کرده بود.

علاقه‌مندان برای رزرو هر کدام از این ایرلاین‌ها و لانژهای فرودگاهی معتبر در دنیا می‌توانند با نیلاگشت تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نیلاگشت

آژانس مسافرتی نیلاگشت |مجری خدمات تخصصی و لوکس سفر مرکز تخصصی خدمات ویزای کانادا و سایر کشورها خدمات رزرواسیون بیزینس لانج در تمام فرودگاهای دنیا

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

گردشگری و میراث فرهنگی | مد و لباس