اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807244135913158

تخفیف بیمه درمان تکمیلی

20 درصد تخفیف ویژه خرید بیمه درمان تکمیلی به صورت نقدی در بیمیو

کد: 139807244135913158

http://bit.ly/32jhtIE

، تهران , (اخبار رسمی): بیمیو سامانه آنلاین خرید محصولات بیمه سامان است. بیمیو در راستای ارائه خدمات هر چه بهتر تخفیف‌های ویژه‎‌ای در نظر گرفته است. این تخفیف‌ها شامل 20 درصد تخفیف نقدی و 35 درصد تخفیف برای خانواده‌های بالای 3 نفر است. بیمه درمان تکمیلی انفرادی راهی مناسب جهت پایین آوردن هزینه‌ احتمالی در آینده خواهد بود.

20 درصد تخفیف ویژه خرید بیمه درمان تکمیلی به صورت نقدی فقط در بیمیو
تخفیف بیمه درمان تکمیلی تا 20 درصد تخفیف نقدی

بازار خدمات بیمه درمان تکمیلی به صورت الکترونیک شدیدا با دیگر بخش‌های سیستم مراقبت‌های بهداشتی مرتبط است. در نتیجه، در بازار بیمه بهداشت و درمان، طرفین حساب بسیاری ایفای نقش می‌کنند. ارائه‌ خدمات بیمه درمان تکمیلی به صورت الکترونیک در معامله ارائه مراقبت های بهداشتی واسطه بین بیماران و شرکت های ارائه دهنده بیمه سلامت شخص ثالث است که از طرف بیماران هزینه ها را بازپرداخت می‌کند.

بیمیو سامانه آنلاین مشاوره، مقایسه و خرید بیمه سامان است. در وبسایت بیمیو می‌توان انواع بیمه نامه‌های شرکت بیمه سامان را استعلام کرد و بیمه نامه مورد نظر خود را آنلاین سفارش داد. در سامانه بیمیو بیمه‌نامه در کوتاه‌ترین زمان توسط کارشناسان صادر شده و به آدرس دلخواه ارسال می‌شود. اگر شخصی علاقه دارد بیمه تکمیلی خریداری کند می‌تواند به سامانه بیمیو مراجعه کند در این سامانه می‌توان بیمه تکمیلی را بدون هیچ‌گونه محدودیتی خریداری کرد. 

لازم به ذکر است که بیمیو تنها وب‌سایتی است که تنها به فروش آنلاین محصولات شرکت بیمه سامان می‌پردازد. در بیمیو می‌توان با پاسخ به چند سوال از قبیل نوع بیمه‌گر پایه و سن بیمه‌شدگان طرح‌های متنوع بیمه تکمیلی انفرادی سامان را خریداری کرد.  نکته قابل توجه این است که در سامانه بیمیو، تخفیف‌های ویژه‌ای نیز برای خریداران در نظر گرفته شده است. این تخفیفات شامل 20 درصد تخفیف نقدی و 35 درصد تخفیف برای خانواده‌های بالای سه نفر است.

خدمت دیگری که می‌توان با خرید بیمه نامه درمان تکمیلی از بیمیو دریافت کرد، پیگیری رایگان خسارت‌های درمانی بیمه شدگان است. علاقه‌مندان پس از خرید آنلاین بیمه نامه درمان تکمیلی از وب‌سایت بیمیو دیگر نگران پیگیری و دریافت هزینه‌های درمانی خود نخواهند بود. کارشناسان بیمیو از زمان صدور بیمه نامه تا زمان دریافت خسارت از شرکت بیمه سامان در کنار مشتریان خود هستند و به صورت هفتگی تمامی خسارت‌های درمانی بیمه شدگان را دریافت و در زمان مشخص به شرکت ارجاع داده می‌دهند و پیگیری‌های لازم را جهت وصول مطالبات مشتریان انجام می‌دهند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمیو

بیمیو راهی آسان برای خرید آنلاین انواع بیمه نامه از شرکت بیمه سامان میباشد در بیمیو تنها با چند کلیک ساده می تونی محصول بیمه ای خودت و سفارش بدی و در همان روز تحویل بگیری اگر به دنبال گرفتن مشاوره تخصصی بیمه نامه های سامان هستی بیمیو اینکارو برات انجام میده تا آب تو دلت تکون نخوره اگر در شهری غیر از تهران هستی و دوست داری از خدمات بیمیو استفاده کنی نگران نباش ما خدمات خودمون و تو هر شهری که هستی پوشش میدیم راستی تحویل بیمه نامه در هر شهری که هستی به صورت رایگان توسط ما انجام میشه همه مهمون بیمیو (: از مهمترین وجه تمایز ما در بیمیو پاسخگویی سریع و دلسوزانه به شما همراهان دوست داشتنی است از زمانی که وارد سامانه بیمیو شدی خودت و بیمه فرض کن پشتیبانی مناسب بیمه ی شماست در بیمیو

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه