اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808134189313158

خرید بیمه تکمیلی درمان

کد: 139808134189313158

http://bit.ly/33jQGMY

، تهران , (اخبار رسمی): بیمه‌های تکمیلی در تمام دنیا به دنبال جبران هزینه‌های درمانی افراد بیمه شده هستند. تمامی متخصصان و صاحبنظران صنعت بیمه مهم‌ترین بیمه‌ها را بیمه‌هایی می‌دانند که به سلامتی و بیماری‌های افراد مرتبط است. بیمه درمان تکمیلی، بیمه عمر و بیمه حوادت جزو شاخه بیمه اشخاص هستند.

خرید بیمه تکمیلی درمان
خرید بیمه تکمیلی درمان

بیمه تکمیلی پوشش‌های درمانی را برای انواع بیماری‌ها در نظر می‌گیرد. بیمه‌های درمان تکمیلی در زمانی که فرد بیمه شده نیاز به خدمات درمانی داشته باشند مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما آنچه اهمیت پیدا می‌کند آشنایی با انواع بیمه‌های تکمیلی، پوشش‌های درمانی بیمه درمان تکمیلی، نحوه خرید و چگونگی استفاده از این بیمه نامه‌ها است.

انواع بیمه‌های درمان تکمیلی

بیمه درمان تکمیلی در شرکت‌های مختلف بیمه به دو صورت انفرادی و گروهی صادر می‌شود. پوشش دندانپزشک و زایمان از خدمات مهمی است که اغلب افراد در بیمه تکمیلی به دنبال آن هستند. انواع بیمه درمانی که می‌تواند در شرکت‌های بیمه وجود داشته باشد عبارت است از:

بیمه درمان تکمیلی گروهی

بیمه درمان تکمیلی گروهی سامان عبارت است از تعهد بیمه گر به جبران بخشی از هزینه‌های بیمارستانی و جراحی ناشی از بیماری، حادثه و سایر پوشش‌های اضافی درمانی هر یک از بیمه شدگان که در تعهد بیمه گر پایه نیست و طبق این قرارداد در تعهد بیمه گر قرار گرفته را شامل می‌شود.

بیمه شدگان بیمه درمان تکمیلی گروهی سامان عبارتند از کلیه کارکنان رسمی، پیمانی یا قراردادی بیمه گذار که با اتفاق کلیه اعضاء خانواده از طرف بیمه گذار به عنوان بیمه شده معرفی شده‌اند. منظور از اعضاء خانواده در بیمه درمان تکمیلی گروهی سامان همسر و فرزندان هستند. پدر و مادر  و سایر افراد تحت تکفل که به تبع بیمه شده اصلی دارای دفترچه بیمه گر پایه هستند نیز می‌توانند بیمه شوند.

در بیمه درمان تکمیلی گروهی سامان فرزندان ذکور تا سن بیست و دو سال تمام و در صورت اشتغال به تحصیل تمام وقت دانشگاهی تا سن بیست و پنج سال تمام و فرزندان انان تا هنگام ازدواج و یا اشتغال به کار بیمه هستند. دانشجویان رشته پزشکی تا سن بیست و شش سال تمام بیمه می‌شوند. پوشش بیمه‌ای فرزندان ذکور که در شروع قرارداد مشمول بیمه شده‌اند تا پایان سال قرارداد ادامه خواهد داشت.

بیمه درمان تکمیلی انفرادی 

بیمه‌ درمان تکمیلی در تمامی شرکت‌های بیمه بصورت گروهی (برای گروه‌های بالای ۵۰ نفر ارائه می‌شود). شرکت بیمه سامان علاوه بر بیمه‌ درمان گروهی، طرح بیمه درمان انفرادی یا درمان خانواده با پوشش‌های کاملتر و هزینه کمتر را ارائه داده است (مزایای بیمه های درمان تکمیلی انفرادی).

با توجه به اینکه بیمه تکمیلی انفرادی از ویژگی خاصی برخوردار است که قبل از اینکه اقدام به خرید این محصول کنند حتما با مشاور در ارتباط باشند. لذا از افراد دعوت می‌شود که برای دریافت مشاوره تخصصی بیمه درمان تکمیلی انفرادی فرم مربوطه را تکمیل و ثبت نهایی کنند.

شرکت بیمه سامان به عنوان شرکت پیشرو در ارائه خدمات بیمه‌های درمان تکمیلی انفرادی از سال ۱۳۹۵ در کنار بیمه عمر و تشکیل سرمایه ارائه داد که به طور جدی می‌‌توان گفت اولین شرکت بیمه گر بود که اقدام به ارائه چنین بیمه‌ای کرد.

بیمه درمان انفرادی سامان تمام هزینههای بیمارستانی را تا سقف‌های معینی تحت پوشش قرار می‌دهد. در این بیمه نامه هزینه‌های بیمارستانی، جراحی، پاراکلینیکی، ویزیت دارو، زایمان و بسیاری از خدمات بیمه‌ای را ارائه می‌دهد.

بیمه‌های درمان تکمیلی در تمامی شرکت‌های بیمه به صورت گروهی ارائه می‌شود ولی بیمه سامان توانست با بررسی‌هایی که انجام داد این محصول را در قالب طرح‌های اقتصادی، منتخب، ویژه، جامع و ممتاز ارائه دهد و هریک از طرح‌ها پوشش‌های زایمان، بیمارستانی، جراحی، پاراکلینیکی، ویزیت دارو، دندانپزشکی، جراحی‌های سرپایی و خدمات آزمایشگاهی را تا سقف معینی پوشش می‌دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمیو

بیمیو راهی آسان برای خرید آنلاین انواع بیمه نامه از شرکت بیمه سامان میباشد در بیمیو تنها با چند کلیک ساده می تونی محصول بیمه ای خودت و سفارش بدی و در همان روز تحویل بگیری اگر به دنبال گرفتن مشاوره تخصصی بیمه نامه های سامان هستی بیمیو اینکارو برات انجام میده تا آب تو دلت تکون نخوره اگر در شهری غیر از تهران هستی و دوست داری از خدمات بیمیو استفاده کنی نگران نباش ما خدمات خودمون و تو هر شهری که هستی پوشش میدیم راستی تحویل بیمه نامه در هر شهری که هستی به صورت رایگان توسط ما انجام میشه همه مهمون بیمیو (: از مهمترین وجه تمایز ما در بیمیو پاسخگویی سریع و دلسوزانه به شما همراهان دوست داشتنی است از زمانی که وارد سامانه بیمیو شدی خودت و بیمه فرض کن پشتیبانی مناسب بیمه ی شماست در بیمیو

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار