اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808224216113158

آشنایی با بیمه تکمیلی سامان طرح عقیق

کد: 139808224216113158

http://bit.ly/2Kjh02f

، تهران , (اخبار رسمی): بیمه تکمیلی سامان طرح عقیق جایگزین طرح ممتاز بیمه درمان تکمیلی سامان است. در این طرح اعمال جراحی مهم با احتساب بند یک مربوط به سرطان، مغز و اعصاب مرکزی و نخاع (به استثنای دیسک ستون فقرات)، گامانایف، قلب، پیوند ریه، کبد، مغز استخوان تا سقف ۷۵ میلیون تومان را پوشش می‌دهد.

بیمه تکمیلی سامان طرح عقیق
بیمه تکمیلی طرح عقیق

بیمه تکمیلی سامان طرح عقیق جایگزین طرح ممتاز بیمه درمان تکمیلی سامان است

پاراکلینیکی گروه دوم

از گروه پاراکلینیکی نیز این طرح به جبران هزینه‌های مربوط به تست ورزش، تست آلرژی، تست تنفسی (اسپیرومتری PFT) نوارعضله(EMG) ، نوارعصب(NCV) ، نوارمغز (EEG)، نوارمثانه (سیستومتری یاسیستوگرام)، شنوایی سنجی، بینایی سنجی ، هولترمانیتورینگ قلب، آنژیوگرافی چشم تا سقف یک میلیون تومان اختصاص دارد.

دندانپزشکی (به استثنای ایمپلنت و ارتودنسی و دندان مصنوعی و جراحی لثه) تا سقف یک میلیون تومان را نیز شامل می‌شود.

جبران هزینه‌های زایمان اعم از طبیعی و سزارین تا سقف ۵ میلیون تومان و جبران هزینه‌های سونوگرافی، ماموگرافی، انواع اسکن، انواع آندوسکوپی، ام آرای، اکوکاردیوگرافی، استرس اکو، دانستیومتری دو میلیون تومان تحت پوشش قرار می‌گیرد.

بیمه درمان تکمیلی سامان طرح عقیق

در طرح عقیق بیمه تکمیلی سامان جبران هزینه‌های بستری، جراحی، شیمی درمانی، رادیوتراپی، آنژیوگرافی قلب، گامانایف و انواع سنگ شکن در بیمارستان و مراکز جراحی محدود Daycare تا سقف ۳۷۵ میلیون ریال تحت پوشش قرار می‌گیرد.

طرح عقیق بیمه درمان تکمیلی سامان بیماری‌های مزمن از قبیل کاتاراکت، استرابیسم، پولیپ و انحراف بینی، جراحی سینوس، لوزه، جراحی آنژیوپلاستی قلب، جراحی قلب باز، نارسایی‌های مزمن کلیه، دیسک ستون فقرات، پروستات، واریکوسل، میومکتومی و هیسترکتومی، سیتوسل، رکتوسل، آنتروسل سه ماه دوره انتظار دارد.

در این بیمه نامه، امکان حذف بیمه شده وجود ندارد. همچنین اضافه شدن بیمه شده نیز تنها شامل همسران تازه ازدواج کرده و نوزادان تازه متولد شده (حداکثر تا ۳۰ روز) است.

در طرح عقیق بیمه درمان سامان  کلیه اعمال زیبایی مربوط به چاقی مانند اسلیو معده، بای پس معده و … همچنین تعویض مفصل زانو جزء استثنائات این بیمه نامه هستند.

در طرح عقیق بیمه درمان تکمیلی امکان صدور بیمه نامه برای متقاضیانی که دارای BMI (شاخص توده بدنی) بالای ۴۰ هستند، وجود ندارد.

در طرح عقیق بیمه درمان تکمیلی سامان بیمه شده در انتخاب هریک از بیمارستان‌های داخل کشور آزاد است و پس از پرداخت هزینه مربوط باید صورت حساب مرکز درمانی را به انضمام نظریه پزشک یا پزشکان معالج در خصوص علت بیماری و شرح معالجات انجام شده دریافت و به بیمه‌گر تسلیم کند.

در مواردی که بیمه شده با معرفی نامه بیمه‌گر از مراکز درمانی طرف قرارداد استفاده کند، صورت حساب مرکزی درمانی مبنای محاسبه هزینه‌های مورد تعهد بیمه‌گر خواهد بود. چنانچه بیمه شده بدون اخذ معرفی نامه به مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه‌گر مراجعه کند، هزینه‌های مربوطه حداکثر تا تعرفه مندرج در قرارداد بیمه‌گر با همان مراکز درمانی پرداخت خواهد شد. در صورتی که بیمه شده به مراکز غیر طرف قرارداد بیمه‌گر مراجعه کند هزینه‌های مربوط براساس تعرفه مندرج در قرارداد بیمه‌گر با مراکز درمانی هم طراز محاسبه و پرداخت خواهد شد.

بیمیو سامانه آنلاین مشاوره، مقایسه و خرید بیمه سامان است. در وب‌سایت بیمیو می‌توان انواع بیمه نامه‌های شرکت بیمه سامان را استعلام گرفت و بیمه نامه مورد نظر خود را آنلاین سفارش داد. در سامانه بیمیو بیمه‌نامه، در کوتاه‌ترین زمان توسط کارشناسان صادر شده و به آدرس دلخواه او ارسال می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمیو

بیمیو راهی آسان برای خرید آنلاین انواع بیمه نامه از شرکت بیمه سامان میباشد در بیمیو تنها با چند کلیک ساده می تونی محصول بیمه ای خودت و سفارش بدی و در همان روز تحویل بگیری اگر به دنبال گرفتن مشاوره تخصصی بیمه نامه های سامان هستی بیمیو اینکارو برات انجام میده تا آب تو دلت تکون نخوره اگر در شهری غیر از تهران هستی و دوست داری از خدمات بیمیو استفاده کنی نگران نباش ما خدمات خودمون و تو هر شهری که هستی پوشش میدیم راستی تحویل بیمه نامه در هر شهری که هستی به صورت رایگان توسط ما انجام میشه همه مهمون بیمیو (: از مهمترین وجه تمایز ما در بیمیو پاسخگویی سریع و دلسوزانه به شما همراهان دوست داشتنی است از زمانی که وارد سامانه بیمیو شدی خودت و بیمه فرض کن پشتیبانی مناسب بیمه ی شماست در بیمیو

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه