اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808204209713158

بیمه درمان تکمیلی مشاغل آزاد

کد: 139808204209713158

http://bit.ly/2X51goN

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه با توجه به اینکه هر روز بیماری‌های نو ظهور می‌کند همه انسان‌ها در معرض خطرات و بیماری‌های متعدد هستند. همان‌طور که همه می‌دانند هر بیماری نیازمند معالجه و هزینه‌های درمانی متعاقب به آن است. برای تامین هزینه‌های درمانی بیمه تکمیلی نیاز است.

بیمه درمان تکمیلی مشاغل آزاد
بیمه درمان تکمیلی مشاغل آزاد

بیمه تکمیلی برای گروه‌ها و شرکت‌های بالای ۵۰ نفر صادر می‌شود ولی آنهایی که دارای شغل آزاد هستند باید چکار کنند؟

شرکت بیمه سامان در سال‌های اخیر اقدام به ارائه محصولی جدید با عنوان بیمه درمان تکمیلی انفرادی نموده است یعنی شما عزیزی که دارای شغل آزاد هستید هم می توانید بیمه درمان تکمیلی انفرادی سامان را با پوشش های متنوع خریداری نمایید این بیمه نامه تکمیلی با عنوان بیمه درمان تکمیلی مشاغل آراد تعریف شده است.

چه هزینه‌هایی در بیمه تکمیلی مشاغل آزاد پرداخت می‌شود؟

هر بیمه نامه درمان تکمیلی دارای دو پوشش اصلی و فرعی است، پوشش‌های اصلی شامل هزینه‌های جراحی و بیمارستانی است و پوشش‌های پاراکلینیکی به عنوان پوشش‌های فرعی در نظر گرفته می‌شود.

پوشش‌های اصلی: جبران هزینه‌های بستری بیمارستانی، شیمی درمانی، جراحی، رادیوتراپی، آنژیو قلب و انواع سنگ شکن‌ها به هراه جراحی‌های محدود و عمل‌هایی که ۲۴ ساعته ترخیص انجام می‌شود.

هزینه همراه افراد زیر هفت سال و افراد بالای ۷۰ سال در صورتی که طبق دستور پزشک معالج باشد.

هزینه‌های فرعی: عمل‌های جراحی مربوط به سرطان، مغر و اعصاب و نخاع (به استثنای دیسک ستون فقرات) پیوند قلب، ریه، پیوند کلیه و مغز و استخوان.

هزینه‌های زایمان اعم از طبیعی و سزارین، سقف تعهد بیمه‌گر در این پوشش نباید از بالاترین هزینه توافق‌ شده با بیمارستان‌‌های طرف قرارداد بیمه‌گر تجاوز کند در صورت دریافت پوشش زایمان هزینه‌های مربوط به درمان نازایی و ناباروری هم شامل این بیمه نامه خواهد شد.

هزینه‌هایی از قبیل سونوگرافی، ماموگرافی، اسکن، اندوسکوپی، ام آر آی، اکو، آنژیوگرافی، پزشکی هسته‌ای، سی تی آنژیو، تمام تست‌های بینایی سنجی، نوار عصبی نوار عضله، تست ورزش، هزینه‌های آزمایشگاهی، بینایی سنجی، نواز مغز، فیزیوتراپی، ویزیت و دارو، دندانپزشکی خدمات اورژانس  و خدماتی از این قبلی شامل پوشش پاراکلینیکی است که شرکت‌ها به صورت تفکیک شده آن را به مشتریان ارائه می‌دهند.

هزینه‌های پاراکلینیکی بیمه درمان تکمیلی مشاغل آزاد:

جبران هزینه‌های دندانپزشکی

هزینه‌های مربوط به خرید عینک و سمعک

هزینه‌های مربوط به رفع عیوب انکساری چشم

چه پوشش‌هایی شامل بیمه درمان تکمیلی مشاغل آزاد نیستند؟

عمل‌های زیبایی، عمل‌های مادرزادی که پزشک معتمد آنها را تایید کند. سقط جنین در موارد غیر قانونی بدون تایید پزشک، ترک اعتیاد، خودکشی و عمل‌های مجرمانه، حوادث طبیعی، شورش و بلوا و دعوا، هزینه اتاق خصوصی بدون تایید پزشک، هزینه همراه بیماران کمتر از هفت  و بیشتر از ۷۰ در صورت عدم تایید از نیاز توسط پزشک، جراحی لثه، زایمان برای فرزند چهارم و بیشتر، جراحی فک در صورتی که تومور در آن وجود داشته باشد فقط قابل پرداخت است، هزینه‌های مربوط به معلولیت و از کارافتادگی کلی، لقاح مصنوعی شامل بیمه درمان تکمیلی برای مشاغل آزاد نیست و عقیم سازی در صورتی که جنبه درمانی داشته باشد، امکان‌پذیر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمیو

بیمیو راهی آسان برای خرید آنلاین انواع بیمه نامه از شرکت بیمه سامان میباشد در بیمیو تنها با چند کلیک ساده می تونی محصول بیمه ای خودت و سفارش بدی و در همان روز تحویل بگیری اگر به دنبال گرفتن مشاوره تخصصی بیمه نامه های سامان هستی بیمیو اینکارو برات انجام میده تا آب تو دلت تکون نخوره اگر در شهری غیر از تهران هستی و دوست داری از خدمات بیمیو استفاده کنی نگران نباش ما خدمات خودمون و تو هر شهری که هستی پوشش میدیم راستی تحویل بیمه نامه در هر شهری که هستی به صورت رایگان توسط ما انجام میشه همه مهمون بیمیو (: از مهمترین وجه تمایز ما در بیمیو پاسخگویی سریع و دلسوزانه به شما همراهان دوست داشتنی است از زمانی که وارد سامانه بیمیو شدی خودت و بیمه فرض کن پشتیبانی مناسب بیمه ی شماست در بیمیو

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه