اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808114180312863

بیزینس کوچینگ چطور کسب و کار شما را متحول می‌کند؟

کد: 139808114180312863

http://bit.ly/36rQL33

، تهران , (اخبار رسمی): ممکن است درباره بیزینس کوچینگ چیزهایی به گوش رسیده باشد اما آیا واقعا به کسب و کار کمک می‌کند؟ حضور یک کوچ حرفه‌ای کسب و کار یا آموزش مهارت‌های کوچینگ توسط خود؟ افزایش بهره وری کارکنان و به طور کل رشد سازمان.

بیزینس کوچینگ چطور کسب و کار شما را متحول میکند؟
بیزینس کوچینگ

شاید برای رشد کسب و کار بسیاری از روش‌ها بررسی شده باشد و یا به عنوان یک مدیر کتاب‌ها و منابع مختلفی در زمینه توسعه کسب و کار مطالعه شده باشد ولی واقعیت این است که کسب و کارها کاملاً با هم متفاوت هستند و زمانی نتیجه خواهند گرفت که به یک دید عمقی از بازار و کسب و کار برسد. بیزینس کوچینگ کسب و کار را در مقیاس‌های مختلف مورد بررسی قرار می‌دهد و از بیرون به سازمان می‌نگرد، سپس پتانسیل‌های کسب و کار و حتی افراد سازمان را کشف و تقویت می‌کند.

افرادی که تمایل به توسعه کسب و کار خود دارند، باید بدانند که شرایط بازار بسیار حساس‌تر از هر زمان دیگری است. میزان پیشرفت به پتانسیل‌های موجود در کسب و کار، روش‌های مدیریتی و مدل رهبری سازمان بستگی دارد.

اما بیزینس کوچینگ چیست و چه کمکی به کسب و کارها می‌کند؟

بیزینس کوچینگ یک رابطه خلاقانه میان کوچ و مراجع و یا اعضای تیم است که تمام تمرکز آن بر روی هماهنگ‌شدن اهداف و ارزش‌های فردی و سازمانی است. از این طریق می‌توان ارتقا و بهبود عملکرد افراد را رقم زد و به اهداف جامه عمل پوشاند.

ارزش افزوده‌ای که یک کوچ کسب و کار (بیزینس کوچ) در شرکت یا سازمان ایجاد می‌کند بر هیچکس پوشیده نیست. کوچ کسی نیست که دانش و تجربه آکادمیک خود را در اختیار افراد بگذارد تا آموزش ببینند و توصیه‌های او را انجام دهند. کوچینگ کسب و کار در عین دارا بودن دانش و تجربه فنی اما ابتدا شرایط فرد یا سازمان را ارزیابی می‌کند و مسیر مختص افراد که بهترین مسیر  برای رسیدن به اهداف است را ترسیم می‌کند و افراد را تا مقصد همراهی می‌کند. مدل ارتباط افراد یک سازمان با هم و همچنین رویارویی با چالش‌ها را تغییر می‌دهد و به افراد یاد می‌دهد در مواجهه با آنها چطور بیاندیشند و پاسخی برای آن بیابند.

یک بیزینس کوچ بطور متفاوتی شما را راهنمایی می کند. او با پرسش سوالاتی در سطوح بالاتر، شما را به جواب‌هایی بهتر از خودتان می رساند!

همانطور که می دانید اطلاعات مفیدی در مورد مدیریت کسب و کار را می توان از اینترنت هم کسب کرد اما این اطلاعات و توصیه ها بر اساس بازار و سازمان شما نوشته نشده و در عمل نمی تواند چندان مفید باشد. در مقابل کوچینگ با تجربه و ابزارهای مهارتی کسب و کار و بازار شما را می سنجد جایگاه فعلی مجموعه و اعضای تیم را بررسی میکند و متناسب با نیازتان نقشه راه ترسیم میکند و البته در این مسیر شما را همراهی میکند. 

خبر خوب برای دوستانی که علاقمند به آموزش کوچینگ و آشنایی با این مراکز هستند، یک مرکز تخصصی کوچینگ با سابقه آکادمیک برگزاری دوره ها و سمینارهای تخصصی در ایران به همراه جامعه آماری بالا (بیش از 60 کوچ حرفه‌ای آموزش دیده) و اولین آکادمی آموزش و تربیت کوچ حرفه ای فردی و کسب و کار به نام "مدرسه توسعه فردی و کسب و کار علی مسچی" زیر نظر مهندس علیرضا مسچی کوچ بین المللی کسب و کار فعالیت دارد.

این دوره ها مخصوص علاقمندان و صاحبان کسب و کار طراحی شده و به صورت جلسات هفتگی و آخر هفته ها برگزار می شود. با شرکت در رویدادهای کوچینگی و شبکه سازی و ارتباط با افراد عضو مدرسه توسعه کسب و کار علی مسچی این فرصت را دارید تا از حضور افراد متخصص در جهت توسعه فردی یا سازمانتان استفاده کنید.

تیم ما با افتخار همکاری و توسعه بیش از 100 مجموعه و آنالیز رفتار سازمانهای مختلف به صورت تمام وقت و آنلاین جهت پاسخگویی و همراهی کسب و کارتان در خدمت شماست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدرسه توسعه فردی و کسب و کار علی مسچی

در مدرسه توسعه فردی و کسب و‌کار علی مسچی مهارت هایی را خواهید آموخت که به لطف آنها می‌توانید تغییرات بزرگی در زندگی و کسب‌و‌کارتان ایجاد کنید و از داشتن یک زندگی بهتر لذت ببرید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | علم و آموزش