اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980811418308197

نحوه تبدیل آهنگ به زنگ موبایل چگونه است؟

کد: 13980811418308197

http://bit.ly/2qmmlhZ

، تبریز , (اخبار رسمی): یکی از روش‌های ساده و جالب برای شخصی‌سازی گوشی‌‌های اندرویدی، تغییر آهنگ زنگ‌‌های تماس است. می‌توان با تبدیل آهنگ به زنگ موبایل خود، حال و هوای تازه‌ای به گوشی خود بخشید. همچنین می‌‌توان آهنگ‌های مختلفی را به اشخاص مختلفی مانند دوستان خاص، اعضای خانواده و یا رئیس‌‌ اختصاص داد.

نحوه تبدیل آهنگ به زنگ موبایل چگونه است؟
نحوه تبدیل آهنگ به زنگ موبایل چگونه است؟

در سیستم عامل اندروید روشی برای گزینش آهنگ زنگ سفارشی وجود دارد. اگر اندروید گوشی‌‌ اندروید 9 یا نسخه‌‌های بعدی آن باشد، برای انجام این کار نیاز نیست برنامه‌ خاصی دانلود کرد

در این مقاله، آموزش داده می‌شود که چگونه تبدیل آهنگ به زنگ موبایل گوشی انجام می‌شود.

مراحل تبدیل آهنگ به زنگ موبایل

در سیستم عامل اندروید روشی برای گزینش آهنگ زنگ سفارشی وجود دارد. اگر اندروید گوشی‌‌ اندروید 9 پای یا نسخه‌‌های بعدی آن باشد، برای انجام این کار نیاز نیست برنامه‌ خاصی دانلود کرد. فقط باید آهنگ یا فایل صوتی مورد نظر را در گوشی خود داشت.

پس از اضافه کردن فایل موردنظر به گوشی، به قسمت Setting >> Sound رفت. در این بخش می‌‌توان آهنگ زنگ و میزان صدای تماس‌‌های ورودی را برای هر یک از سیم کارت‌‌های خود تعیین کرد (البته در صورتی‌‌ که تلفن دارای دو سیم کارت باشد). گزینه‌‌ Phone ringtone را لمس کرده و پس از آن آیکن + را برای اضافه کردن آهنگ زنگ جدید به لیست پیش‌‌فرض آهنگ‌‌ها فشار داد.

می‌‌توان زنگ آهنگ دلخواه خود را از میان آهنگ‌‌ها، هنرمندان، آلبوم‌‌ها، ژانرها و حتی از پوشه‌‌ی آهنگ‌‌های خود انتخاب کرد. با جستجو در زبانه جستجوی پوشه‌‌ها، حتی می‌‌توان آهنگ‌‌های صوتی واتس‌‌آپ را نیز به عنوان آهنگ زنگ جدید خود انتخاب کرد. به محض افزودن هر آهنگی، آن آهنگ به لیست آهنگ‌‌های زنگ موبایل اضافه خواهد شد. فقط کافی است آهنگ موردنظر را انتخاب کرده و OK را برای تایید تغییرات لمس کرد. 

نحوه ساخت زنگ موبایل دلخواه از طریق یک برنامه ثانویه

اکنون برای تبدیل آهنگ به زنگ موبایل از طریق اپلکیشن Ringdroid مراحل زیر را باید دنبال کرد:

۱. اپلیکیشن Ringdroid را باز کرد.

۲. پس از ورود به برنامه، لیستی از تمام آهنگ‌‌های موجود در دستگاه دیده می‌شود. همچنین همه آهنگ‌‌های زنگ خود گوشی را هم می‌‌توان مشاهده کرد.

۳. آهنگ مورد نظر خود را به عنوان آهنگ زنگ از لیست انتخاب کرد.

۴. پس از انتخاب آهنگ، شکل موجی (waveform) در ویرایشگر باز می‌‌شود. از دو نوار لغزنده در ابتدا و انتهای تصویر استفاده کرد تا نقطه شروع و پایان آهنگ زنگ خود را انتخاب کرد تا تبدیل آهنگ به زنگ موبایل آغاز شود.

۵. در گام آخر، کلیپ صوتی را با لمس آیکن تیک، ذخیره کرد. در صورت تمایل می‌‌توان نام آن را تغییر داد و نوع هشدار را برای استفاده از آن تعیین کرد (گزینه پیش فرض آهنگ زنگ است).

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه تبدیل آهنگ به زنگ موبایل می‌توانند به سایت برتر دیجیتال به آدرس bartardigital.com مراجعه کنند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

برتر دیجیتال

برتر دیجیتال ایده برتر دیجیتال از آذر ماه ۱۳۹۵ شروع شد و فعالیت رسمی خود را از مهر ماه ۱۳۹۶ آغاز کرد. برتر دیجیتال که به عنوان پشتوانه، تجربه ۱۰ ساله در زمینه فعالیت در بازار موبایل و تبلت، و تجربه ۲۰ ساله در زمینه فروش انواع محصولات حوزه بازی را با انبوهی از مشتریان ثابت در کارنامه خود دارد،با انگیزه گسترش خدمت رسانی خود به اقشار و جمع بیشتری از مردم عزیز ایران، فروشگاه اینترنتی خود را دایر نمود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کسب و کار و خرده فروشی | علم و آموزش