اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139809074243013023

خمیر پیراشکی آماده

کد: 139809074243013023

https://bit.ly/37ebCHN

، تهران , (اخبار رسمی): پیراشکی یکی از غذاهای ملی روسیه است، که نامی عمومی هم برای غذاهای پخته یا سرخ‌شده‌ای است که با مواد متنوعی پر شده‌اند. این مواد متنوع میتواند از انواع مواد پیتزا یا حتی پنیر صبحانه نیز باشد و خمیر آن نیز میتواند انواع خمیر ها مثل خمیر پیتزا یا حتی خمیر نان بربری باشد.

خمیر پیراشکی آماده
خمیر پیراشکی هومینا

خمیر پیراشکی آماده

خمیر پیراشکی آماده

آنچه در این مقاله می خوانید

مقدمه

تعریف خمیر

انواع خمیر و کاربرد آن

مقدمه:

پیراشکی یکی از غذاهای ملی روسیه است، که نامی عمومی هم برای غذاهای پخته یا سرخ‌شده‌ای است که با مواد متنوعی پر شده‌اند. این مواد متنوع میتواند از انواع مواد پیتزا یا حتی پنیر صبحانه نیز باشد و خمیر آن نیز میتواند انواع خمیر ها مثل خمیر پیتزا یا حتی خمیر نان بربری باشد. برای تسریع در فرآیند آشپزی، خمیرهای آماده پیراشکی نیز گزینه مناسبی برای استفاده هستند.

تعریف خمیر:

خمیر به طور معمول با مخلوط کردن آرد با مقدار کمی آب و یا مایعات دیگر تهیه می شود و گاهی شامل خمیرمایه یا سایر مواد ترکیب کننده و همچنین چربی های مختلف یا طعم دهنده ها است. خمیرمایه در واقع خمیری ترش حاوی مخمر است که باعث ورم کردن خمیر می‌شود که به نوبه خود باعث بهتر شدن نان می‌شود. خمیرها از طیفهای متنوعی از آرد ، مانند گندم، ذرت ، برنج ، حبوبات ، بادام و سایر غلات و محصولات زراعی مورد استفاده در سراسر جهان تهیه می شوند و نمک ، روغن یا چربی ، قند یا عسل و گاهی شیر یا تخم مرغ نیز از ترکیبات متداول در خمیر نان هستند.  اگرچه بیشتر خمیرها دارای مواد با خواص ویسکوالاستیک هستند، اما هیچ تعریف دقیقی از مواد تشکیل دهنده خمیر ارائه نشده است.

انواع خمیر و کاربرد آن:

خمیر ها بسته به مواد تشکیل دهنده ، نوع محصولی که تولید می کند ، دارای مخمر باشد یا خیر ، نحوه مخلوط کردن خمیر (از نظر سرعت اختلاط و ورز دادن) و روش پخت متفاوت هستند. خمیرهای تخمیر شده (که عموماً از غلات یا حبوبات غلات یا آرد ، که با آب و مخمر مخلوط شده اند) در سراسر جهان برای تهیه نان های مختلف استفاده می شود. خمیرهای تجاری نان مثل خمیر پیراشکی آماده همچنین ممکن است شامل نرم کننده خمیر باشند که این عناصر  به قوام خمیر و محصول نهایی کمک می کند. این خمیرهای تجاری شامل انواع خمیر پیراشکی، خمیر کروسان و همچنین خمیر هزارلا می باشد.

نوعی از خمیرها وجود دارند که میزان چربی بیشتر و آب کمتری دارند و در نتیجه چسبندگی کمتری ایجاد می کنند. این گروه از خمیرها شامل بسیاری از خمیرهای پوسته کوکی و پای و شیرینی های کوچک می باشد. فرایند تهیه و شکل دادن خمیر پیش زمینه ای برای تهیه طیف گسترده ای از مواد غذایی به ویژه نان و همچنین بیسکویت ، کیک ، کلوچه، کوکی، نودل، ماکارونی، شیرینی، پیتزا و… است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی میمذی

شرکت آریا کام پرهام با نام تجاری "میمذی" با شماره ثبت 518643 از سال 1393 تا به امروز در عرصه‌ی صادرات، واردات و پخش کالا فعالیت داشته است. نام میمذی برگرفته از نام باستانی "میمذ" در خطه‌ی پر نعمت "اهر، ارسباران" در "آذربایجان شرقی" یادآور اصالت این شرکت است.در سال 1397 میمذی به پشتوانه‌ی تجربه‌ی چند ساله‌ی خود در عرصه ی واردات و پخش کالا، در راستای سیاست همگام سازی شرکت با تحولات روز حرفه‌ی خرید و فروش و نیز با هدف ارتباط نزدیک‌تر با تأمین‌کنندگان و مشتریان، اقدام به فعالیت در کسب و کار اینترنتی نمود. با گذشت زمان کسب و کارهای اینترنتی بطور شایان توجهی جایگاه خود را در زندگی روزمره مردم ارتقا داده‌اند. امروزه کمتر کسی است که خرید اینترنتی را تجربه نکرده باشد. مخصوصاً اگر شما دانشجو یا شاغل باشید بسیار مطلوب است که پس از چند جست‌و‌جوی ساده‌ی اینترنتی و مقایسه‌ی همزمان کالاها با هم، با صرف زمانی کوتاه خرید خود را انجام دهید. در واقع دسترسی اغلب مردم به اینترنت و تمایل روزافزون مشتریان به صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها، میمذی را بر آن داشته تا با اخذ مجوزهای لازم از وزارت صنایع، معادن و تجارت و نیز دریافت نماد اعتماد الکترونیکی، فروشگاه اینترنتی خود را راه‌اندازی کند. به همین منظور میمذی توانسته طیف وسیعی از محصولات در زمینه‌ی ملزومات مصرفی خانگی، لوازم برقی، محصولات غذایی، بهداشتی و آرایشی از برندهای معتبر و استاندارد داخلی و خارجی را در قالب فروشگاه اینترنتی خود به فروش برساند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی