اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009245579013023

دستور تهیه چیز کیک یلدایی با انار به صورت ساده

کد: 140009245579013023

https://bit.ly/32dr4FY

، تهران , (اخبار رسمی): چیز کیک یا کیک پنیر، یکی از خوشمزه ترین و محبوبترین دسرهای حال حاضر در جهان می باشد که در در بین بانوان ابرانی هم جایگاه خاصی دارد. چیز کیک در حالت کلی از مواد ساده تشکیل شده است، و درست کردن انواع چیز کیک دستور پخت بسیار آسانی دارد

دستور تهیه چیز کیک یلدایی با انار به صورت ساده
چیز کیک انار شب یلدا

چیزکیک یا کیک پنیر، یکی از خوشمزه ترین و محبوبترین دسرهای حال حاضر در جهان می باشد که در در بین بانوان ابرانی هم جایگاه خاصی دارد. چیز کیک در حالت کلی از مواد ساده تشکیل شده است، و درست کردن انواع چیز کیک دستور پخت بسیار آسانی دارد. شما عزیزان چیز کیک را میتوانید در دورهمی های خانوادگی یا دوستانه و یا مهمانی های مهم خود به همراه چای یا قهوه سرو نمایید.

برای طعم دار کردن چیزکیک ها می توانید شکر شیرین و با موادی مانند میوه، مغزیجات، و خامه استفاده نمایید.

همچنین برای شبی مثل شب یلدا اگه میخواین یه آیتم خوشمزه و جذاب برای سفره یلدایتان داشته باشید که هم سریع آماده شود و هم بخاطر تک نفره بودنش راحت بتوانید پذیرای مهمانهایتان باشید می توانید همین جا بهترین و ساده ترین دستور تهیه چیز کیک یلدایی را داشته باشید

مواد لازم برای تهیه چیز کیک یلدایی ساده

1- بیسکوییت پتی بور: ۱بسته

2- کره: ۵۰گرم

3- پنیر ماسکارپونه یا خامه ای: ۱۰۰گرم

4- خامه صبحانه: ۱۰۰گرم

5- پودرقند: ۳قاشق غذا خوری

6- پودر ژلاتین: ۲قاشق غذاخوری

7- آب سرد: ۷قاشق غذاخوری

8- ژله انار: نصف بسته

9- آب داغ: سه چهارم لیوان

10- انار دون شده

در ابتدا بیسکویتها را داخل بلندر میریزیم تا پودر شوند. بعد کره آب شده را به آن اضافه می کنیم و مجموعه را خوب مخلوط می کنیم. پودر ژلاتین را با آب سرد مخلوط کرده و بن ماری می کنیم . مخلوط را کنار می گذاریم تا مایه پنیریمان را درست کنیم. در این مرحله پنیر،خامه صبحانه و پودر قند را با هم مخلوط کرده تا کاملا نرم و یک دست شوند. بعد ژلاتین بن ماری شده را اضافه می کنیم و در حد مخلوط شدن هم می زنیم.

حالا کپسولای کاغذی رو داخل قالب مافین میگذاریم و برای لایه اول بیسکویت میریزیم(تا نصف کپسول) . روی آن را کاملا صاف و فشرده می کنیم. بعد مایه پنیری را روی آن می ریزیم و کاملا پر نمی کنیم تا جا برای انار و ژله هم بماند. یکی دو ساعت داخل یخچال میگذاریم تا کامل خودش را بگیرد. در این فاصله پودر ژله انار را  با آب جوش مخلوط می کنیم تا صاف و شفاف شود. بعد میگذاریم  در محیط بماند و خنک شود.

بعد از اینکه مایه پنیری خودش را گرفت، انار دون شده را روی آن می ریزیم و ژله انار تا کپسولها پر بشوند. برای یک ساعت دیگر داخل  یخچال می گذاریم تا ژله ببندد. حالا چیز کیک یلدایی جذاب و خوشمزمون آماده است. حتما درست کنید و از خوردنش کنار عزیزانتان لذت ببرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی میمذی

شرکت آریا کام پرهام با نام تجاری "میمذی" با شماره ثبت 518643 از سال 1393 تا به امروز در عرصه‌ی صادرات، واردات و پخش کالا فعالیت داشته است. نام میمذی برگرفته از نام باستانی "میمذ" در خطه‌ی پر نعمت "اهر، ارسباران" در "آذربایجان شرقی" یادآور اصالت این شرکت است.در سال 1397 میمذی به پشتوانه‌ی تجربه‌ی چند ساله‌ی خود در عرصه ی واردات و پخش کالا، در راستای سیاست همگام سازی شرکت با تحولات روز حرفه‌ی خرید و فروش و نیز با هدف ارتباط نزدیک‌تر با تأمین‌کنندگان و مشتریان، اقدام به فعالیت در کسب و کار اینترنتی نمود. با گذشت زمان کسب و کارهای اینترنتی بطور شایان توجهی جایگاه خود را در زندگی روزمره مردم ارتقا داده‌اند. امروزه کمتر کسی است که خرید اینترنتی را تجربه نکرده باشد. مخصوصاً اگر شما دانشجو یا شاغل باشید بسیار مطلوب است که پس از چند جست‌و‌جوی ساده‌ی اینترنتی و مقایسه‌ی همزمان کالاها با هم، با صرف زمانی کوتاه خرید خود را انجام دهید. در واقع دسترسی اغلب مردم به اینترنت و تمایل روزافزون مشتریان به صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها، میمذی را بر آن داشته تا با اخذ مجوزهای لازم از وزارت صنایع، معادن و تجارت و نیز دریافت نماد اعتماد الکترونیکی، فروشگاه اینترنتی خود را راه‌اندازی کند. به همین منظور میمذی توانسته طیف وسیعی از محصولات در زمینه‌ی ملزومات مصرفی خانگی، لوازم برقی، محصولات غذایی، بهداشتی و آرایشی از برندهای معتبر و استاندارد داخلی و خارجی را در قالب فروشگاه اینترنتی خود به فروش برساند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش