اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139903214350710978

راهکارهایی برای مقابله با کرونا

کد: 139903214350710978

https://bit.ly/30yivCN

، اصفهان , (اخبار رسمی): ماه هاست که مردمان قرن بیست و یکم با همه گیری بیماری ناشناخته ای به نام ویروس کرونا مواجه هستند. بیماری ناشناخته اما علائم آن لحظه به لحظه آشکارتر می شود. همه گیری ویروس کرونا چنان با سرعت همه عرصه های زندگی ما را تحت تاثیر قرار داده است که نمی توان اکنون بدون چشم پوشی از آن به شیوه سابق زندگی کرد.

در این مقاله با راهکارهای کسرا برای مقابله با کرونا همراه باشید.

کرونا و مشکلات اقتصادی

یکی از مهم ترین عرصه هایی که ویروس کرونا آن را به شدت متاثر کرده است عرصه اقتصادی است. عرصه ای که با وجود این ویروس شوم نه می توان به طور کامل آن را کنار گذاشت و نه می توان آن را نادیده گرفت. چه بسیار شغل هایی که حتی در زمان قرنطیه های فراگیر و فاصله گذاری اجتماعی باید برای تامین نیازهای حیاتی انسانی همچنان پابرجا بمانند. و چه بسیار کسب و کارهایی که باید برای جلوگیری از این بیماری خطرناک با قدرت بیشتری فعالیت کنند.

بسیاری از کسب و کارهای ضروری باید ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان به تولید خود پرداخته و نیاز دارند ضمن رعایت اصول بهداشتی برای سلامت کارکنانشان، به محاسبه و پرداخت حق الزحمه آنان اقدام کنند. استفاده از دستگاه های حضور و غیاب و نرم افزار حضور و غیاب به تحقق این مهم کمک می کند اما در ایام فراگیری ویروس کرونا نیز لازم است تمهیداتی برای جلوگیری از شیوع این ویروس در محل کار کارکنان اندیشیده شود.

راهکارهای کسرا برای مقابله با کرونا

شرکت مهندسی کسرا با سابقه بیست ساله خود یکی از مهم ترین شرکت های ارائه دهنده دستگاه حضور و غیاب و نرم افزار حضور و غیاب است که سعی کرده است بر مبنای شعار خود کسرا، فراتر از یک راهکار با ارائه دستگاه های پیشرفته دارای عملکرد چند گانه خود، پیشاپیش راهکار مناسبی برای چنین وضعیت هایی بیندیشد.

دستگاه های کنترل تردد شرکت کسرا طیف متنوعی از محصولات دستگاه های شناسایی هویت شامل دستگاه های تشخیص چهره، دستگاه های تشخیص عنبیه چشم، دستگاه های شناسایی اثر انگشت و دستگاه های مجهر به فناوری کارت بدون تماس را شامل می شود.

در روزهایی که همگی ما به خصوص کارکنان کلیه شرکت ها، سازمان ها، مراکز بهداشتی، کارخانه ها و … باید مراقب سلامتی خود و دیگر هم نوعان خود باشیم؛ ضروری است مدیران مجموعه ها نیز به شیوه ثبت تردد کارکنان خود توجه ویژه ای داشته باشند. در این ایام استفاده از دستگاه های کنترل تردد اثر انگشتی و دستگاه های مجهز به فناوری شناسایی کارت بیش از هر زمان دیگری کارکنان را با خطر ابتلا به ویروس کرونا مواجه می سازد. بنابراین لازم است از شیوه های دیگر ثبت تردد از جمله ثبت تردد با استفاده از دستگاه های مجهز به فناوری های تشخیص چهره و عنبیه چشم جهت در امان ماندن کارکنان از این ویروس استفاده شود.

در ادامه به معرفی کوتاه برخی از این دستگاه های چند منظوره شرکت کسرا در راستای راهکارهای کسرا برای مقابله با کرونا پرداخته و سعی خواهیم کرد شما را در انتخاب بهترین دستگاه مناسب با کسب و کار خود یاری کنیم:

دستگا­ه حضور و غیاب مکسا  BioIris-S780

عملکرد سه گانه این دستگاه هوشمند در ثبت و کنترل ترددها که با استفاده از فناوری های مختلف تشخیص عنبیه چشم، شناسایی اثرانگشت و تشخیص کارت انجام می گیرد، این دستگاه را به عنوان دستگاهی مناسب برای مقابله با ویروس کرونا مبدل می کند. پردازنده قدرتمند این دستگا­ه حضور و غیاب قادر است سرعت شناسایی ۴۰.۰۰۰ عنبیه چشم در کمتر از ۱ ثانیه را داشته باشد. از طرف دیگر قدرت تشخیص این دستگاه به گونه ای است که تشخیص عنبیه چشم کاربر خود را نیز از فاصله  ۶۵ سانتی متری میسر می سازد. این ویژگی ها می تواند در زمان شیوع این ویروس عالم گیر در کلیه شرکت ها و سازمان ها به کار گرفته شود. و از آنجایی که می توان به صورت غیرتماسی از آن در تشخیص هویت کارکنان استفاده کرد کارکنان کسب و کارها را از خطر ابتلا به این ویروس مصون می دارد.

دستگاه حضور و غیاب مکسا Bioface-S770 

این دستگاه کنترل تردد به عنوان یک دستگاه با کاربرد دوگانه شامل فناوری تشخیص چهره و اثرانگشت؛ یکی از محبوب ترین دستگاه های حضور و غیاب است که دارای خصوصیاتی مثل پردازنده قدرتمند، حافظه بالا است. ویژگی منحصر به فرد کننده دیگر این دستگاه که در زمان شیوع کرونا می تواند در کلیه شرکت ها و سازمان ها به کار گرفته شود به گونه ای است که فناوری هوشمند این دستگاه قادر است با ارسال عکس پرسنلی کاربران روی دستگاه هویت کاربر مورد نظر خود را شناسایی کند. بر این اساس در مورد این دستگاه دیگر نیازی به فراخوانی کارکنان و تعریف چهره حضوری کارکنان برای این دستگاه در ایام همه گیری کرونا ویروس نخواهد بود. همچنین این دستگاه پیشرفته می تواند با بهره گیری از تکنولوژی ثبت تصویر بر روی پلتفرم سه بعدی خود چهره کاربران را از فاصله ۳ متری نیز تشخیص داده و با تصویرشان مطابقت دهد. با توجه به ویژگی های خاص این دستگاه تصاویر کارکنان نیز می تواند از طریق دوربین موبایل های شخصی یا دوربین های عکاسی گرفته شده و به این دستگاه منتقل شود. بر این اساس این دستگاه هوشمند با توجه به امکانات متمایزکننده خود می تواند از هر جهت امکان ابتلای کارکنان کسب و کارها به ویروس کرونا را به صفر برساند.

دستگاه حضور و غیاب مکسا BioFace-E320 

از جمله قدرتمندترین دستگاه های کنترل تردد و حضور و غیاب که با توجه به امکانات خود می تواند در بسیاری از سازمان ها و شرکت های دارای الگوی جمعیتی بالا به کار گرفته شود، می توان به دستگاه حضور و غیاب مکسا BioFace-E320 شرکت مهندسی کسرا اشاره کرد. برخورداری از عملکرد سه گانه این دستگاه در کنترل اطلاعات ورود و خروج کارکنان با استفاده از فناوری های تشخیص چهره، ثبت اثر انگشت و کارتخوان؛ این دستگاه را به گزینه مناسبی برای مصون ماندن از خطر ابتلای بیماری کرونا تبدیل می کند. علاوه بر این، پردازنده قدرتمند و حافظه بالای این دستگاه فرآیند ثبت، بدون هر گونه تماس با دستگاه را بدون هرگونه کم و کاستی انجام می دهد و این ویژگی می تواند در شرایط وجود بیماری کرونا به کمک شرکت ها و سازمان های آمده؛ و سلامت کارکنان آن ها را به خوبی تضمین کند. وجود چنین ویژگی هایی در ساخت این دستگاه هوشمند، این دستگاه را به عنوان یک انتخاب هوشمندانه و دقیق برای مدیرانی که دغدغه نظم؛ و مهم تر از آن سلامت کارکنان مجموعه تحت مدیریت خود را دارند تبدیل می کند.

دستگاه حضور و غیاب مکسا BioFace-S660 

دستگاه حضور و غیاب مکسا BioFace-S660 شرکت مهندسی کسرا از جمله محبوب ترین دستگاه های کنترل است که قادر است با استفاده از دوربین داخلی قدرتمند خود جهت شناسایی چهره؛ و همچنین عکس­برداری هنگام تردد، به رمزگذاری قالب چهره و تشخیص چهره کاربران خود بپردازد. این دستگاه هوشمند تشخیص چهره با بهره گیری از پردازنده و حافظه قدرتمند خود می تواند با سرعتی معادل ۳۰۰۰ چهره در ثانیه عملیات شناسایی چهره کاربران خود را انجام دهد. از این رو، در روزهایی که ویروس کرونا سلامت کارکنان مجموعه ها و کسب و کارهای مختلف را تهدید می کند؛ و لازم است تمام تمهیدات بهداشتی جهت حفظ سلامت آن ها توسط مدیران سازمان ها و شرکت ها اتخاذ شود، می تواند بدون هر گونه عملیات تماس جهت شناسایی هویت کارکنان، عملیات تعیین هویت آنان را به درستی انجام دهد. این دستگاه با توجه به امکانات خاص خود می تواند به عنوان یکی از مهم ترین گزینه های پیش روی مدیران مجموعه ها در نظر گرفته شود.

دستگاه حضور و غیاب مکسا BioFace-S760 

از جمله مهم ترین نقاط مثبت این دستگاه حضور و غیاب پیشرفته می ­توان به فناوری منحصر به فرد آن در تشخیص سریع چهره کاربران با بهره گیری از پردازنده چهارهسته ای قدرتمند خود اشاره کرد. این عملکرد موجب می­شود در شرایط و موقعیت های خاصی مانند فراگیری بیماری هایی مثل ویروس کرونا؛ به منظور حفظ سلامت کارکنان شرکت ها و سازمان ها و راعیت پروتکل های بهداشتی وزارت بهداشت، تنها از ویژگی تشخیص چهره این دستگاه حضور و غیاب که با استفاده از دو دوربین داخلی آن انجام می گیرد استفاده شود. در کنار این ویژگی ها، حافظه داخلی توانمند این دستگاه حضور و غیاب امکان ثبت، ذخیره و نگهداری ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ثبت تردد را میسر می سازد، که این ویژگی منحصر به فرد می تواند در سازمان هایی با ظرفیت منابع انسانی بالا به کار گرفته شود.

دستگاه حضور و غیاب مکسا BioFace S750

این دستگاه حضور و غیاب شرکت مهندسی کسرا با استفاده از عملکرد قدرتمند پردازنده خود و همچنین با بهره گیری از دوربین ­ها و حس­گرهای پیشرفته خود به عنوان یک دستگاه پیشرفته تشخیص چهره، قادر به تشخیص چهره کاربران خود است. این دستگاه هوشمند سرعت تطبیقی معادل با ۷۰۰۰ چهره در ثانیه را داراست و حافظه فراوان این محصول آن را قادر به تشخیص چهره کاربران بسیاری می­کند که این امر موجب استفاده از این محصول در سازمان­ ها و شرکت­ های دارای هرم جمعیتی بالا می­شود. علاوه بر این، برخورداری از امکاناتی مانند سیستم عامل اندروید، سنسور مادون قرمز دقیق و هوشمند؛ و بسیاری ویژگی های متمایز و منحصر به فرد دیگر این دستگاه، همه و همه ویژگی­هایی هستند که ضرورت استفاده از این دستگاه تشخیص چهره را در سازمان ها و شرکت هایی که مدیران آن به سلامت خود و کارکنان خود در زمانه عالم گیری ویروس کرونا اهمیت وافری می دهند دو چندان می کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مهندسی کسرا

شرکت مهندسی کسرا؛ ارایه کننده راهکارهای جامع تحت وب در حوزه منابع انسانی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار