اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904014379714566

خالق زیبایی زندگی خود باشید

کد: 139904014379714566

https://bit.ly/2VcjpkJ

، یزد , (اخبار رسمی): صنعت کاشی و سرامیک ایران حائز رتبه 5 جهان در زمینه تولید کاشی و سرامیک می‌باشد و سهم قابل توجهی از اشتغال‌زایی و تولید ناخالص ملی و صادرات را نیز به میزان سرمایه‌گذاری انجام شده در اختیار دارد.

استان یزد سهم 60% از این صنعت را به عنوان قطب صنعت در اختیار گرفته است. مسلماً در گذشته بدلیل تعداد محدود تولیدکننده و مشخص بودن نمایندگی‌ها، جستجو و انتخاب برای مصرف‌کنندگان کاشی و سرامیک بسیار آسان بوده است، ولیکن امروزه با حضور بیش 150 تولید کننده کاشی و سرامیک و البته تجهیزات نصب آن ها؛ تنوع ده‌ها هزار طرح، رنگ، سایز و هزاران نماینده، بازرگانی و شبکه‌های توزیع عمده و خرده فروشی، مصرف‌کنندگان دچار نوعی سردرگمی در انتخاب محصولات مورد نظر خود شده‌اند.
سرام پخش، اولین شبکه اطلاع‌رسانی، آموزش و معرفی محصولات کاشی و سرامیک و تجهیزات نصب و کالاهای مرتبط با حوزه کاشی و سرامیک است که از صفر تا صد مراحل؛ تخریب و محاسبه، انتخاب مصالح و تجهیزات، حمل، نصب و تکمیل، نظافت و نگهداری را به شما آموزش و نیز اطلاع‌رسانی و آگاهی می‌دهد. سرام پخش، صرفا با ایجاد بستری ساده بدون نیاز به آموزش یا تخصص خاصی اجازه می‌دهد، شما در منزل یا محل کار خود، با آرامش و صرف وقت مناسب، محصولات همه کارخانه‌های کاشی و سرامیک ایران را مشاهده و بررسی و مقایسه کنید و پس از انتخاب محصول مورد نظر، از نزدیک‌ترین فروشنده یا بازرگانی به محل زندگی یا کار خود آگاه شوید و بصورت آنلاین خریداری نمایید. حمل و نقل این محصول سنگین و حتی تخریب مصالح قبلی، نصب و نظافت کاشی و سرامیک جدید و حتی مشاوره‌های حین خرید و نصب نیز جز خدماتی است که سرام پخش بصورت رایگان برای همراهی شما انجام می‌دهد.
به شما پیشنهاد می‌کنم، بجای اتلاف زمان ارزشمند خود در ترافیک کلان شهرها و صرف هزینه بسیار و جستجو در هوای نامطبوع در سطح بازار و خیابان، در منزل یا محل کار خود به همراه خانواده، با یک دهم آن زمان، از وب سایت سرام پخش کالای مورد نیاز خود را انتخاب کنید و اجازه بدهید فروشندگان و بازرگانی‌های نزدیک به شما خدمات حمل، تخریب و نصب را بعهده بگیرند .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی کاشی و سرامیک سرام پخش

اولین بازار آنلاین تخصصی کاشی، سرامیک و مصالح ساختمانی در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان