اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904104400714566

روز صنعت و معدن، روزی برای هم‌افزایی دانش و یافته‌های نو

کد: 139904104400714566

https://bit.ly/3gcEnYT

، یزد , (اخبار رسمی): جایگاه صنعت و معدن در توسعه اقتصادی کشور، توجه جدی به موضوعات مهم اقتصادی و تسهیل امور به منظور برون‌رفت از شرایط حاکم (تحریم‌ها، عدم عضویت در برخی سازمان‌ها از جمله سازمان تجارت جهانی و ...) ضروری است.

روز صنعت و معدن، روزی برای هم‌افزایی دانش و یافته‌های نو
روز صنعت و معدن، روزی برای هم‌افزایی دانش و یافته‌های نو

نقش گرامیداشت روز صنعت و معدن در تحقق شعار سال با توجه به حضور تولیدکنندگان، تجار، صاحب‌نظران و سیاست‌گذاران حوزه صنعت ، معدن و تجارت باعث حمایت از تولید و کالای داخلی می‌شود.

با توجه به این که جایگاه صنعت، معدن و تجارت در توسعه اقتصاد کشور بسیار حائز اهمیت است، نیازمند توجه جدی مسئولان به موضوع گرانی، نرخ بهره بانکی، قیمت و نوسانات نرخ ارز، تزریق نقدینگی و تعامل بیشتر بانک‌ها به این موضوع است و برای برون رفت از شرایط حاکم، علاوه بر افزایش تعاملات لازم، اقدامات عملی بسیار کارآمد می‌باشد. از آنجایی که ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های صنعتی در کشور ما بسیار بالا است، تعامل بیشتر دولتمردان و مسئولان با تشکل‌ها و انجمن‌های بخش خصوصی، بسیار مهم است و می‌تواند به توسعه همه‌جانبه کشور منجر شود و در تولید ملی و همچنین بهبود فضای کسب و کار و رفع مشکل صنعت و تولید، بسیار موثر باشد.

البته در این میان نباید از ظرفیت‌های بالای منابع انسانی در کشور که می‌تواند به ارتقای بهره‌وری و توانمندسازی بخش صنعت و تولید، کمک ویژه‌ای داشته باشد، غافل شد و باید بیش از گذشته به این موضوع توجه داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی کاشی و سرامیک سرام پخش

اولین بازار آنلاین تخصصی کاشی، سرامیک و مصالح ساختمانی در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]