اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904094398714566

تزریق حس شادی به فضا

کد: 139904094398714566

https://bit.ly/3ibssw1

، یزد , (اخبار رسمی): شادی، فضا، رنگ، کاشی ، سرامیک ، سلیقه ، همنشینی رنگ

تزریق حس شادی به فضا
تزریق حس شادی به فضا

برایتان مهم است که خانه یا محلی با تعادل و گردش انرژی مثبت داشته باشید  ؟

 از یکنواختی دیوارهای سفید اتاق نشیمن خود خسته شده‌اید و به دنبال راهی برای تزریق حس شادی به فضا هستید ؟

 قطعاً جواب شما تغییر رنگ ... می‌باشد. حتی شما می‌توانید خلاقیت به خرج دهید و فقط نیمی از اتاق را تغییر دهید. این کار به شما کمک می‌کند تا فضای اتاق نشیمن‌تان جلوه کند.

هارمونی و نظم هماهنگی را تو خونه یا محل کار شما به جریان می‌اندازد و همچنین روی بخش‌های مختلف زندگی شما مثل سلامتی، موفقیت و عشق خیلی تاثیرگذار است.

شما می‌توانید با تعویض رنگ کاشی و سرامیک خانه از کاشی دیوار هال و پذیرایی و سرامیک کف اتاق خواب و کاشی دیوار آشپزخانه و حتی سرامیک حمام و سرویس بهداشتی حس شادی و نشاط را در فضای خانه و برای خانواده ایجاد کنید. شما با تعویض و یا حتی رنگ کردن کاشی و سرامیک در بخش‌های مختلف خانه در کنار هم‌نشینی رنگ‌ها این حس شادی را در خانه دوچندان کرده و از ایجاد فضایی دلنشین برای خود و خانواده لذت ببرید.

کاشی و سرامیک این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید متناسب با سبک و سلیقه شخصی خود بتوانید در تنوع طرح و رنگ انتخاب کنید و یا اینکه در زمان‌های خاص حتی شاید برای سرگرمی تغییراتی کوچک اما زیبا همانند رنگ‌آمیزی بر روی آنها انجام دهید تا زندگی برای ما همیشه تازگی خود را داشته باشد. شما کافی‌ست در همنشینی رنگ‌ کاشی و سرامیک برای محیط اتاق خود با توجه به اینکه شاید فرش و مبلمان و پرده و حتی رنگ کوسن اتاق می‌تواند تاثیر بسزایی داشته باشد کمی لطافت و دقت به خرج دهید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی کاشی و سرامیک سرام پخش

اولین بازار آنلاین تخصصی کاشی، سرامیک و مصالح ساختمانی در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان