اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904294437314566

راهکار برون رفت از بحران فروش کاشی و سرامیک در دوران کرونا ویروس

کد: 139904294437314566

https://bit.ly/32EgDtc

، یزد , (اخبار رسمی): توسعه اینترنت، روش‌های خرید ما را به کلی دگرگون کرده است. منافع موجود در خرید اینترنتی، هر روز تعداد بیشتری از مردم را به تجربه آن و ایجاد تغییر در الگوهای متداول خرید ترغیب می‌کند.

راهکار برون رفت از بحران فروش  کاشی و سرامیک در دوران کرونا ویروس
اپیکیشن سرام پخش

در حالیکه مشغله‌های روزانه فرصت لذت بردن از اوقات فراغت را کاهش داده است، صرف زمان‌های طولانی برای انجام سفرهای درون شهری و خرید نیازهای روزانه معنای خود را از دست می‌دهد. آنچه در فرصت اوقات فراغت برای افراد در اولویت قرار می‌گیرد؛ تفریح، آموزش، ورزش، لذت بردن از علایق شخصی و رفع خستگی‏‏های روزانه است. همه این عوامل افراد را مجاب به استفاده از روش‌های نوین، مانند مراجعه به یک فروشگاه اینترنتی می‌کند که در کمترین زمان انجام فعالیت‌های وقت‌گیر گذشته را حل می‌کند. راهکارهای متنوعی که دنیای نوین برای رفع نیازهای روزمره از جمله انتخاب و خرید کالا به افراد پیشنهاد می‌دهد، باعث افزایش سرعت و دقت در انجام این امور می‌شود. با این شرایط تازه دیگر کمتر کسی کالایی را بدون تحقیق و بررسی خریداری می‌کند. مشتریان پیش از خرید هریک از کالاهای مورد نیاز خود، با طیف وسیعی از انتخاب‌ها مواجه‌اند و در مقابل آن، به اطلاعات دقیق‌تری نیازمندند. دقت در ویژگی‌های هر کالا و دسترسی به اطلاعات صحیح نیاز اساسی مشتریان است. امروزه روش‌های نوین و هوشمندانه خرید، می‌تواند به خوبی پاسخگوی نیازهای مشتریان باشد و همین امر موجب شده روزانه افراد بیشتری به جمع استفاده‌کنندگان سرویس‌های فروش اینترنتی بپیوندند.

پیچیدگی‌ها و مشکلات فروش اینترنتی کاشی و سرامیک

در فروش محصولات مختلف بسته به نوع محصول با چالش‌های متفاوتی مواجه می‌شویم. مثلا در مورد پوشاک سایز، رنگ واقعی و مواردی نظیر تن‌خور لباس و ست کردن آن در هنگام فروش اینترنتی چالش بزرگی محسوب می‌شود یا در مورد محصولات سوپر مارکتی تاریخ انقضای محصولات و نحوه‌ی انبارداری از مواردی‌ست که در فروش آنلاین به راحتی قابل مدیریت نمی‌باشد. یا در مورد فست‌فودها و غذاهای گرم، سرعت و نحوه‌ی مطلوب ارسال باید مورد توجه قرار گیرد که به نظر می‌رسد اسنپ‌فود توانسته در این زمینه سرویس‌های باکیفیتی را ارائه نماید.فروش اینترنتی کاشی و سرامیک نیز همچون سایر کالاها داری محدودیت‌ها و چالش‌های مختلفی در زمان خرید اینترنتی می‌باشد. یکی از تفاوت‌های اصلی کاشی و سرامیک با کالاهای دیجیتال، پوشاک و محصولات سوپرمارکتی، نسبت وزن به قیمت بالای کاشی و سرامیک می‌باشد. به این معنی که در کالای دیجیتال شما یک تلفن همراه به وزن تقریبی 300 گرم را به ارزش 20 میلیون تومان یا بالاتر خریداری می‌نمایید. این مثال در مورد پوشاک، بسیاری از محصولات سوپر‌مارکتی و فروشگاهی نیز صادق است. نسبت وزن به قیمت بالای کاشی و سرامیک باعث می‌شود که فروش اینترنتی این محصولات با چالش‌های زیادی همراه گردد. گاهی به دلیل همین نسبت بالا، هزینه‌ی ارسال کاشی و سرامیک نسبت به خود کالا بسیار گران‌تر می‌شود و شاید در بسیاری از موارد هزینه‌ی حمل تاثیر قابل توجهی در قیمت تمام شده‌ی کالا دارد و شما نمی‌توانید از ترفندها و سرویس‌هایی نظیر تحویل رایگان در فروش اینترنتی کاشی و سرامیک بهره‌مند شوید.نوع بازاریابی و فروش کاشی و سرامیک نیز تفاوت‌ زیادی با سایر کالاها دارد. در اغلب کالاها برندینگ تولیدکننده و تجربه‌ی شخصی مصرف‌کننده نقش بسزایی در انتخاب کالا دارد، در حالیکه در بازار کاشی و سرامیک، فعالیت بازاریابان، مشاوره و روابط آنها می‌تواند نقش تعیین‌کننده‌ای در انتخاب طرح و سبک و رنگ مورد نظر برای مصرف‌کنندگان داشته باشد. همین موضوع که بازاریابی کاشی و سرامیک را مبتنی بر روابط بازاریابان در بازار کرده است، سبب می‌شود که فروش و بازاریابی اینترنتی کاشی و سرامیک بدون در نظر گرفتن نقش بازاریابان به طور مطلوب صورت نگیرد.تحویل فوری نیز چالش دیگری‌ست که در بحث فروش آنلاین کاشی و سرامیک، چینی بهداشتی، شیرآلات و اکسسوری، تجهیزات نصب همواره مطرح است. مدیریت ارسال آنلاین یک دوربین دیجیتال با لوازم جانبی به همراه یک تلفن همراه و ... یا یک عدد پیتزا همراه با نوشیدنی و سالاد به مراتب کار ساده‌تری است در مقایسه با ارسال کاشی و سرامیک! چرا که علیرغم استفاده‌ همزمان این کالاها با یکدیگر به دلیل ماهیت متفاوت آنها، هر یک از این محصولات از انبارهای جداگانه‌ای بارگیری می‌شوند و در بسیاری از موارد بارگیری همه این اقلام در یک خودرو امکان‌پذیر نیست و یا با هزینه‌های بالایی همراه است که محاسبه‌ی دقیق و منطقی آن بصورت آنلاین کار ساده‌ای نمی‌باشد.

طرح و رنگ، درجه کیفی، نوع بسته‌بندی، خدمات نصب، لوازم جانبی و بسیاری پارامترهای دیگر در تعیین قیمت نهایی نقش تعیین‌کننده‌ای دارند. اعمال همه‌ی این پارامترها در زمان خرید آنلاین مسئله‌ای دیگری‌ست که نمی‌توان بدون در نظر گرفتن آن فرآیند اینترنتی خرید را کامل نمود.مجموعه سرام پخش با دو دهه تجربه که از ابتدای سال 1398  بصورت تخصصی به بازار فروش کاشی و سرامیک، چینی بهداشتی، شیرآلات و اکسسوری، تجهیزات نصب ورود کرده و با بکارگیری ابزارهای لازم اقدام به فروش آنلاین نموده است. البته با بهره‌گیری از تیم برنامه‌نویسی با تجربه و خلاق در کنار متخصصین و کارشناسان حوزه‌ی فروش کاشی و سرامیک و با تحقیقات کافی و استفاده از الگوهای مناسبی که در سایر کشورها تجربه شده است، توانسته تمامی چالش‌ها و پیچیدگی‌هایی که در فروش اینترنتی این قبیل کالاها مطرح می‌باشد را حل نماید. بازار آنلاین سرام پخش هم‌اکنون به عنوان اولین بازار آنلاین کاشی و سرامیک، چینی بهداشتی، شیرآلات و اکسسوری، سنگ و موزائیک، تجهیزات نصب توانسته با همکاری تولیدکنندگان برتر، اعتماد مشتریان در خرید آنلاین را تا حد زیادی تامین نماید و با تلاش تیم فناوری اطلاعات و گروه تامین و فروش با توجه به حجم خوب درخواست‌ها برای تامین کاشی و سرامیک از سایر کشورها، به زودی در بازار صادراتی و بخصوص کشورهای همسایه نیز بشکل مناسبی ورود خواهد کرد.

برای هماهنگی و ارتباط بهتر و بیشتر با مجموعه بازار آنلاین سرام پخش می‌توانید این مجموعه را دنیال کنید. www.CERAMPAKHSH.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی کاشی و سرامیک سرام پخش

اولین بازار آنلاین تخصصی کاشی، سرامیک و مصالح ساختمانی در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان