اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904044388314512

بررسی متداول ترین سوالات آزمون دکتری

کد: 139904044388314512

https://bit.ly/2CCSCYr

، تهران , (اخبار رسمی): سایت رسمی کشور جهت ثبت نام دکتری 1400 کدام است؟ از چه تاریخی داوطلبان آزمون دکتری 99 می توانند نسبت به انتخاب رشته تحصیلی خود اقدام نمایند؟ آیا در مصاحبه دکتری تمام سوالات به زبان فارسی پرسیده می شود؟ آیا در دانشگاه های آزاد شهریه برای مقطع تحصیلی دکتری هر سال تغییر می کند؟

بررسی متداول ترین سوالات آزمون دکتری
بررسی متداول ترین سوالات آزمون دکتری

سایت رسمی کشور جهت ثبت نام دکتری 1400 کدام است؟
سایت رسمی کشور جهت ثبت نام دکتری 1400 www.sanjesh.org می باشد. داوطلبان آزمون دکتری می توانند نه تنها برای ثبت نام، بلکه تمام موارد مرتبط با آزمون دکتری را از طریق همین سایت پیگیری نمایند.

از چه تاریخی داوطلبان آزمون دکتری 99 می توانند نسبت به انتخاب رشته تحصیلی خود اقدام نمایند؟
با توجه به شیوع ویروس کرونا در کل جهان و اپیدمی شدن این ویروس زمان برگزاری آزمون دکتری 99 به صبح جمعه مورخ 9 خرداد 1399 موکول شده است. از آن جایی که شیوع این ویروس موجب اختلال در برگزاری آزمون دانشگاه های سراسری و دولتی گردیده است هنوز اطلاعیه ای که مبنی به زمان اعلام نتایج دکتری باشد وجود ندارد. اما با در نظر گرفتن روال گذشته می توان گفت که چند روز بعد از اعلام نتایج آزمون دکتری داوطلبان می توانند نسبت به انتخاب رشته تحصیلی خود اقدام نمایند.

آیا در مصاحبه دکتری تمام سوالات به زبان فارسی پرسیده می شود؟
پاسخ منفی است. امکان پرسش سوالات در مصاحبه دکتری به زبان انگلیسی هم وجود دارد و نمی توان پیش بینی کرد که حتما سوالات به زبان فارسی پرسیده خواهد شد.

آیا نتایج مربوط به انتخاب رشته تحصیلی در دانشگاه های سراسری و آزاد به طور مشترک به داوطلبان آزمون دکتری اطلاع رسانی می گردد؟
پاسخ منفی است. اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری در دانشگاه های آزاد با سراسری مشترک نمی باشد و از طریق سایت www.azmoon.org به داوطلبان آزمون دکتری دانشگاه های آزاد اطلاع رسانی می گردد.

آیا در دانشگاه های آزاد شهریه برای مقطع تحصیلی دکتری هر سال تغییر می کند؟
بله. شهریه مقطع تحصیلی دکتری هر سال متفاوت از سال قبل است. از این رو مسئولان ذی صلاح هر سال تغییرات اعمال شده بر شهریه های دانشگاه آزاد را به داوطلبان اعلام می نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پایگاه خبری آزمون دکتری

وب سایت پایگاه خبری آزمون دکتری (phdphd.org) دارای نماد اعتماد رسانه برخط از مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی(کد شامد 1-1-711906-65-4-1)، با هدف اطلاع‌رسانی آخرین اخبار آزمون دکتری، مشاوره رایگان آزمون دکتری و توزیع عادلانه سرفصل های آزمون دکتری میان داوطلبان این دوره تحصیلی، شروع به فعالیت کرده است و همواره با بکارگیری برترین روش های مشاوره تحصیلی، مطالعه ویژه آزمون دکتری و به روزترین سرفصلها و اخبار دکتری ، راه را برای داوطلبان آزمون دکترا هموارتر نموده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش