اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904044391213814

جدیدترین روش های درمان کبد چرب

کد: 139904044391213814

https://bit.ly/2CDgV8v

، اصفهان , (اخبار رسمی): متاسفانه درمان کبد چرب به صورت قطعی در حال حاضر امکان پذیر نیست؛ چرا که به دلیل تجمع بیش از حد چربی در بافت کبد، کبد به صورت جدی آسیب دیده است.

جدیدترین روش های درمان کبد چرب | فدولا
جدیدترین روش های درمان کبد چرب

اساس درمان کبد چرب، تغییر عادات غذایی و اصلاح آن و ورزش و کاهش وزن است. با این حال چندین روش جدیدا مورد بررسی قرار گرفته اند که نتایج امیدوار کننده ای داشته اند. مطالعه مطلب زیر می تواند جدیدترین و موثرترین راه های درمان کبد چرب را به شما نشان دهد. به طور کلی جدیدترین درمان ها هم در علم نوین و هم در طب سنتی تلفیقی گسترش داشته اند. به همین دلیل جدیدترین راه های  درمان کبدچرب در یکی از دسته های زیر قرار می گیرند که هر کدام خود زیر مجموعه هایی دارند:

  • آنتی اکسیدان ها، حد واسط طب نوین و سنتی


آنتی اکسیدان ها در درمان کبد چرب موثر هستند ولی تاثیر مهمی در یافته های هیستولوژیک نداشته اند. چندین آنتی اکسیدان اخیرا توسط برخی از پزشکان انگلیسی مورد استفاده قرار گرفته اند که توانسته علائم را تا حد زیادی کاهش دهند.

  • درمان کبد چرب در طب نوین 

در طب نوین درمان اختصاصی برای کبد چرب وجود ندارد، ولی شما با کنترل بیماری های زمینه ای از قبیل کاهش وزن، چربی های خون، دیابت و یا قطع نمودن داروهای مضر می توانید از پیشرفت این بیماری جلوگیری نمایید. اما این نکته لازم به ذکر است که تا این لحظه درمان قطعی برای این بیماری وجود ندارد، اما چندین مقاله در سال گذشته میلادی منتشر شده اند که در صورت موفقیت عملی می توانند درمان کبد چرب را به شکل قطعی محقق کنند. در ادامه به این مقالات می پردازیم.

  • درمان کبد چرب در طب سنتی

برخی از عصاره های گیاهی که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت می توانند بخشی از علائم کبد چرب را به طور کامل از بین ببرند، اما استفاده همزمان از همه آن ها عوارض تداخلی به همراه داشته است. امروزه تلفیق طب نوین و سنتی توانسته است برخی داروهای گیاهی و سنتی را تولید کند که درمان کبد چرب را تا حدودی زیادی موفقیت آمیز کرده اند. برای شناختن این داروها با ما همراه باشید.

  • درمان کبد چرب به روش پیوند کبد

در مواردی به دلیل بی توجهی فرد مبتلا، بیماری به سرعت رشد می کند و بسیار شدید می شود. در این حالت درمان های موقتی و مرسوم کارساز نخواهند بود و فرد باید تحت عمل پیوند کبد قرار گیرد. این روش درمان زیاد مورد توجه نیست؛ چرا که علائم گاها وحشتناکی دارد که در ادامه به آن ها می پردازیم اما پیوند کبد آخرین step یا گام درمان کبد چرب در طب نوین است.

علاقمندان برای آشنایی با روش های درمان کبد چرب در طب سنتی به سایت فدولا مراجعه نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی فدولا

فروشگاه اینترنتی فدولا - خرید و فروش عمده و جزیی انواع قهوه در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان