اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106286532713814

معجزه درمان آلزایمر

کد: 140106286532713814

https://bit.ly/3QXXrMi

، اصفهان , (اخبار رسمی): در تحقیقی که سال گذشته انجام شده مشخص شد مصرف کافئین می ‌تواند از ابتلا به آلزایمر جلوگیری کند. حتی این تحقیق به وضوح این موضوع را ثابت کرد که درمان آلزایمر با قهوه امکان پذیر است.

معجزه درمان آلزایمر
درمان الزایمر

پژوهشگران دانشگاه فلوریدا در تحقیقات خود دریافتندمصرف روزانه 400 میلی ‌گرم قهوه علائمی مانند آلزایمر را در موش ‌ها متوقف کرده و حتی روند بیماری در آن ها را به حالت معکوس درآورده است.

معجزه درمان آلزایمر با قهوه به قدری جالب است که در آن، بعد از دو ماه مصرف قهوه، موش‌ ها در تست‌‌های حافظه نمره ‌ای مانند موش‌ های سالم دریافت کردند. محققان معتقدند که مصرف روزانه کافئین، میزان پروتئین خاصی را که بتا‌آمیلوئید نام دارد و در بدن مبتلایان به آلزایمر یافت می ‌شود، به نصف کاهش می دهد. حال آن که قهوه منبعی غنی از کافئین است.

 «گری آرینداش دکترای عصب شناسی بالینی، محقق اصلی این پروژه تحقیقاتی بوده است. او در بخشی از مصاحبه خود با مدیکال اکسپرس می گوید: «امروزه ما مطمئن هستیم که درمان آلزایمر با قهوه امکان پذیر است. قهوه به آسانی وارد مغز می ‌شود و به طور مستقیم بر روند بیماری و بهبود آن تأثیر می‌ گذارد.»

بررسی‌های اخیر در مرکز تحقیقاتی فلوریدا نشان داد مصرف روزانه الکل در اوایل سنین بزرگسالی از بروز تورم در مغز جلوگیری کرده و با کاهش میزان ماده بتاآمیلوئید در مغز، از بروز بیماری آلزایمر جلوگیری می ‌کند. حقیقتا قهوه معجزه درمان آلزایمر است» .

سلسله واکنش های قهوه در درمان آلزایمر
معجزه درمان آلزایمر با قهوه زمانی خود را نشان می دهد که ما به طور دقیق به بررسی ویژگی ها و خواص درمانی قهوه می پردازیم. سلسله واکنش های قهوه در درمان آلزایمر  یکسری واکنش ها را به ترتیب عوامل خطر برای ایجاد آلزایمر را برطرف و سپس به درمان آلزایمر می پردازد. خواص زیر، همگی باعث شروع روند درمان آلزایمر با قهوه می شوند :

قهوه با خنثی کردن مواد شیمیایی درون مغز که اثرات سوء دارند، در مرحله اول افسردگی را از بین می برد. افسردگی بیش از حد در مواردی باعث ایجاد آلزایمر می شود.
شاید این خاصیت ربط زیادی به معجزه درمان آلزایمر قهوه نداشته باشد؛ اما به طور غیرمستقیم در جلوگیری از آلزایمر موثر است. بسیاری از ما گرفتار سردردها می شویم و برای تسکین آنها به داروهای شیمیایی مسکن روی می آوریم.

تحقیقات نشان می‌دهد که برخی از این داروها خود عامل ایجاد پلاک های آمیلوئید و آلزایمر هستند.

قهوه با کافئینی که دارد برای درمان سردرد از تمام مسکن های موجود قوی تر است.در مواردی مشاهده شده است که پارکینسون به صورت مکمل در کنار آلزایمر اثراتی را از خود بروز می دهد. شما با بهره گیری از درمان آلزایمر با قهوه می توانید پارکینسون را هم درمان کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی فدولا

فروشگاه اینترنتی فدولا - خرید و فروش عمده و جزیی انواع قهوه در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان