اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009285584513814

موثرترین راه های پیشگیری از آلزایمر

کد: 140009285584513814

https://bit.ly/3Fg55N5

، اصفهان , (اخبار رسمی): اگر تنها تعدادی از عادات زیر را در زندگی خود داشته باشید، گرفتار آلزایمر نخواهید شد.

موثرترین راه های پیشگیری از آلزایمر
موثرترین راه های پیشگیری از آلزایمر

اگر تنها تعدادی از عادات زیر را در زندگی خود داشته باشید، گرفتار آلزایمر نخواهید شد و اگر مبتلا به این بیماری هم بشوید، 8 مورد از ساده ترین و موثرترین روش ها درمان آلزایمر مشکل شما را برطرف خواهند کرد.


بدن خود را به تحرک وادار کنید
محققان به دنبال بررسی های متعددی دریافتند که تحرک، قوی ترین راه پیشگیری از آلزایمر است. بر اساس مطالعاتی که در دانشگاه ایلینویز انجام شد، حتی افرادی که در جوانی ساعت کمی را به تحرک بدنی اختصاص می دادند، درمان آلزایمر را بهتر پاسخ می دادند.

رژیم غذایی خود را ارتقا دهید
بر اساس پژوهشی که در کالج آلبرت اینشتین در نیویورک انجام شد، اگر سبزی ‌های برگدار، سبزیجات، مغزها، انواع توت، لوبیا، غلات کامل، ماهی، طیور، روغن زیتون و قهوه را در رژیم ها غذایی خود بگنجانید، رشته های مغزی خود را تقویت و به پیشگیری از آلزایمر خود کمک کرده اید.

وارد دنیای ادویه ها شوید
ادویه هایی مانند زردچوبه حاوی آنتی ‌اکسیدان کورکومین هستند. در بررسی های متعددی نشان داده شده است که این آنتی ‌اکسیدان در پیشگیری از آلزایمر، سرطان، آرتروز و افسردگی نقش دارد. همچنین پروفسور رابرت دنیل معتقد است درمان آلزایمر در افرادی که از ادویه به حد متوسط در غذاهای خود استفاده می کنند، راحت تر است.

معاشرت با دیگران در پیشگیری از آلزایمر و درمان آن بی نظیر است
بر اساس نتایج تحقیقی که در مرکز بیماری های مغزی RUSH در شیکاگو انجام شد، بهتر است از تنهایی بپرهیزید تا مغزتان جوان بماند. این تحقیق از افرادی که ترس از آلزایمر دارند، می خواهد که بیشتر به معاشرت بپردازند، زیرا این رفتار باعث یادآوری خاطرات و تکرر استفاده از مغز می شود. حتی در متود های درمان آلزایمر افراد را مجبور به معاشرت با خانواده و دوستان می کنند.

مغز خود را ورزش دهید
سعی کنید برای پیشگیری از آلزایمر از سرگرمی های ذهنی استفاده کنید. حل کردن جدول و پرداختن به مباحث ریاضی می تواند احتمال ایجاد آلزایمر در شما را به صفر برساند.

مطالعه کنید تا آلزایمر نگیرید
به عقیده‌ ی برخی دانشمندان، مطالعه می تواند سیناپس های مغزی را تقویت و تعداد تعاملات عصبی را افزایش دهد. در واقع شما برای نگه داری آن چه خوانده اید، مسیر عصبی جدید در مغز خود ایجاد می کنید. یکی از راه های درمان آلزایمر نیز ترغیب افراد به مطالعه است.

نقاشی کنید
بر اساس تحقیقی که در یک بازه‌ی زمانی چهار ساله در کلینیک «مایو» در آمریکا انجام شد، بروز اختلال شناختی خفیف و حتی شدید نظیر آلزایمر در سالخوردگانی که نقاشی، طراحی یا مجسمه ‌سازی می ‌کردند، حدود 75 درصد کمتر بوده است. تقویت نیمکره های مغز از نظر هنرهای تجسمی راه دیگری در جهت پیشگیری از آلزایمر و حتی درمان آلزایمر است.

قرآن بخوانید تا از آلزایمر دور بمانید
خواندن قران به دلیل متن ویژه خود نیاز به تمرکز زیادی دارد. تمرکزی که افراد در هنگام خواندن این کتاب آسمانی دارند، باعث تقویت ارتباطات نوروترانسمیتری مغز و سدد آن پیشگیری از آلزایمر می شود

 

موثرترین داروهای درمان آلزایمر در سالمندان در سایت فدولا

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی فدولا

فروشگاه اینترنتی فدولا - خرید و فروش عمده و جزیی انواع قهوه در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش