اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140207237633613814
در دسترس نیست

مشخصات ظاهری قهوه عربیکا

کد: 140207237633613814

، اصفهان , (اخبار رسمی): اگر تاکنون خرید قهوه عربیکا را انجام داده باشید، احتمالا با شکل دانه های قهوه عربیکا آشنا هستید. از نظر شکل، دانه های عربیکا دراز و بیضی شکل هستند و یک شیار نسبتا کم عمق اما سینوسی دارند و حاوی کافئین کمتری نسبت به روبوستا و انواع دیگر دانه های قهوه هستند.

مشخصات ظاهری قهوه عربیکا
مشخصات ظاهری قهوه عربیکا

یکی دیگر از مهمترین و بارزترین ویژگی های عربیکا، لذیذ بودن آن است که باعث شده است خرید قهوه عربیکا، طرفداران بیشتری داشته باشد. از آن جایی که ما با ظریف ترین نوع قهوه سروکار داریم، جای تعجب نیست که باید فرآیندها، دماها و زمان های برشته شدن به دقت تنظیم و کنترل شوند.

طعم و عطر قهوه عربیکا
اگر از طرفداران قهوه باشید، حتما آوازه قهوه عربیکا را شنیده اید و ممکن است اشتیاق مردم برای خرید قهوه عربیکا شما را تعجب زده کند. اما چرا خرید قهوه عربیکا تا این حد پرطرفدار است؟

  • به دلیل طعم و رایحه بی نظیر آن: 

دانه های قهوه عربیکا به سبب کیفیت بالا، رایحه ای غنی را ارائه می دهند که عامه پسند و کاملاً معطر است و نت های کمی شیرین و ترش از نشانه های رایحه آن است. 

  • خواص منحصر به فرد قهوه عربیکا:

خرید قهوه عربیکا و مصرف مداوم آن، با سلامت قلب و بهبود کنترل قند خون مرتبط است و ممکن است به چربی سوزی و کاهش وزن کمک کند. به نظر می رسد نوشیدن منظم قهوه، شما را در برابر برخی از بیماری های عصبی رایج محافظت می کند، خطر ابتلا به بیماری های کبدی و برخی از انواع سرطان را کاهش می دهد و حتی به افراد کمک می کند عمر طولانی تری داشته باشند.

اغلب مردم قهوه را اولین بار به دلیل کافئین موجود در آن امتحان می کنند. زمانی که برای مثال امتحان دارید یا به هر دلیل دیگری نیاز به بالا بودن سطح انرژی و بیدار ماندن دارید، قهوه مناسب ترین گزینه است. کافئین موجود در قهوه با تحریک سیستم عصبی مرکزی، با خستگی مبارزه می کند و با بلاک کردن گیرنده های یک نوع میانجی عصبی به نام آدنوزین، باعث بالا رفتن سطح دوپامین در مغز شده و خستگی را از شما دور می کند.

می دانیم که در بیماری آلزایمر بر اثر رسوب پلاک های آمیلوئید بر روی سطوح عصبی در مغز، فرد با زوال عقل و سختی در به یاد آوردن خاطرات دور و نزدیک رو به رو می شود. کافئینی که قهوه در اختیار بدن شما می گذارد، مانع از تجمع پلاک های آمیلوئید در سیستم عصبی مرکزی شما شده و از آلزایمر جلوگیری، یا پیشرفت آن را به طور چشمگیری کند می کند.

تحقیقات علمی انجام شده، نشان داده اند که قهوه عربیکا، در مقایسه با سایر انواع قهوه، تاثیر بیشتری در بهبود سلامتی دارد؛ چرا که قهوه عربیکا دارای سطوح بالاتری از اسیدهای کلروژنیک، کولین و تریگونلین است. اسیدهای کلروژنیک، آنتی اکسیدان هایی هستند که با رادیکال های آزاد که به سیستم ها و اندام های بدن آسیب می رسانند، مبارزه می کنند و منجر به جلوگیری از بیماری های جدی تر می شوند. 

کولین یک ماده مغذی ضروری برای عملکرد متابولیک بدن است. تریگونلین نیز یک سلاح قوی در برابر باکتری ها، ویروس ها و حتی تومورها به شمار می رود. بنابراین درست است که قهوه تاثیر بسیاری بر روی سلامتی انسان دارد؛ اما در میان انواع قهوه، خرید قهوه عربیکا و تهیه نوشیدنی از آن، بیشترین تاثیر را در ارتقا بخشیدن سطح سلامت افراد بر عهده دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی فدولا

فروشگاه اینترنتی فدولا - خرید و فروش عمده و جزیی انواع قهوه در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سلامت و زیبایی | سرگرمی و تفریح