اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904124404510874

اقامت کانادا

ثبت شرکت در کانادا

کد: 139904124404510874

https://bit.ly/38xNvof

، تهران , (اخبار رسمی): برای مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت، فرد متقاضی باید طرحی برای کسب و کار داشته باشد. دارا بودن یک برنامه تجاری برای مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت، یک مزیت مهم محسوب می شود و کمک بزرگی به متقاضی می کند.

ثبت شرکت در کانادا
مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت

برنامه تجاری این امکان را به متقاضی می دهد که سرمایه ایی را که برای ثبت شرکت در کانادا اختصاص داده است را تضمین کند و همچنین بهترین فرصت های شغلی را برای او به وجود می آورد.

کانادا یکی از بهترین کشورها برای سرمایه گذاری و کسب و کار است و هر ساله تعداد زیادی از افراد برای ایجاد یک کسب و کار جدید به کشور کانادا مهاجرت می کنند. به طور کلی می توان گفت مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت یکی از بهترین روش های مهاجرت برای افراد سرمایه گذار و تاجر است. متقاضیانی که قصد دارند یک تجارت جدید راه اندازی کنند ، باید پرونده های خود را به اداره مهاجرت و سفارت کانادا ارسال کنند و در صورتی که پرونده شان پذیرفته شد، برای مهاجرت به کانادا اقدام کنند. ثبت شرکت در کانادا به عنوان یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری شناخته شده است و سود زیادی برای صاحب شرکت در بر دارد.

با مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت نمی توان اقامت دائمی این کشور را گرفت و با ثبت شرکت در کشور کانادا به فرد مهاجر ویزای توریستی داده می شود تا بتواند به کسب و کار خود در کانادا رسیدگی کند ولی فرد متقاضی نمی تواند برای همیشه در کشور کانادا زندگی کند. مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت با کارآفرینی یکی نیست و با ثبت شرکت در کانادا به افراد متقاضی اقامت دائم داده نمی شود. زیرا مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت، منافع زیادی برای کشور کانادا نخواهد داشت و دولت کانادا به افرادی اقامت دائم می دهد که سودی برای آنها داشته باشد.

مراحل  ثبت شرکت در کانادا

برای مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت، فرد متقاضی باید قوانین و شرایط خاصی را رعایت کند تا بتواند طی یک مرحله قانونی شرکت خود را به ثبت برساند. فردی که می خواهد از طریق ثبت شرکت به کشور کانادا مهاجرت کند، باید نامی برای شرکت انتخاب کند. فردی که قصد ثبت شرکت دارد، باید در انتخاب نام شرکت دقت کند و نباید نامی تکراری برای شرکتش انتخاب کند. همچنین نامی که برای شرکت انتخاب می شود باید با کاری که در شرکت انجام می شود، سنخیت داشته باشد و بی ربط نباشد. برای ثبت شرکت، تکمیل اساسنامه ضروری است و فرد متقاضی برای ثبت شرکت باید اساسنامه ایی را تکمیل کند. برای تکمیل اسانامه رعایت بعضی نکات ضروری است و صاحب شرکت باید این نکات را رعایت کند.

فرد متقاضی باید استانی که قصد ثبت شرکت در آن را دارد از قبل مشخص کند.

نام مدیر عامل شرکت و همچنین امضای او باید در اساسنامه باشد.

صاحب شرکت باید نامی را که برای شرکتش در نظر دارد، در اساسنامه بنویسد.

متقاضی باید مشخص کند که می خواهد چه نوع شرکتی ثبت کند و وظیفه خود و دیگر اشخاص را در شرکت مشخص کند.

متقاضی باید مقرراتی برای شرکت در نظر بگیرد و باید تمام مقررات شرکت را در اساسنامه بنویسد. این اساسنامه باید به زبان فرانسه و انگلیسی ترجمه شود تا کارکنان کانادایی متوجه آن شوند.

اعضای هیئت مدیره و همچنین تعداد شرکت های وابسته به آن نیز باید توسط صاحب شرکت مشخص شود.

محل زندگی فرد،آدرس شرکت و تلفن متقاضی باید در اساسنامه قید شود.

فردی که به عنوان مدیر عامل برای شرکت انتخاب می شود باید فردی حقیقی باشد زیرا فرد حقوقی نمی تواند سمت مدیر عامل را داشته باشد. مدیر عاملی که برای شرکت در نظر گرفته می شود، دست کم باید 18 سال سن داشته باشد و به سن قانونی رسیده باشد، همچنین باید گواهی عدم سوء پیشینه ارائه دهد. صاحب شرکت باید وضعیت مالی خوبی داشته باشد و بتواند کلیه کارکنان شرکت را از نظر مالی حمایت کند. مدیر عاملی که کار ثبت شرکت را انجام می دهد باید به کلیه حساب های مالیاتی رسیدگی کرده و همچنین کلیه سهام شرکت را بیمه کند.  

مزایای مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت

کشور کانادا به عنوان یکی از بهترین کشورهای توسعه یافته شناخته شده است و با مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت فرد مهاجر می تواند از مزایای کار در این کشور بهره مند شود. مالیاتی که برای شرکت ها در کانادا دریافت می شود، بسیار پایین است، به طور کلی کی می توان گفت نرخ مالیات شرکت ها از نرخ مالیات فردی کم تر است در نتیجه با ثبت شرکت، فرد مهاجر امتیازات زیادی کسب خواهد کرد. یکی دیگر از مزایای مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت این است که با ثبت شرکت یک شخصیت حقوقی جدید به نام شرکت ثبت می شود. شرکتی که در کشور کانادا ثبت می شود، مطابق با حقوق کانادا همانند یک شخص حقیقی بوده و دارای تعهدات و حق و حقوق است. تمام دارایی و اموال شرکت فرد مهاجر، متعلق به سهامداران نیست بلکه متعلق به خود شرکت است.

زمانی که برای یک شرکت، شخصیتی حقوقی در نظر گرفته می شود، سهامداران یک شرکت محدود می شوند. این بدان معناست که سهامداران شرکت، مسئولیتی در برابر بدهی های شرکت نخواهند داشت و در صورت ورشکسته شدن شرکت، سرمایه داران شرکت فقط سرمایه خود را از دست می دهند. حتی در صورتی که سهامداران جزء صاحبان اصلی شرکت باشند، افرادی که از شرکت طلب دارند نمی توانند به خاطر بدهی های شرکت از سهامداران شکایت نمایند. به طور کلی می توان گفت با مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت فرد مهاجر می تواند در صورت دریافت اقامت دائم این کشور، از مزایای زندگی در کشور کانادا بهره مند شود. بعضی از این مزایا را در این مقاله به اختصار شرح خواهیم داد:

مهاجرین می توانند تا آخر عمر از بیمه خدمات درمانی به صورت رایگان استفاده کنند و فرزندان آنها می توانند به صورت رایگان در کشور کانادا تحصیل کنند.

با سرمایه گذاری در کشور کانادا، گرفتن پاسپورت کانادایی آسان می شود و فردی که برای ثبت شرکت سرمایه گذاری کرده می تواند به راحتی پاسپورت کانادایی اخذ کند.

دولت کانادا خیلی سریع به پرونده ها رسیدگی می کند و کارهای ثبت شرکت را انجام می دهد.

مدارک لازم برای مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت

برای ثبت شرکت در کانادا، متقاضی باید مدارکی برای شروع کار ارائه دهد. صاحب شرکت باید کلیه کارکنان شرکت را بیمه کرده و فرم بیمه آنها را ارائه دهد. مدارک مربوط به هویت سهامداران شرکت و شرکا برای ثبت شرکت لازم است و همچنین متقاضی باید یک فرم تایید شده برای درخواست ثبت شرکت و مدارک هویتی آن به اتاق بازرگانی ارائه نماید.  

مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت و قوانین مربوط به آن

مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت، قوانینی مخصوص به خود دارد و یکی از مهمترین قوانین ثبت شرکت در کانادا، داشتن اساسنامه و تکمیل آن است. در این مقاله موارد مربوط به تکمیل اساسنامه شرکت را به اختصار شرح می دهیم.

کلیه مقررات مربوط به شرکت، باید به طور کامل در اساسنامه قید شده باشد و اعضای هیئت مدیره و وظایفی که بر عهده آن ها است نیز باید مشخص باشند و هیچ گونه ابهامی نباید در این زمینه وجود داشته باشد.

برای مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت، فرد متقاضی باید عوامل مهمی را در نظر داشته باشد. یکی از مهمترین و ضروری ترین عواملی که صاحب شرکت باید به آن توجه کند، ریسک پذیر بودن سرمایه گذاری های خارجی است. این بدان معناست که ممکن است سرمایه گذاری او با شکست مواجه شود زیرا ممکن است دولت کانادا بر اساس سیاست های بین المللی اش، اموال و دارایی افراد مهاجر را در کشور خود توقیف کند و اجازه هیچ گونه فعالیتی به آنها ندهد. ولی خوشبختانه می توان گفت میزان این ریسک در کشور کانادا در مقایسه با سایر کشورها کمتر است و به همین دلیل است که افراد زیادی از طریق ثبت شرکت به کشور کانادا مهاجرت کرده و کار خود را شروع می کنند. صاحب شرکت بعد از دریافت مجوز شرکت، باید مبلغ 800000 دلار به عنوان امانت به دولت کانادا پرداخت نماید و مدت زمان این وثیقه در حدود 5 سال است. افرادی که قصد ثبت شرکت را دارند باید دست کم سه سال به عنوان مدیر، فعالیت داشته باشند.

مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت و انواع شرکت

به طور کلی می توان گفت فرد متقاضی می تواند چهار نوع شرکت را در کشور کانادا به ثبت برساند و باید با توجه به طرح و تجارتی که در نظر دارد، شرکت مورد نظرش را راه اندازی کند. فردی که قصد مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت را دارد، باید در مورد تمام شرکت ها تحقیق کند و با توجه به هدفی که از ثبت شرکت دارد، شرکت خود را راه اندازی کند. در این مقاله انواع شرکت و چگونگی ثبت آن را به اختصار شرح خواهیم داد.

شرکت با مالکیت شخصی یا انفرادی

شرکت با مسئولیت محدود

شرکت تعاونی

شرکت مشارکتی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ویزا نیو

موسسه مهاجرتی ویزا نیو با برخورداری از همکاری وکلای با تجربه و بین المللی در اروپا ، کانادا ، امریکا و استرالیا سعی دارد تمامی امور حقوقی مهاجرت ( کاری، تحصیلی، توریستی، سرمایه گذاری و ثبت شرکت، تمکن مالی، اخذ انواع اقامت های بلند مدت و کوتاه مدت، مشاوره حقوقی به امور مهاجرین و پناهندگان و …) فعالیت می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی