اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904194416710874

شرایط دریافت ویزای توریستی هلند

کد: 139904194416710874

https://bit.ly/3em3o2n

، تهران , (اخبار رسمی): آمستردام پایتخت هلند است این شهر در فهرست رتبه بندی با کیفیت ترین شهرها برای زندگی در هلند رتبه چهارم را کسب کرده است و به ترتیب آیندهوون، روتردام، دن هاگ رتبه اول تا سوم با کیفیت ترین شهرها برای زندگی در این کشور را به دست آورده اند.

ویزای توریستی هلند
ویزای توریستی هلند

اگر شما هدف اقامت بلند مدت در این کشور را دارید نیز می توانید برای اقامت های دیگر از قبیل ویزای تحصیلی هلند یا ویزای کاری هلند اقدام نمائید.

اگر قصد اخذ ویزای توریستی هلند و سفر به این کشور اروپایی زیبا را دارید ما در این مقاله اطلاعات جالبی از این کشور را در اختیار شما می گذاریم. همانطور که می دانید آمستردام پایتخت هلند است این شهر در فهرست رتبه بندی با کیفیت ترین شهرها برای زندگی در هلند رتبه چهارم را کسب کرده است و به ترتیب آیندهوون، روتردام، دن هاگ رتبه اول تا سوم با کیفیت ترین شهرها برای زندگی در این کشور را به دست آورده اند.

انواع ویزای کشور هلند

اگر به عنوان توریست می خواهید از این کشور زیبا دیدن کنید به ادامه این مقاله توجه نمائید. این که شما برای سفر به این کشور به ویزا نیاز دارید یا خیر به مواردی مانند ملیت، مقصد و مدت زمان اقامت شما بستگی دارد. ویزای توریستی هلند می تواند شرایط ورود به شنگن را فراهم سازد. هلند کشوری عضو ناحیه شنگن محسوب شده و بالتبع از قوانین ویزایی این ناحیه تبعیت می کند. انواع ویزایی که یک شخص برای سفر به هلند ممکن است نیاز داشته باشد شامل موارد ذیل می باشد:

ویزای حمل و نقل فرودگاهی: اگر در حال انتقال از یک پرواز به پروازی دیگر در فرودگاه هلند باشید ممکن است به یک ویزای حمل و نقل هوایی نیاز داشته باشید.

ویزای اقامت کوتاه مدت: ویزای اقامت کوتاه مدت شنگن به شما اجازه می دهد برای مدت حداکثر 90 روز در هلند اقامت داشته باشید. شما با این ویزا می توانید از باقی کشورهای حوزه شنگن نیز بازدید نمایید.

ویزای اقامت بلند مدت: اگر قصد اقامت بیش از 90 روز در هلند را داشته باشید باید این ویزا را تهیه کنید و استیکر mvv که میزان اقامت شما را مشخص می کند در گذرنامه شما وجود داشته باشد.

ویزای کارائیباگر: قصد سفر به جزایر کارائیب واقع در قلمرو کشور هلند را داشته باشید باید ویزای جداگانه ای به همین نام تهیه کنید که به شما امکان بازدید از آروبا، بونیر،کوراسائو، صبا، سنت آواستیاس و سنت مارتین را می دهد.

نحوه اخذ ویزای توریستی هلند

برای سفرهای توریستی به هلند ویزای اقامت کوتاه مدت شنگن اخذ می شود. این ویزا برای حداکثر 90 روز معتبر است اما ویزای برخی از کشورها به بازدیدکنندگان اجازه می دهد تا 180 روز نیز آزادانه از هلند و کشورهای حوزه شنگن دیدن کنند. به طور معمول ویزای اقامت کوتاه مدت برای 90 روز اعتبار دارد و با همین ویزا نیز می توانید از تمام کشورهای این حوزه بازدید نمایید. متقاضیان محترم می توانند برای اطلاع از انواع ویزای توریستی کشور هلند در سال 2020 و هزینه آنها به جدول زیر مراجعه نمایند:

نوع ویزا و هزینه

ویزای شنگن (تک عبور): برای اقامت 90 روز60€ (یورو)

ویزای شنگن (چند عبور): برای اقامت 90 روز60€ (یورو)

ویزای شنگن کودکان 6 تا 12 ساله: برای اقامت 90 روز35€ (یورو)

ویزای شنگن کودکان 0 تا 6 ساله: برای اقامت 90 روز0€ (یورو)

مراحل دریافت ویزای توریستی هلند

مراحل اخذ ویزای توریستی هلند در سال 2020 عبارت است از:

ویزای مناسب سفر خود را تهیه نمایید (که در این مورد قبلا صحبت به میان آمد و ویزای اقامت کوتاه مدت شنگن را برگزیدیم)

درخواست اخذ ویزا از کشور خود (نحوه درخواست ویزا بستگی به کشوری دارد که در آن اقامت دارید)

شما باید در بدو امر گذرنامه یا مدارک و اسناد مسافرت های خود در 10 سال گذشته را ارائه دهید. (دقت کنید پاسپورت شما حداقل 2 صفحه خالی داشته باشد و حداقل تا 3 ماه بعد از تاریخی که قصد ترک حوزه شنگن را دارید معتبر باشد).

در مرحله بعد باید فرم درخواست ویزا را تکمیل و امضا نمایید. اگر شخص دیگری نیز با شما هم سفر است باید فرم ویزای خود را تکمیل کند. این فرم ها برای کودکان زیر 18 سال باید توسط یکی از والدین یا همراه وی امضا شود.

اگر کمتر از 18 سال داشته باشید و بدون سرپرست خود سفر می کنید لازم است والدین شما فرم رضایت نامه را امضا کنند. مرزبانان ممکن است در هنگام ورود به هلند این فرم را مطالبه کنند.

عکسی که همراه با درخواست شما ارسال می شود برای گذرنامه شما استفاده می شود. همزمان با ارسال درخواست از شما اثر انگشت نیز گرفته می شود که برای 5 سال اعتبار خواهد داشت. برخی از متقاضیان مانند کودکان زیر 12 سال نیازی به داشتن اثر انگشت ندارند.

مرحله بعد پرداخت هزینه های مربوط به درخواست است.

زمان اخذ ویزای توریستی هلند

نزدیک ترین زمانی که می توانید درخواست خود را ارائه دهید 3 ماه قبل از زمان مسافرت است و درخواست شما نباید از 15 روز کاری دیرتر شود. در بیشتر موارد نتیجه ظرف 15 روز کاری اعلام می شود و گاهی اوقات تا 30 روز نیز زمان می برد و در موارد استثنایی حتی تا 60 روز نیز به طول می انجامد مانند زمانی که از شما اسناد اضافی مطالبه می شود. اگر با درخواست شما برای صدور ویزا موافقت شد به شما تبریک می گوییم شما راهی سفر به سرزمین گل های لاله هستید. اما در صورتی که درخواست شما برای ویزای هلند رد شود یک نامه رسمی برای توضیح این تصمیم دریافت خواهید کرد. شما 4 هفته فرصت خواهید داشت تا به این تصمیم اعتراض نمایید و از آن دفاع کنید، همچنین می توانید شخص دیگری را از طرف خود وکیل کنید تا به این اعتراض رسیدگی کند.

اعتراض به رد شدن ویزای توریستی هلند

این اعتراض باید به صورت کتبی و به زبان هلندی، انگلیسی، فرانسوی یا آلمانی باشد. اگر اعتراض نامه موفق باشد، درخواست شما تایید خواهد شد. اگر قصد بازدید از جزایر کارائیب در حوزه پادشاهی هلند را دارید نیز می توانید برای ویزای اقامت کوتاه مدت شنگن اقدام کنید. تمامی مراحل درخواست ویزای توریستی کارائیب با درخواست ویزای توریستی هلند مشترک است. لذا مراحلی که ذکر آن در ویزای توریستی هلند بیان نشد را در ادامه برای ویزای توریستی کارائیب بیان خواهیم کرد. شما با اخذ این ویزای اجازه کار در هلند را نخواهید داشت، این نوع ویزا به هیچ گونه اقامتی قابلیت تبدیل ندارد و در نهایت حق ماندن با این ویزا در هلند را نخواهید داشت.

شرط اثبات تمکن مالی جهت ورود به هلند

باید اثبات کنید هزینه اقامت و زندگی خود را دارید این هزینه ها به طور متوسط بین 150 تا 200$ (دلار) در روز است. همچنین باید هزینه های کافی برای پوشش اقامت خود همراه با خانواده و دوستان را داشته باشید. به طور متوسط این مبلغ در حدود 34€ (یورو) در روز است. برای اثبات این فرضیه باید پرینت صورتحساب 3 ماهه بانکی خود را در زمان درخواست ارائه دهید. در صورتی که توان اثبات تمکن مالی خود را نداشته باشید دوستان یا اقوامی که در حوزه کارائیب زندگی می کنند باید ضمانت مالی شما را بر عهده گیرند.

اسناد مورد نیاز ویزای توریستی هلند

برای اثبات این مدعا باید اسناد زیر را ارائه دهید:

اعلام قانونی ضمانت کننده

پرینت 3 ماهه صورتحساب بانکی ضمانت کنند.

شما نیز باید اعلامیه، نامه یا ایمیل ضمانت کننده را که بیان می کند با فرد مورد نظر در آنجا اقامت خواهید داشت تایید نمایید و در صورتی که به عنوان گردشگر به آن حوزه وارد می شوید یک کپی از محل اقامت خود که حاوی اطلاعات تماس و شماره رزرو شماست ارائه دهید و یا اثبات کنید که در یک سفر گروهی شرکت می کنید.

راه های مهاجرت به هلند

در این مقاله ویزای توریستی هلند را از نظر گذراندیم شرحی از مراحل آن را برای شما بیان کردیم. اگر شما هدف اقامت بلند مدت در این کشور را دارید نیز می توانید برای اقامت های دیگر از قبیل ویزای تحصیلی هلند یا ویزای کاری هلند اقدام نمائید. تحصیل در کشور هلند یکی از برترین راه های اخذ اقامت محسوب می شود که در قیاس با سایر کشورهای اروپایی از هزینه های مقرون به صرفه تری برخوردار می باشد. امید است توانسته باشیم مطالب مفید و جالبی در زمینه سفر به هلند و ویزای توریستی این کشور برای شما فراهم کرده باشیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ویزا نیو

موسسه مهاجرتی ویزا نیو با برخورداری از همکاری وکلای با تجربه و بین المللی در اروپا ، کانادا ، امریکا و استرالیا سعی دارد تمامی امور حقوقی مهاجرت ( کاری، تحصیلی، توریستی، سرمایه گذاری و ثبت شرکت، تمکن مالی، اخذ انواع اقامت های بلند مدت و کوتاه مدت، مشاوره حقوقی به امور مهاجرین و پناهندگان و …) فعالیت می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی