اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904254430313813

تحقق رویای فروش بیشتر

کد: 139904254430313813

https://bit.ly/2WBG76z

، اصفهان , (اخبار رسمی): شرکت ها و سازمان ها معمولا در شرایط بحرانی به دنبال استخدام مشاور فروش می روند. اما توصیه ما به صاحبان کسب و کار این است که حتی در شرایط خوب هم از خدمات مشاور فروش حرفه ای و با تجربه بهره مند شوند تا سازمان دچار شرایط بحرانی نگردد.

تحقق رویای فروش بیشتر | محمدرضا شیخ بهائی
تحقق رویای فروش بیشتر

امروزه در همه کسب و کارها، رقبا به صورت تنگاتنگ با یکدیگر رقابت می کنند که یکی از ارکان موفقیت آن ها در این میدان رقابتی، میزان فروش است. همه مدیران و صاحبان کسب و کار، فروش بیشتر را به چشم مطلوبی می نگرند که با توجه به وضعیت شرکت خودشان آن را دست یافتنی یا دست نیافتنی می دانند. بنابراین می توان گفت اهمیت آموزش فروش بر هیچ کس پوشیده نیست. یک مدیر موفق هیچ گاه خود را از آموزش بی نیاز نمی بیند حتی اگر بالاترین فروش را در میان رقبا داشته باشد زیرا می داند که رقبا نیز در برابر موفقیت او بی کار ننشسته و در حال تلاش برای کسب جایگاه او و حتی بالاتر از آن هستند.
اهمیت آموزش فروش

روزی پسر تگزاسی برای یافتن کار به فروشگاهی که همه چیز می فروشد می رود و مدیر آن جا به او یک روز فرصت می دهد تا خودش را ثابت کند و در پایان روز برای ادامه یا قطع همکاری با او تصمیم بگیرد. در پایان روز مدیر فروشگاه پسر را صدا می زند و از او در خصوص عملکرد وی می پرسد. پسر می گوید من یک فروش داشته ام! مدیر کمی جا می خورد و می گوید سایر افراد حداقل در اولین روز کاری خود ۲۰ فروش دارند و از پسر می پرسد ارزش فروش او چقدر بوده است؟ پسر پاسخ می دهد ۱۳۴,۹۹۹.۵۰ دلار! مدیر با تعجب از پسر می پرسد مگر چه فروختی؟ پسر جواب می دهد اول یک قلاب ماهیگیری کوچک فروختم، بعد یک قلاب ماهیگیری بزرگ، بعد یک چوب ماهی گیری گرافیت به همراه یک چرخ ماهی گیری ۴ بلبرینگه. بعد از مشتری پرسیدم کجا می روید ماهی گیری؟ مشتری گفت : خلیج پشتی من هم گفتم : پس به قایق هم احتیاج دارید و یک قایق توربوی دو موتوره به او فروختم بعد پرسیدم: آیا ماشینتان می تواند این قایق را بکشد؟ اصلا ماشینتان چیست؟ گفت هوندا سیویک پس من هم یک بلیزر ۴WD به او پیشنهاد دادم که او هم خرید!! مدیر پرسید آیا تو به کسی که آمده بود فقط یک قلاب ماهی گیری بخرد، یک بلیزر فروخته ای؟ پسر پاسخ داد خیر! مشتری با همسرش دعوایش شده بود و به قصد خرید قرص سر درد به فروشگاه آمد من هم از فرصت استفاده کردم و به او گفتم حتما حسابی آخر هفته تان خراب شده است! یک ماهی گیری تفریحی می تواند سر حالتان بیاورد و به این ترتیب فروش را آغاز کردم.
در این داستان می توان نتیجه گرفت که فروشنده می تواند سمت و سوی برآورده شدن نیاز را به سمتی که خودش می تواند آن را محقق کند، سوق دهد. این هنر فروشنده است که چگونه بفروشد. یک آموزش فروش اصولی می تواند شما را به چنین موفقیت چشم گیری برساند.

علاقمندان می توانند برای آشنایی با تکنیک های فروش به سایت محمدرضا شیخ بهائی مراجعه نمایند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

محمدرضا شیخ بهائی

محمدرضا شیخ بهائی مشاور و مجری پروژه های هوش تجاری، بازاریابی دیجیتال، ایمیل مارکتینگ، دیجیتال مارکتینگ و ...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کسب و کار و خرده فروشی | علم و آموزش