اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904264433310874

شرایط اخذ ویزای توریستی سوئیس

ویزای توریستی سوئیس

کد: 139904264433310874

https://bit.ly/399VJmZ

، تهران , (اخبار رسمی): در صورت داشتن دعوت نامه در خصوص اخذ ویزای توریستی سوئیس باید صفحه نخست و انتهای گذرنامه و اصل یا کپی برگه دعوت نامه دارای تاریخ، امضا و نام دعوت کننده، مدت اقامت و رابطه دو طرف نیز ارائه شود.

ویزای توریستی سوئیس
ویزای توریستی سوئیس

دارندگان ویزای توریستی سوئیس اجازه اقامت در کشور های عضوء اتحادیه اروپا و شنگن به میزان 90 روز را دارند.

اخذ ویزای توریستی سوئیس که یکی از بهترین و معتبرترین ویزاهای توریستی در حوزه کشورهای اروپایی و جهان محسوب می گردد، بسیار مورد تقاضا قرار می گیرد. مناظر طبیعی فوق العاده، شکلات های خوشمزه، سرزمین هایی با سرسبزی بی‌ پایان از جاذبه های مهم کشور سوئیس می باشد. این سرزمین همواره و بدون توجه به زمان، مملو از توریست‌ هایی است که علاقمند به بازدید از این کشور هستند. ویزای توریستی کوتاه مدت کشور سوئیس این اجازه را به شما خواهد داد تا 90 روز در قاره اروپا اقامت داشته باشید.

اخذ ویزای توریستی سوئیس

دارندگان ویزای توریستی سوئیس اجازه اقامت در کشور های عضوء اتحادیه اروپا و شنگن به میزان 90 روز را دارند. با این وجود دو شرط اساسی در پیش روی آن ها قرار خواهد گرفت، اول اینکه توریست ها باید در روز اول سفر خود وارد کشور سوئیس شوند و شرط دوم این است که سوئیس باید کشوری باشد که توریست ها بیش ترین مدت اقامت خود را در آن سپری کرده باشند.

برای دریافت ویزای توریستی سوئیس، افراد باید مدارک خود را به سفارت کشور سوئیس تحویل دهند، این کار به سفارت کمک خواهد کرد که بتوانند شرایط فرد را بهتر مورد بررسی قرار دهد. مهم ترین مدارکی که باید به سفارت سوئیس تحویل داده شود، دلیل سفر، جاذبه های سفر و شرایط مالی است. سفارت کشور سوئیس باید اطمینان حاصل کند که شما بنا بر دلایل مشخصی حتما به کشور خود باز می گردید. توجه داشته باشید که فرم های مربوط به درخواست ویزا را حتما از سایت سفارت این کشور دریافت کنید.

مدارک لازم برای ویزای توریستی سوئیس

پیش تر گفتیم که تنظیم مدارک مورد نیاز شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در این قسمت مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای توریستی سوئیس را مطرح خواهیم کرد؛

گواهی اشتغال به کار

گواهی پرداخت مالیات

گواهی مربوط به ازدواج

کپی آخرین فیش حقوقی

گواهی مربوط به بازنشستگی

گواهی تمکن مالی از بانک معتبر

طبقه بندی شغل برای کارمندان دولتی

اصل گذرنامه معتبر به علاوه گذرنامه های پیشین

رزرو بلیت برگشت از کشور سوئیس در تاریخ مشخص شده

3 قطعه عکس رنگی در سایز 35 در 40 میلیمتر که 80% از آن را صورت تشکیل دهد

گواهی رزرو هتل شامل نام هتل، آدرس و راه های ارتباطی مانند شماره تلفن و ایمیل

شاغلین مشاغل آزاد نیز باید گواهی مربوط به شغل خود و اطلاعات فروش را در اختیار بگذارند

بیمه درمانی با پوشش 50000 فرانک سوئیس یا 30000 یورو و مدت اعتبار دو روز بیشتر از مدت اقامت شما

در صورت داشتن دعوت نامه در خصوص اخذ ویزای توریستی سوئیس باید صفحه نخست و انتهای گذرنامه و اصل یا کپی برگه دعوت نامه دارای تاریخ، امضا و نام دعوت کننده، مدت اقامت و رابطه دو طرف نیز ارائه شود. در این دعوت نامه همچنین باید علت دعوت و نشانی کامل دعوت کننده نیز به طور کامل مشخص باشد، کپی کارت شناسایی فرد و همچنین اجازه اقامت او نیز باید در دعوت نامه مشخص شده باشد.

هزینه ویزای توریستی سوئیس

زمانی که درخواست خود را به صورت رسمی در سفارت ثبت کردید باید هزینه آن را نیز پرداخت کنید. تمام هزینه های انجام امور مهاجرتی شما در سفارت به صورت نقدی و به یورو دریافت خواهد شد. هزینه های مربوط به صدور ویزای توریستی سوئیس در جدول زیر ارائه شده است.

ویزای توریستی: 60 یورو

ویزای توریستی افراد 6 الی 12 ساله: 35 یورو

ویزای توریستی افراد کمتر از 6 سال: رایگان

توجه داشته باشید که در صورت ردی درخواست توسط سفارت، هزینه پرداختی استرداد نخواهد شد.

دلایل ردی درخواست ویزای توریستی سوئیس

پس از ثبت درخواست دریافت ویزای توریستی سوئیس امکان ردی درخواست از جانب سفارت وجود دارد. در حدود 20 روز کاری زمان نیاز خواهد بود تا پاسخ نهایی در خصوص درخواست ویزای توریستی سوئیس را دریافت نمائید. عمده ترین دلایل ردی درخواست ویزای توریستی عبارتست از:

سوء سابقه کیفری

ارائه مدارک تقلبی

ارائه مدارک خلاف واقع

نا معتبر بودن بیمه درمانی

ارائه مدارک و اسناد ناخوانا

نداشتن پشتوانه مالی مناسب

مشخص نبودن محل اقامت شما در سوئیس

عدم اطمینان سفارت سوئیس از خروج شما از این کشور

از همین رو توصیه می کنیم مدارک خود را پیش از درخواست در اختیار مشاورین موسسه‌ حقوقی‌ ویزانیو قرار دهید. آن ها به شما کمک خواهند کرد تا مدارک مورد نیاز خود را به طور کامل در اختیار سفارت کشور سوئیس قرار دهید. افراد مجرد، از کمترین شانس ممکن برای دریافت ویزا برخوردار هستند، همچنین درخواست ویزای خانوادگی نیز شانس متقاضیان را برای دریافت ویزا کاهش خواهد داد.

هزینه های سفر به سوئیس

علاوه بر هزینه 60 یورو برای دریافت ویزای توریستی سوئیس متقاضی هزینه های دیگری را نیز باید پرداخت نماید. هزینه اول افراد، بلیت رفت و برگشت به کشور سوئیس و اقامت در این کشور خواهد بود. هزینه یک شب اقامت در یک اتاق 2 نفره در هتل 4 ستاره در سوئیس در حدود 280 تا 700 یورو متغیر است. در مقاله هزینه زندگی در سوئیس، هزینه مربوط به تهیه بسیاری از نیاز های اولیه را بررسی کرده ایم، بنابراین برای یک سفر تورستی به کشور سوئیس برای ده روز می توان هزینه ای 6 تا 10 هزار یورویی متصور شد. اگر  از طرف یکی از اقوام خود به سوئیس دعوت شوید، درصد قابل توجهی از هزینه‌ های شما کم می شود. البته پیشنهاد ما این است که برای اطلاعات بیشتر مقاله مهاجرت به سوئیس را نیز مطالعه نمایید تا بتوانید در این زمینه اطلاعات مفیدی را کسب نمایید.

مهاجرت به کشور سوئیس

سوئیس از جمله کشورهای ثروتمند اروپایی است. راه های اقامت سوئیس از جمله مواردی است که می بایست مدنظر افراد قرار گیرد. مهاجرت به سوئیس از طریق کار، تحصیل، سرمایه گذاری، ازدواج و پناهندگی در سوئیس از سایر طرق می باشد. این کشور یکی از زیباترین کشورهای قاره اروپاست و بازدید از آن یک تجربه فوق العاده خواهد بود. قرار گرفتن سوئیس در همسایگی کشور های فرانسه و ایتالیا، جذابیت های سفر به این کشور را بیشتر می کند.

زمانی که شما ویزای توریستی سوئیس را در دست داشته باشید می توانید آزادانه به کشورهای اروپایی سفر کنید، درخواست کنندگان این ویزا باید ثابت کنند در پایان دوره تعیین شده از اتحادیه اروپا خارج خواهند شد، افراد مجرد شانس بسیار کمی برای دریافت ویزای توریستی سوئیس خواهند داشت. برگه تمکن مالی دومین سند مهم در اخذ ویزای کشور سوئیس خواهد بود، شما باید ثابت کنید در طول اقامت خود در کشور سوئیس پول کافی برای هزینه اقامت خود دارید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ویزا نیو

موسسه مهاجرتی ویزا نیو با برخورداری از همکاری وکلای با تجربه و بین المللی در اروپا ، کانادا ، امریکا و استرالیا سعی دارد تمامی امور حقوقی مهاجرت ( کاری، تحصیلی، توریستی، سرمایه گذاری و ثبت شرکت، تمکن مالی، اخذ انواع اقامت های بلند مدت و کوتاه مدت، مشاوره حقوقی به امور مهاجرین و پناهندگان و …) فعالیت می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی