اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904284435513775

داشتن سایت ریسپانسیو چه اهمیتی دارد

چرا باید وب سایت ریسپانسیو داشته باشیم

کد: 139904284435513775

https://bit.ly/2DZmDlP

، تهران , (اخبار رسمی): چرا باید سایت ما ریسپانسیو باشد , داشتن سایتی با نتایج ریسپانسیو چه تاثیری در موفقیت کسب و کار ما دارد.

چرا باید وب سایت ریسپانسیو داشته باشیم
چرا باید وب سایت ریسپانسیو داشته باشیم

ریسپانسیو بودن یکی از مهم ترین ویژگی های سایت های حرفه ای است

ریسپانسیو بودن یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که یک سایت باید داشته باشد. طراحی سایت ریسپانسیو با نام های طراحی وب سایت واکنش گرا و منعطف نیز خوانده می شود. چنین سایت هایی را می توان به لباس های کشی تشبیه کرد! لباس هایی که کشی هستند در تن بسیاری افراد زیبا و مناسب به نظر می آیند. وب سایت های ریسپانسیو نیز در اسکرین های مختلف به خوبی دیده می شوند. یعنی هنگامی که این سایت ها را با دستگاه هایی که صفحه نمایش متفاوتی دارند می بینیم در همه به خوبی اجرا می شوند. به طور مثال یک وب سایت ریسپانسیو در صفحه نمایش لپ تاپ، تبلت، موبایل و... به خوبی اجرا می شود.

داشتن وب سایت ریسپانسیو اهمیت زیادی دارد. برخی از موارد زیر نشان می دهد ریسپانسیو بودن سایت تا چه میزانی مهم است.

گوگل به سایت هایی که این ویژگی را ندارند امتیاز منفی می دهد

اگر به چند سال قبل برگردیم، وب سایت ها تنها توسط کامپیوترهای خانگی و لپ تاپ ها دیده می شدند. اما با حرفه تر شدن تلفن های همراه مفهوم تازه تری از بازدید اینترنتی تعریف شد. تلفن های همراه هوشمند، تبلت ها و... امکان اتصال به اینترنت را داشتند. به سرعت اینترنت و عبارت وب گردی همه گیر شد. به همین دلیل وب سایت ها باید به گونه ای طراحی می شدند که علاوه بر صفحات نمایش بزرگ، در نمایشگر های کوچک تر مانند نمایشگر کوچک تلفن همراه نیز به خوبی دیده می شدند. از همین سالها مفهوم سایت های واکنش گرا یا همان ریسپانسیو تعریف شد.

از آنجایی که گوگل به کاربرانش اهمیت زیادی می دهد این ویژگی را به عنوان یک استاندارد برای سایت ها معرفی کرد. در ابتدا برای این که صاحبان وب سایت ها تشویق شوند که سایت هایی با این ویژگی داشته باشند امتیازی مثبت در نظر گرفت. یعنی هر کس سایتی ریسپانسیو طراحی می کرد از طرف الگوریتم های گوگل یک امتیاز مثبت می گرفت. این امتیاز باعث می شد که در نتایج جست و جو نیز با سرعت بیشتری دیده شود.

اما هنگامی که وب گردی به اوج خود رسید این قضیه کمی تغییر کرد. امروزه بیشتر بازدیدها با تلفن همراه صورت می گیرد. پس کاربران گوشی های هوشمند نیز باید وب سایتی را می دیدند که نمایش خوبی داشت. پس گوگل اعلام کرد سایت هایی که ریسپانسیو نیستند نمره منفی می گیرند! این باعث شد که رتبه سایت های غیر ریسپانسیو زیادی دچار لغزش شود. به همین دلیل افرادی که داشتن رتبه برتر در گوگل برایشان مهم بود سایت خود را ارتقا دادند و ریسپانسیو کردند.

امروزه اگر کسی می خواهد از طریق جست و جوی کاربران به فروش برسد باید سایتی با این ویژگی داشته باشد. در غیر این صورت نمی تواند نتیجه خوبی بگیرد. این ویژگی در طی مراحل طراحی وب سایت باید در نظر گرفته شود. یعنی قالب سایت باید به گونه ای طراحی گردد که نمایش خوبی در تمام دستگاه های هوشمند داشته باشد.

نرخ خروج کاربران:

از پارامترهای مهمی که در کسب نتیجه برتر مهم است نرخ خروج یا حضور کاربران در سایت شما می باشد. وقتی کاربری وارد سایت شما می شود و مدت زیادی در آن باقی می ماند گوگل به این پی می برد که سایت شما به درستی طراحی شده است. همچنین صفحه ای که کاربر وارد آن شده است با عبارتی که جست و جو کرده مرتبط است. اگر چنین نبود از سایت شما خارج می شد. پس از سمت گوگل نمره منفی می گرفتید.

یکی از مواردی که باعث می شود کاربری در سایت شما بماند این است که نمایش خوبی از سایت ببیند. سایت ریسپانسیو نمایش درستی دارد. پس کاربر نیازی نمی بیند صفحه سایت را با زوم کوچک یا بزرگ کند. همچنین با صفحه ای درهم و برهم مواجه نمی شود. همین باعث می شود مدت بیشتری در سایت شما بماند. پس روی کسب نتیجه بهتر از سئو تاثیر زیادی خواهد گذاشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نگارچه

خدمات نگارچه شامل طراحی وب سایت , سئو و بهینه سازی , مدیریت وب سایت های شرکتی و فروشگاهی و کلیه خدمات دیجیتال مارکتینگ می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]