اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906264558113775

برخی جزئیات ظاهری مهم برای سایت بیمه

ویژگی های ظاهری مهم برای سایت های بیمه

کد: 139906264558113775

https://bit.ly/32JJhso

، تهران , (اخبار رسمی): سایت های شرکت های بیمه ای از نظر ظاهری باید چه ویژگی هایی داشته باشند.

ویژگی های ظاهری مهم برای سایت های بیمه
ویژگی های ظاهری مهم برای سایت های بیمه

در طراحی سایت بیمه یکی از موارد مهم رسیدن به شمای ظاهری است که بتواند حس اعتماد را به کاربر القا کند. در این وب سایت ها باید به برخی ویژگی های ظاهری دقت بسیاری نمود. در این مطلب قصد داریم موارد این چنینی را معرفی و تحلیل کنیم. رعایت این موارد به شما کمک می کند وب سایت قدرتمندتر و حرفه ای تری داشته باشید. قطعا رعایت این موارد می تواند در اعتمادسازی کاربران تاثیرگذار باشد.

صفحه اصلی شرکتی

مهم ترین صفحه یک سایت در هر سایتی صفحه اصلی یا همان main page است. این صفحه بسیار مهم است. اگر همه قسمت های سایت شما به درستی طراحی شده باشد اما صفحه اصلی را رها کرده باشید بدترین کار ممکن را برای سایت خود انجام داده اید. چیزی که برای صفحه اصلی در سایت یک شرکت بیمه مهم است این است که سبک شرکتی داشته باشد. یک طراحی سایت شرکتی با ظاهری ساده اما درعین حال حرفه ای. ممکن است در ذهن خود بگویید که ما می خواهیم فروش آنلاین هم داشته باشیم. بله درست است و هیچ موردی هم ندارد. منظور این است که سبک صفحه اصلی سایت شما مانند فروشگاه های اینترنتی نباشد. یک صفحه ساده و حرفه ای داشته باشید.

استفاده از فونت های خوانا

در وب سایت های بیمه توضیحات بسیار برای مخاطب مهم است. پس در انتخاب فونت باید دقت کنید. از فونت هایی استفاده کنید که درجه خوانایی خوبی دارند. از فونت های هنری مانند نستعلیق برای این سایت ها استفاده نکنید. چرا که تاثیر بسیار بدی در کاربر ایجاد می کند و میزان خروج از سایت شما را افزایش می دهد.

استفاده از تصاویر باکیفیت و حرفه ای

از تصاویری استفاده کنید که کیفیت خیلی خوبی داشته باشد. استفاده از تصاویر تار و بی کیفیت باعث می شود که کاربر احساس کند که شما یک مجموعه غیر حرفه ای هستید. همچنین پیشنهاد می شود از تصاویری استفاده کنید که بیش از حد شلوغ نباشند. استفاده از تصاویری با این ویژگی به خصوص برای صفحه اصلی بسیار عالی است.

از رنگ های سرد استفاده کنید

استفاده از رنگ های گرم به عنوان رنگ های اصلی سایت پیشنهاد نمی شود. بهترین انتخاب رنگ های سرد مانند آبی و سبز است. این رنگ ها باعث ایجاد حس اعتماد در کاربر می شود. سعی کنید در تصاویر و بنرهای خود این رنگ ها را به کار ببرید. یا از عکس هایی استفاده کنید که بیشتر این رنگ ها را دارند. این کار باعث ایجاد حس آرامش در کاربران شما می شود. در منوی وب سایت خود در قسمت بالای سایت و در فوتر نیز رنگ های این خانواده را استفاده کنید. از رنگ های آبی یا سبز برای رنگ هاور لینک ها و دکمه های سایت خود استفاده کنید.

از تصاویر بزرگ برای صفحه اصلی استفاده کنید

گفتیم که سایت شما باید شمای یک شرکت بیمه را داشته باشد. پس باید این سبک ها را در صفحه اصلی سایت نیز رعایت کرده باشید. به طور مثال از تصاویر با اندازه بزرگ تر به جای عکس های زیاد و کوچک استفاده کنید. به این صورت سایت شما یک ظاهر حرفه ای به خود خواهد گرفت. همان طور که گفتیم دقت کنید تصاویر انتخابی شما از کیفیت خوبی برخوردار باشند.

از سایت های رقبای خود تقلید نکنید

یکی از اشتباهاتی که بسیاری افراد در مورد وب سایت مرتکب می شوند کپی برداری از رقبای کاری شان است. اگر رقبای شما در کارشان موفق هستند دلیلی نمی شود که از وب سایت آنها کپی برداری کنید. کمی خلاقیت داشته باشید. طراحی سایت اختصاصی خود را داشته باشید. بهتر است وب سایت های مختلف با کاربردهای مختلف را ببینید و ایده بگیرید. هر امکاناتی که به نظرتان مناسب می رسد را روی کاغذی بنویسید و در سایت خود بکار ببرید. شما می توانید از رقبای موفق خود نیز موفق تر باشید. به شرطی که با چشمانی باز و با ذهنی روشن پیش بروید. یک شبه نمی توانید موفق شوید. همه از جایی شروع کرده اند. شما نیز باید به همین صورت پیش بروید. این روزها وب سایت ها نقش مهمی در پیشرفت هر کسب و کاری ایفا می کنند. سعی کنید وب سایت خوبی داشته باشید تا قدم اول خود را محکم تر و حرفه ای تر برداشته باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نگارچه

خدمات نگارچه شامل طراحی وب سایت , سئو و بهینه سازی , مدیریت وب سایت های شرکتی و فروشگاهی و کلیه خدمات دیجیتال مارکتینگ می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]