اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904044387913775

با رعایت موارد و نکات ساده با استفاده از سایت یک برند بزرگ شوید

اشتباهات رایج در وبسایت که به اعتبار شما آسیب می زند

کد: 139904044387913775

https://bit.ly/2ZcADjb

، تهران , (اخبار رسمی): اشتباهات رایجی که بسیاری افراد در سایت انجام می دهند , با رعایت موارد و نکات ساده از سایت به عنوان یک ابزار برندسازی استفاده نمایید.

اشتباهات رایج در وبسایت که به اعتبار شما آسیب می زند
اشتباهات رایج در وبسایت که به اعتبار شما آسیب می زند

از سایت بیشترین استفاده را ببرید تا یک برند بزرگ شوید

وبسایت در معرفی نام تجاری شما بسیار مهم است. مدل طراحی و سبک طراحی شما و بسیاری موارد دیگر می تواند اعتبار برند شما را تحت تاثیر قرار دهد.

یک وب سایت حرفه ای باعث می شود که بسیار شناخته شوید و مشتریان زیادی داشته باشید. اما در بسیاری موارد اشتباهاتی در وب سایت ها دیده می شود که کل زحمت طراحی و هزینه ها را به هدر می دهد. در ادامه بیشتر در این مورد صحبت می کنیم.

تقلید و کپی بیش از حد از طراحی دیگران

خیلی ها فکر می کنند برای این که برند معتبری شوند باید دقیقا سایتی مشابه سایت برند همکاران موفقشان در همان زمینه داشته باشند. اما تقلید اصلا کار جالبی نیست. برندها هرگز از دیگران تقلید نمی کنند. در واقع موفقیتشان را مدیون تلاش و خلاقیتشان هستند. این که از آنها ایده بگیرید اصلا ایرادی ندارد. اما دقیقا کپی نکنید! سعی کنید طراحی سایت اختصاصی و حرفه ای برای خودتان داشته باشید.

جالب اینجاست که در خیلی از موارد دیده شده که برندهای موفق سایت خوبی ندارند! این به خصوص در مورد آنهایی است که به صورت سنتی و از قبل صاحب نام بوده اند. اما به خاطر این که همه آنها را می شناسند و مشتری خوبی دارند رقبایشان فکر می کنند سایتشان هم عالی است! در واقع سایت بی کیفیت یک همکار موفق در ذهن بسیاری افراد بهترین است!

ذهنتان را معطوف به سایت رقبا یا سایت های دیگر نکنید. بدون جبهه گیری و با ذهنی آسوده وب سایت های مختلف ایرانی و خارجی را ببینید و ایده بگیرید. دقت کنید که ایده بگیرید کپی نکنید.

نداشتن رنگ بندی منظم یا مرتب

رنگ ها نقش خیلی مهمی در گرافیک دارند. همان طور که همه می دانیم گرافیک از تاثیرگذارترین عناصری است که در تبلیغات و حوزه فروش استفاده می شود. پس بدون داشتن سایتی با گرافیک خوب و رنگ های جذاب راه به جایی نخواهید برد.

بهتر است سک رنگ بندی حرفه ای و حساب شده داشته باشید. بهترین گزینه انتخاب دو یا سه رنگ است. از این رنگ ها در قسمت های مختلف سایت با سیاست حرفه ای استفاده کنید. به طور مثال یکی از رنگ های اصلی می تواند برای منو یا فوتر و رنگ های دیگر می تواند برای رنگ لینک ها یا دکمه ها استفاده شود.

بسیار دیده می شود که حتی در سایت شرکت های بزرگ اشتباهات خیلی زیادی در این زمینه انجام شده است. رنگ های نامربوط و یا استفاده از رنگ هایی که با صنعت شما هماهنگی نداشته باشد باعث می شود که ظاهر سایت شما خوب نباشد و از نگاه مشتریان یا کاربران تازه غیر حرفه ای به نظر بیایید.

با استفاده از اصول روانشناسی رنگ ها و با  استفاده از رنگ های مرتبط در زمینه کسب و کارتان و همچنین با استفاده از دو یا سه رنگ زیبایی را به سایت خود منتقل کنید.

استفاده از تصاویر بی کیفیت

در خیلی موارد دیده می شود که بسیاری افراد با قرار دادن تصاویر بی کیفیت در قسمت های مختلف سایت باعث شده اند که زحماتشان به هدر برود!

استفاده از تصاویر با وضوح یا کیفیت بالا به خصوص در صفحه اصلی سایت شما ضرورت دارد. با قرار دادن تصاویری با کیفیت پایین گرافیک سایت شما غیر حرفه ای خواهد شد.

اگر نگران حجم بالای عکس های منتشر شده هستید می توانید با نرم افزارهای حرفه ای گرافیک مانند فتوشاپ تصاویر را کم حجم کرده و آنها را مناسب بارگزاری در سایت کنید. اما دقت کنید که کاهش جم به اندازه ای نباشد که کیفیت تصاویر را از بین ببرد.

نداشتن شفافیت در توضیحات

متن ها و توضیحات سایت شما از اصلی ترین محتوای سایت هستند. پس برای نوشتن آنها زمان بگذارید. سعی کنید توضیحات با نوشتار خودتان باشد. از کپی کردن متن خودداری کنید. چرا که اگر بخواهید در ادامه روی افزایش رتبه ها نیز کار کنید به مشکل می خورید. با تولید محتوای اختصاصی و حرفه ای سایت خود را غنی کنید.

سعی کنید توضیحات شما به بیشتر سوالات کاربران پاسخ دهد. این گفته به این معنی نیست که تمام رمز و رموز حرفه ای کارتان را فاش کنید. اما خودتان را جای کاربر بگذارید. کسی که برای اولین بار در وبسایت با شما آشنا شده باید بتواند به شما اعتماد کند. پس با شفاف سازی در ارائه محتوا به کاربر احترام بگذارید. به طور مثال زمان حدودی پروژه ها یا زمان ارسال محصولات، قیمت ها و... را در سایت قرار دهید. حتی اگر قیمت های شما باید برای هر کس به صورت اختصاصی محاسبه شود نیز می توانید تدبیری بیندیشید. می توانید حداقل قیمت را قرار دهید. خواهید دید که با این کار چقدر مشتریان شما بیشتر می شود.

استفاده از مواردی که موجب بی اعتمادی کاربر می شود

اعتمادسازی در سایت از مهم ترین کارهایی است که باید انجام دهید. یکی از اشتباهات رایجی که بسیاری افراد مرتکب می شوند در صفحه تماس با ما است. سعی کنید تلفن ثابت داشته باشید. اگر کار شما سیار است می توانید تلفن خود را دایورت کنید یا از خطوط تلفن اینترنتی استفاده کنید. طبق تجربه تلفن ثابت باعث افزایش اعتماد می شود.

آدرس دقیق خود را در سایت قرار دهید. حتی اگر یک فروشگاه آنلاین هستید!

از نمادهای اعتماد استفاده کنید و آن را در جایی از سایت بگذارید که همه کاربران به راحتی ببینند. این نمادها باعث می شود کاربر راحت تر به شما و مجموعه تان اعتماد کند. به طور معمول باعث افزایش مشتریان نیز می شود و درآمدتان را بیشتر و بیشتر می کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نگارچه

خدمات نگارچه شامل طراحی وب سایت , سئو و بهینه سازی , مدیریت وب سایت های شرکتی و فروشگاهی و کلیه خدمات دیجیتال مارکتینگ می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]