اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904154408813775

روش هایی برای نوشتن محتوای اختصاصی در زمینه های مختلف

چطور محتوای اختصاصی بنویسیم

کد: 139904154408813775

https://bit.ly/2VSADDY

، تهران , (اخبار رسمی): آشنایی با روش هایی ساده برای نوشتن یک محتوای اختصاصی بسیار حرفه ای و جامع که به شما کمک می کند بسیار پیشرفت کنید.

چطور محتوای اختصاصی بنویسیم
چطور محتوای اختصاصی بنویسیم

امروزه تولید محتوا یکی از مباحث و دسته های خیلی حرفه ای در دنیای گسترده وب سایت ها و دیجیتال مارکتینگ محسوب می شود. محتوا بخش مهمی از وب سایت شما می باشد. به همین دلیل است که اهمیت زیادی دارد. محتوای خوب سایت شما را تکمیل می کند، در پیشرفت رتبه های شما تاثیر مثبت دارد و...

در ادامه شما را با چند روش ساده و در عین حال بسیار کاربردی برای تولید محتوای اختصاصی آشنا می کنیم:

وب گردی کنید!

شاید اولین روشی که برای پیدا کردن مطلب در حیطه ای خاص به ذهن شما هم رسیده باشد جستجو در اینترنت و وب گردی باشد. این روش یک روش ساده برای پیدا کردن مطلب است. برای این کار کافی است به اینترنت وصل شوید و موضوع مورد نظر خود را در موتورهای جستجو وارد نمایید. با وب سایت های مختلفی آشنا خواهید شد که در مورد موضوع مورد نظر شما اطلاعاتی ارائه کرده اند. پس از مطالعه و بررسی چندین مورد، می توانید برداشت خود را از این اطلاعات و مطالب بنویسید. نکته مهم این است که به هیچ عنوان قسمتی را کپی نکنید. تنها برداشت خود را با نوشتار و زبان خودتان بنویسید.

از ترجمه مقالات استفاده کنید

روش ترجمه یکی از حرفه ای ترین روش هایی است که برای نوشتن یک محتوای اختصاصی وجود دارد. این روش همان طور که مشخص است با استفاده از ترجمه مقالات علمی به شما کمک می کند که به محتوایی ارزشمند و حرفه ای برسید. برای این کار باید مقالات علمی یا مطالب خاصی را که از نظر علمی کیفیت لازم را داشته باشند پیدا کنید. سپس آنها را به زبان خود ترجمه کنید. سعی کنید حق کپی رایت و حقوق صاحب اثر را نیز رعایت کنید. به این صورت که در پایان مطلب خود از مرجع آن نام ببرید.

فیلم های ویدئویی تماشا کنید

در هر حوزه ای امروزه می توان ویدئوهای کوتاه یا بلند فراوانی پیدا کرد. به طور مثال وب سایت هایی مانند آپارات، یوتیوب و... پر از فیلم های آموزشی هستند که می توانید از آنها استفاده کنید. فیلم را تماشا کرده و در پایان آنچه را متوجه شده اید بنویسید. در بسیاری موارد ممکن است روش ترجمه سخت باشد و در مورد موضوعات مورد نظر شما مطالب کمی وجود داشته باشد. این روش یک روش خاص و خیلی ایده آل به خصوص برای موضوعات تخصصی همچون پزشکی می باشد. از این روش برای سئو سایت شرکت هایی که خدمات تخصصی ارائه می کنند نیز می توانید استفاده کنید و مطالب خوبی برای سایت بنویسید.

وب سایت های مرجع

ممکن است که بخواهید برای یک فروشگاه اینترنتی که محصولاتی را برای فروش عرضه می کند مطالبی بنویسید. در این صورت اگر محصولات توسط شرکت دیگری تولید شده باشند بهتر است نگاهی به سایت مرجع بیندازید. با این کار دقیق ترین و بهترین اطلاعات را در مورد کالا پیدا خواهید کرد. البته باز هم تاکید می کنم که کپی برداری نکنید و با قلم خودتان بنویسید. به خصوص اگر داشتن رتبه خوب در گوگل برایتان مهم است. خواهید دید که با نوشتن اطلاعات خوب پس از مدتی سئو سایت فروشگاهی شما تا چه اندازه در کلمات مورد نظرتان پیشرفت می کند.

استفاده از تجربیات

می توانید تجربه شخصی خود یا دیگران را نیز به عنوان مطلب در سایت منتشر کنید. با این کار یک محتوای اختصاصی خواهید داشت که کپی هم نیست و می توانید به وسیله آن کیفیت مطالب سایت خود را اراتقا دهید.

کتاب ها و مجلات علمی

یکی از روش هایی که در زمانی که اینترنت تا این اندازه در دسترس نبود برای تحقیق و پیدا کردن مطالب وجود داشت استفاده از کتاب ها و مجلات علمی بود. شاید شما نیز برای پیدا کردن مطالب به کتابخانه ها سرزده باشید. در موضوعات خیلی زیادی کتاب های متنوع وجود دارند که می توانید با توجه به نیاز خود از هرکدام استفاده کنید. کتاب ها مطالب قابل اعتمادی دارند که می توانید بخشی از آن را به عنوان محتوا در سایت خود به کار ببرید. در پایان نیز نام مرجع را بنویسید.

روش مقایسه

این روش یک روش ابتکاری و تحلیلی برای نوشتن یک محتوای باکیفیت و در عین حال اختصاصی به شمار می رود. کافی است دو موضوع مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید و مطالبی بنویسید. به طور مثال زبان php و asp.net برای طراحی وب سایت وجود دارند که هر کدام ویژگی هایی دارند. با مقایسه این دو می توانید یک مقاله خوب بنویسید. همچنین در مود محصولات فروشگاه های اینترنتی نیز این روش بسیار به کار می آید. می توانید محصولی را که می خواهید برای آن محتوا بنویسید را با محصولات مشابه و دیگر مقایسه کنید و یک محتوای اختصاصی و تحلیلی تهیه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نگارچه

خدمات نگارچه شامل طراحی وب سایت , سئو و بهینه سازی , مدیریت وب سایت های شرکتی و فروشگاهی و کلیه خدمات دیجیتال مارکتینگ می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]