اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904314443913775

وب سایت، مشتریان شرکت شما را چندین برابر بیشتر می کند

چطور مشتریان شرکت خود را از طریق سایت بیشتر کنیم

کد: 139904314443913775

https://bit.ly/2ZQOkpH

، تهران , (اخبار رسمی): نکاتی ساده و در عین حال کارآمد که به شما کمک می کند مشتریان شرکت خود را از طریق وب سایت تا چندین برابر بیشتر کنید.

چطور مشتریان شرکت خود را از طریق سایت بیشتر کنیم
چطور مشتریان شرکت خود را از طریق سایت بیشتر کنیم

همه می دانیم که این روزها وب سایت ها چه نقش گسترده و پررنگی در زندگی روزانه همه ما ایفا می کنند. بسیاری از کارهای ما از طریق سایت ها و به صورت آنلاین انجام می شود. همچنین وب سایت ها به کلی نحوه تجارت و داد و ستد را دگرگون کرده اند. در این بین بسیاری از شرکت ها نیز توانسته اند تا با استفاده از استانداردسازی در وب سایت تجارت خود را بسیار گسترده تر کنند. در طراحی سایت شرکتی موارد زیادی وجود دارد که با استفاده از آنها می توان میزان بهره برداری از سایت را افزایش داد. در ادامه به مرور و بررسی برخی از این موارد می پردازیم.

استفاده از یک طراحی حرفه ای

برای این کاربرانی که از سایت شما بازدید می کنند به مشتری تبدیل شوند باید طراحی سایت حرفه ای داشته باشید. استفاده از یک قالب مدرن و استاندارد باعث می شود که سایت شما تاثیر بیشتری در مخاطب بگذارد. همیشه یادتان باشد که وب سایت شما یک شعبه آنلاین از کسب و کار شما است. هر چقدر به ظاهر و امکانات آن برسید می توانید بهره برداری بیشتری از آن داشته باشید.

استفاده از گرافیک چشم نواز

شاید باورتان نشود! اما گرافیک حتی از قابلیت ها نیز مهم تر است. برخی افراد تصور می کنند که حتما باید امکانات خیلی خاص و پیچیده ای در سایت داشته باشند تا بتوانند از وب سایتشان در جهت برندسازی استفاده کنند. قابلیت ها نیز مهم است. اما به خصوص در وب سایت های شرکتی تاثیر گرافیک بسیار بیشتر است. پس برای طراحی و ساخت تصاویر از یک گرافیست کمک بگیرید. برای طراحی ظاهر سایت خود به خصوص ظاهر صفحه اصلی زمان بگذارید.

در صدر نتایج باشید

تنها با داشتن یک وب سایت نمی توانید انتظار داشته باشید تا مشتریان شما به یکباره چندین برابر شوند. باید برای حضور در نتایج گوگل زحمت بکشید. سعی کنید سئو سایت شرکت خود را به یک گروه یا یک فرد متخصص و با سابقه بسپارید. بهینه کردن سایت شاید مهم ترین چیزی است که باید برای آن هزینه کنید. بیشترین بهره برداری را از سئو و بودن در نتایج خوب خواهید داشت. پس نگران هزینه های بهینه سازی و سئو نباشید. همه هزینه هایی که می کنید به زودی به صورت چندین برابر بازخواهد گشت.

از نمادهای اعتماد استفاده کنید

اگر یک مجموعه رسمی هستید با ارائه مدارک لازم برای دریافت نمادهای اعتماد الکترونیکی اقدام کنید. پس از این که نماد به شما داده شد آن را در قسمتی از سایت که بیشتر دیده شود قرار دهید. استفاده از این نمادها در اعتمادسازی تاثیر خیلی زیادی دارد. بسیاری از کاربران ممکن است تنها با استفاده از سایت به شما اعتماد نکنند. ولی نمادهای اعتماد الکترونیکی تایید می کنند که شما مجموعه معتبری هستید و می شود به شما اطمینان کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نگارچه

خدمات نگارچه شامل طراحی وب سایت , سئو و بهینه سازی , مدیریت وب سایت های شرکتی و فروشگاهی و کلیه خدمات دیجیتال مارکتینگ می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]