اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904294438914794

بلبرینگ

انواع کاربردی بلبرینگ ها

کد: 139904294438914794

https://bit.ly/2OFmvKf

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از پر مصرف ترین نوع اتصالات صنعتی می باشد که با دو هدف اصلی تولید و مورد مصرف قرار می گیرد. بلبرینگ ها بر روی شافت ها و محور های دوار نصب می شوند و نقش تعلیق کننده بار را ایفا می کنند.

انواع کاربردی بلبرینگ ها
انواع بلبرینگ

در کنار تعلیق بار بلبرینگ ها با استفاده از اجزایی که در غلطش هستند و ساچمه نامیده می شوند وظیفه کاهش اصطکاک حرکتی را نیز ایفا می کنند و از ایجاد سایش و افزایش اصطکاک و به دنبال آن افزایش دما جلوگیری به عمل می آورند. در یک ماشین صنعتی دینامیکی تعداد زیادی از بلبرینگ در سایز های مختلف و در شکل های مختلف دیده می شود و حضور بلبرینگ در ماشین آلات بسان حضور مفاصل در بدن می باشد. بلبرینگ ها در انواع مختلفی تولید می شوند که هر یک برای شرایط کاری مختلفی از نوع بار، زاویه اتصال، سرعت زاویه شافت، لرزش و انحراف از مرکز شافت مناسب بوده و انتخاب بلبرینگ می بایست با در نظر گرفتن این موارد صورت پذیرد. دسته بندی های متنوعی برای انواع بلبرینگ می توان در نظر گرفت اما دسته بندی بر حسب نوع بار تعلیقی بعنوان مهندسی ترین نوع دسته بندی بلبرینگ ها محسوب می شود. بر این اساس می توان بلبرینگ ها را مطابق زیر دسته بندی نمود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بلبرینگ و رولبرینگ رول استحکام

وارد کننده و عرضه کننده انواع بلبرینگ، رولبرینگ و یاتاقان های صنعتی. انواع بلبرینگ کف گرد، بلبرینگ شیار عمیق و تماس زاویه ای، رولبرینگ های استوانه ای، نیدل برینگ و رولبرینگ های بشکه ای در سایز ها و برند های مختلف. انواع یاتاقان و یاتاقان بلبرینگ ها با برند های SKF, FAG, TIMKEN, KOYO, NTN, NACHI . مشاوره خرید انواع بلبرینگ، رولبرینگ و یاتاقان برای کاربری های مختلف بر روی ماشین آلات صنعتی و کشاورزی، بلبرینگ ماشین آلات راهسازی و بلبرینگ خودرو

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید