اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905014453814794

معرفی بلبرینگ تیمکن TIMKEN

معرفی بلبرینگ تیمکن TIMKEN

کد: 139905014453814794

https://bit.ly/3hZUCJv

، تهران , (اخبار رسمی): بلبرینگ تیمکن TIMKEN یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان این قطعه صنعتی در دنیا محسوب می شود. بنیانگزار بلبرینگ تیمکن TIMKEN هنری تیمکن HENRY TIMKEN بود که در سال 1898 برای اولین بار شرکت تولید رولبرینگ و بلبرینگ تیمکن را راه اندازی نمود.

معرفی بلبرینگ تیمکن TIMKEN
بلبرینگ تیمکن TIMKEN

بلبرینگ تیمکن TIMKEN محصول کشور آمریکا تولید شده با ابعاد اینچی و طبق استاندارد ASTM می باشد که در بسته بندی های مشکی و نارنجی مخصوص این برند عرضه می شود

در سال 1901 با گسترش صنعت اتومبیل سازی و جایگزینی گاری های قدیمی با اتومبیل بلبرینگ تیمکن TIMKEN  فعالیت بسیار گسترده تری پیدا کرده و به شهر اوهایو آمریکا انتقال پیدا کرد. تیمکن و دو پسرش این منطقه را به سبب نزدیکی به کارخانجات تولید اتومبیل Detroit و Cleveland و همچنین نزدیکی به مرکز تولید فولاد که خوراک اصلی بلبرینگ تیمکن TIMKEN محسوب می شود انتخاب نمودند. در سال 1917 بلبرینگ تیمکن TIMKEN شروع به تحقیقات و فعالیت های گسترده ای در زمینه بهبود خواص مکانیکی فلزات و بهبود فرایند های ترکیبی آلیاژ بلبرینگ و عملیات حرارتی مربوط به سختی و تنسایل بلبرینگ تیمکن TIMKEN نمودند. امروزه این برند جهانی تولید کننده انواع بلبرینگ و رولبرینگ دارای شهرت جهانی بوده و بسیاری از تولیدات این شرکت که اغلب با سایز های اینچی نیز تولید می شوند بر روی ماشین آلات آمریکایی و انگلیسی بصورت قطعه OE بسته می شود. تیمکن اولین تولید کننده رولبرینگ مخروطی در دنیا می باشد که برای اولین بار توسط این برند به ثبت رسیده است.

صحبت از مشخصات مکانیکی بلبرینگ تیمکن TIMKEN بدون در نظر داشتن مشخصات و ترکیبات شیمیایی مقدور نیست بدین معنا که اولین و مهمترین فاکتور کیفی موثر بر مشخصات مکانیکی بلبرینگ TIMKEN تیمکن ناشی از انتخاب و ترکیب آلیاژ فولادی مناسب با پتانسیل های بالای کیفی می باشد. از این رو برند های معتبر تولید کننده مانند رولبرینگ و بلبرینگ تیمکن TIMKEN همواره با انتخاب ترکیباتی که قطعا پر هزینه نیز می باشند چرا که استفاده از آلیاژ های منگنز دار، مولیبدنیوم دار و فلزاتی گران بها از این قبیل قیمت تمام شده بلبرینگ را افزایش می دهد. اما زمانی که صحبت از کیفی باشد بلبرینگ تیمکن TIMKEN و برند هایی از این سطح کیفیت را فدای قیمت نکرده و مناسب ترین ترکیبات شیمیایی را در محصولات خود بکار می گیرند. برخی مشخصات مکانیکی بلبرینگ تیمکن TIMKEN به قرار زیر هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بلبرینگ و رولبرینگ رول استحکام

وارد کننده و عرضه کننده انواع بلبرینگ، رولبرینگ و یاتاقان های صنعتی. انواع بلبرینگ کف گرد، بلبرینگ شیار عمیق و تماس زاویه ای، رولبرینگ های استوانه ای، نیدل برینگ و رولبرینگ های بشکه ای در سایز ها و برند های مختلف. انواع یاتاقان و یاتاقان بلبرینگ ها با برند های SKF, FAG, TIMKEN, KOYO, NTN, NACHI . مشاوره خرید انواع بلبرینگ، رولبرینگ و یاتاقان برای کاربری های مختلف بر روی ماشین آلات صنعتی و کشاورزی، بلبرینگ ماشین آلات راهسازی و بلبرینگ خودرو

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید